Tibkin!
Alapjárat állítási szempontból a két karbi egynek számít a GS-nél, mivel - hogy úgymondjam - központi állítója van. Vagyis egy csavarral állítod mindkettőt. Mégpedig a karbi legalján található tekerővel, kézzel. A fordulat meleg motornál 1200 körül legyen.
Még egyik motorom sem szereltem egy hét után! De már tanulmányozom a szervizkönyvet, hogy ilyen dolgokat meg tudjak rajta oldani! Szeretem ismerni, amin gurulok... Köszi a tippet amúgy, én is az alapjáratra gondoltam, de itt a két karbi nekem még sok az egy után!
Na akkor nyugodalmas jó éjszakát mindenkinek! És kellemes ünnepeket, jó locsolkodást!
Megyek csicsikálni, hogy a holnapi túrán kipihenten vehessek részt
Regel hivj fel hopgy hol találkozzunk vagy hol vársz minket, mert hülye fejemmel a számod nem mentettem el, csak a gépen......de a telómba nem írtam be!
Majd gondolunk rád is holnap, mikor a jó minőségű és gyér forgalmú tót aszfaltot koptatjuk!
Ja, meg mikor a dupla szalonnás sztrapacska-zsír csurog le a szánk szélén!
Ratesz! Motorral voltál? Majd máskor jobban figyelek, csak amikor ott járok reggelente, még a szívatóval játszom a pirosnál, valamiért nem teljesen ok az alapjáratom, bár akkor ott még hideg, hiszen nem messze onnan lakom, de bemelegedve sem tudom teljesen visszatolni a kart, mert le akar állni.
Nemsoká viszont érik a gumicserém, kénytelen leszek "/9000" gumit venni hátra, mert az az ismertetőjelem?
A kicsi a világ dolog nekem már a motor vásárlásakor is bejött, véletlenül akadtam rá, de kiderült, hogy egy szakközépiskolás osztálytársamé ez a szép kék GS500, és ráadásul Ő is XVII. kerületi!
Tibkin! Láttalak a héten - talán csütörtökön - a XVII. ker tűzoltóságnál reggel! A /9000-es ballonos gumidról rögtön megismertelek! Szombaton meg Csigával találkoztam Hatvanban - asszem - valami bébivel kanyargott! Kicsit a világ, barátaim!
Blue, te hogy tudod fájdítani az ember szíííííííííííívét! NEM TUDOK MENNI, ÉRTSD MÁR MEG! Nagyon szerettem volna pedig a szlovákokhoz kigurulni. Még a sztrapacska is lecsúszottvolna...
Sajnos dolgozom holnap, pedig nagy kedvem volna ismét túrázni veletek, persze, most tele tankkal indulnék.
Tegnap viszont kipróbáltam utassal is, nagy élmény volt mindkettőnknek, főleg, amikor a sisakbeszélőket is használtuk, egyfolytában vidám nevetést hallgattam, amikor gyorsultam egy jót! Elgurultunk Gödöllőre, volt alkalmam így szép képeket is csinálni a gépről.
Persze gurulok holnap is egyet, mivel dolgozni is vele járok, szóval a napi 1,5-2 óra megvan... még egy érv a típus mellett, olcsóbb, mint a BKV!
Mivel nem tudom mi lesz - igy Én most nem tervezek, de ha valaki beirna valamit akkor ott lennék......
De nézem a térképet és egyszerűen nem jön ki belőlem semmi olyan gurulás ami jónak mondható.
Én meg sajna ugye nem vagyok az a biker aki csak azért megy, hogy a pénze fogyjon (másra is elmehet)
Szóval!
Jönne holnap egyáltalán valaki?
Na jó!
Esso! Te jönnél .... akkor a mentrend...........
Én 6-kor végzek a melóban.....azt elindulok északnak...........
Batta-Érd-Bp-Hungária-M3 kivezető
Megállok az M3-ason a Mekinél reggelizni, azt a szokásos 2/a shell kúton.............(kb 8-kor járok arra)
Ezt követően a 2A - -es úton megyek tovább egész Vácig, majd pedig Balassagyarmatra.....
Ott meg eldöntjük merre..............
Személyi van nálam, meg koronám is van ha átugrunk szlovákiába egy sztrapacskára
Tessék...........
Aki jönne csörögjön rám és megbeszéljük hol találkozzunk.....70/3734670
Most lelépek - így már nem leszek net közelébe.....pár perc múlva.....(max 1 óra)
Most megnéztem alaposan, szerintem a láncon egy keveset lehet feszíteni, de lenne egy hülye kérdésem:
a szelepek mozgásának a hangját lehet hallani? Mert ezt a kattogást főleg akkor hallom, ha motorfékkel fékezek.
Alapjárat állítási szempontból a két karbi egynek számít a GS-nél, mivel - hogy úgymondjam - központi állítója van. Vagyis egy csavarral állítod mindkettőt. Mégpedig a karbi legalján található tekerővel, kézzel. A fordulat meleg motornál 1200 körül legyen.