A Füleki várnál (Szlovákiában) voltam márc. 15.-én, és hát nem akarok senkit elkeseríteni, de felújítási munkálatok miatt mi nem tudtunk bemenni:( Azt viszont nem tudom hogy azóta befejezték-e ?!
Tudtommal ott voltál a TESZTEN vagyis neked TISZTELETPÉLDÁNY jár:-))))
Amugy Verbatim lemezt írtam mert az volt bontva - a többi meg most Ridata lesz, mert azt kaptam......
4000nél nem tapasztaltam ilyet.......
Új gépeknél 2-3000km-en keresztül alapjáraton szokásos ez....amolyan GS gyerekbetegség...
No meg van olyan hogy váltásnál csinálja - az meg vezérműlánc.......páran jártak igy a 700km-es motorral
Hétfő?
Specc Kesuti és Pyerre (AKMT) nyársalni mennek a Bakonyba.....Ha nem szar az éjszakám akkor azt hiszem velük tartok....bővebben az AKMT fórum HKG topiocban
Vasárnap meg Elfék mennek a Füleki várhoz vagy tovább egy jégbarlangba.......
Látom termeltetek megint az éjjel!
EsSo hiányérzetét fejezte ki irányomba. Csajozni voltam tegnap, remélem bocsánatos, hogy "hűtlen" lettem a fórumozókhoz.
A külhoni gépekkel kapcsolatban. Minden népnek megvan a maga kulturája. Autó ügyben tudok csak nyilatkozni.
A NÉMET "modell": végy egy új autót. Hajtsd, ameddig van rá garancia és ezidő alatt hordd el szervízbe. Ha lejár a gari, akkor cseréld! (kb. 3-5 év) És mindenképp cseréld, mert 5 éves kor fölött nagyon megemelik az adód.
Az OLASZ "modell": végy egy új autót. Ameddig tart a garancia, hordd el szervízbe. Utána még véletlenül sem! És ők 6-7 évesen cserélik a kocsit. Tehát logikusan látható, 2-3-4 évig járnak úgy vele, hogy még az olajcserét (!) sem csinálják meg rajta. Mindig csak utántöltenek, ha hiányzik a motorolaj