Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motor vásárlással akkor nagyon jól jártam.

Igaz, hogy én vagyok a negyedik gazdája, de itt vették a suzukiban, mindenki itt szervizeltette, és minden be van írva a szerviz füzetébe.

És minden gazdája újra és nagyobbra cserélte.
CSAK?

Most megleptél!
Nem tudom az árakat - ezért is írtam......de nekem úgy rmlik hogy mikor behozták ez a szemét adót akkor 170-200-as árak röpköödtek.......
Miylen élet van itt?
Nem győzöm nyomni a refresh gombaot

ennyi fanatikust:D

N amegyek alukálni, holnap Citadella motoros tali... addig ki kell magam pihenni, lesz vagy 100 km összesen odautazással együtt is
Na jó ennél azért jobban bírom.

üdv mindenkinek, és jóéjt, aki egyáltalán fog aludni...
hát dt az kétütemű, én alapból nem vennék kétüteműt, az már eleve egy időzített bomba (de ez az én vélekedésem).. sztem ezek nem oylan vész gépek, magyarba 3-400-ért max vmi 250es banditot vehetek mondjuk vmi jó 90-92es évjáratút, amin a 197centimmel még kcisit hülyén is festek, viszont jó nagy hangja lenne:D
Szia, megnéztem a gépeket.
A gáz az hogy régi használtmotort venni ennyiért...Ráadásul behozottat...
Magamból indulok ki, nagyon nehéz. A haveromnak 1 hónapja Yamaha DT után koslatunk, akármilyen csalogató a hirdetés illetve ha beszélsz az eladóval telefon... Lecsal hogy hibátlan, semmi baj nincs vele... Nemegyszer elmentünk nézőbe, és 90%-ban olyan volt a vas hogy legszívesebben az eladó nyakára tekertem volna. Utaztunk 100 km-eket potyára. Főleg akinek több behozott motorja van, az aztán agyonmagasztalja csak hogy megvedd.
Egy szerelő barátom 8! hónapot kutatott normális 1,5 milás chopper után idézem: "autóról, motorról még anyámnak se hiszek", szóval ő már benne van a szakmában, nélküle sehova egyedül mocinézőbe! De szerinte még így is gázos...
a regadó úgy van h minél régebbi a gép annál kevesebb, egy gs-re pl maximum 130ezer lehet (ha vadi új) ha régebbi, pl mondjuk 92-es akkor csak 20-40ezer, erre a tenerére meg olyan max 50..ennek utánanéztem..
Ha jössz akkor annyi kép lesz rólad hogy nem fér el a gépeden:-)))
Most is volt indenkinél gép- ha más nem egy telefon.-)))


No meg a turisták Pákozdon:-))))
Valaki cseszet az emlékműre és a felsorakozott gépeket fényképezte végig (öreg tata a 30000mm-es objektivével:-)
Csak pár észrevétel:

"Eredeti szép megkimélt állapotban garantált kilométerrel olaszból behozott a vizsgához szükséges papirok azonnal eredetben rendelkezésre állnak túradobozt 25 literest azt hozzá adom ! az ár az fix azt kérem vegyék figyelembe ! (vizsga regadóval 100 ezerből kijön)kösz hogy benéztél üdv Adam ja a motor 94 ben lett forgalomba helyezve papirokkal igazolni tudom tehát 90/94 es évjárat "

1., a forgalombahelyezés 2003-ban volt 70.000ft.....a regadó pedig ugye ccm-re megy tudtommal vagyis közel 200.000ft......(ha jól tudom a Gs-é valami 180.000ft)
Szégyellem magam, hogy nekem sincs még közös képem a morral, de elromlott a digit gépünk. Viszont ami késik nem úlik.

Turázni viszont fogok veletek, és ez nem igéret.
No igen!

Az szarvaimnak is kellett egy kis támogató FBS ragsztó:-))))) És még igy is 2-3 havonta újra kellett ragasztani.....

A tapadókorong max egy robogósnak jó.......
Nem a BLUE FILMEK hanem BLUE:-))))
És akkor arc vissza vesz.-)

Amugy szerintem a pörgés oka az ami mindig - mindenhol jelen van.....
A szájhösök kiváncsiak lettek...........és eljöttek.......azt észrevették hogy élőben sokkal jobb az emberrel beszélni, hülyülni......
Nyomon követhető - hiszen az oldalon ott vanak a csoportképek.......
És most volt hogy rekordott döntött.......14Gs egy helyen

Gs fanok?
Jelenleg ugye Viktor a 60.
No Én a fanokból személyesen ja 15-20-al találkoztam eddig.......
A többi?
Sehol......

Vettek egy gépet.......felrakatták magukat......azt néma csend............
Tudod egy kis ingyen reklám saját magának......

"Jól van nyúlbéla...Te kikkel motorozol?"
"Gs fanok".......

a csóka megnézi az oldalt, látja a túrákat és egy nagyot nyel, hiszen a segge 300km után már fáj....a Gs fanok (NO és az anyacsapat az AKMT) napi 4-5-6-7-800km-es túrákat csinál.....

A sok balek viszont addig már nem jutt hogy a túralírásokban ott vannak a JELENLÉVŐK:-)))))



szinte havonta kapok olyan levelet hogy tegyem fel.........
Kérdezem és a motor?
- AZ még nincs

Ebből Te mire gondolnál?
ez olyan mint hogy belépek a HARD METAL FAN KLUBA - közben Britneyt hallgatok.....
havernak van macifüllje...már 80nál elfekszik neki a sityakon ma nem is volt rajta lehet levitte neki a mentszél?
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/138499
http://www.has
znaltmotorok.hu/hirdetes/138500
http://www.hasznaltmotorok.h
u/hirdetes/138502
ezt a 3-at néztem... ha vkit érdekel:)
JAAAAAA.-)

No igen:-))))
A véres valóság!
Szarvat sehol, mert az az ÉN IMAGE-om:-))))




LOUIS......
Van macifül, szarv, taréj...minden hülyeség:-))))
A füleg ha jól emlékszem 10 euró....az irokéz taréj meg 14?
De a szarvat nem ajánlom! Nekem volt egy tartalék ORIGI.....épp vasárnap adtam oda erik fiának - mert esőben mikor megázik igencsak gáz..............
Azt mindig meg kell tartani:-) OK...akkor 37-es lánckerék kell:-)))
balesetes
Inánál töbször is (PULAI túra, Plitvice) de ilyet nem láttam.......
Horrorkrónikám?

A személyes vagy a balesetes oldal?
hááááááá enyém a 6000. hozzászólás! A zöldfülű újpnc nyert
Megnéztem, 2005-ben nyitották a fórumot, de most már naponta van kb 50-60 hozzászólás.
Mindenki megőrült biztos a szezon eleje az oka. Vagy a Blue filmek spanolták fel a tagokat?
JÓ JÓ!
Szarba minenki nyúlhat! Hisz az Apriliával Én is befürödtem.......
Általánositani azért így szerintem nem szabad.......

A gond viszont a régi.....
Én specc nem veszek soha többet:
- gyerektől.......aki tök mindegy milye van SZÉTHAJTJA
- speedertől....bár ez nem áll fent nálam hogy r6-os on fgtok látni valaha is
- és eleve OLASZ motort.........Bár a TZR-em is olasz volt - mégse volt semi bajom vele
oké,majd jól megnézem h mit veszek..:)
amúgy iylen szarvakat bukóra,meg tarajt meg ilyesmit mennyiért lehet venni?
Nekem is amikot Mz-m volt 1990-1995 tettem bele 50000 - et, mert én is csak motorral jártam mindenhova, télen is. (Fáj is a térdem időváltozáskor)
Azért a NÉMET és az OLASZ közt iszonyat nagy különbség van!

Gondolj eleve a kocsikra!
Kint nem szaroznak vele......megunta - lecseréli.......MI kispénzüek meg hozzuk =hoztuk be - és sokan még mindig azzal járnak.....

Az ugyan olyan mint idahaza a nagy átlag!
Motor a legtöbb embernél csak a kocsi után van! Ezért nemis mennek vele olyan sokat......

Sokan irigyelnek, vagy csodálkoznak hogy egy 2004.06-16-os Gs500-ba hogy csavartam bele 57000-ret?
A válasz pedig egyszerű: NINCS KOCSIM! vagyis Én CSAK motorral tudok közlekedni....
Ha esik, ha fúj......tök mindegy......ha mennem kell akkor megyek.............
Mig más ugye ilyenkor már a kocsit veszi elő.....
A lényeg az ha hátul páros a fogszám gyárilag akkor csak páros számra lehet változtatni mert a lánc forgás a kopás miatt ugy jön ki. Tehát mindig 2-el kell csökkenteni vagy növelni.
Persze verseny céloknál nem szempont a lánckopás.

Egyszer egy okos ember így magyarázta.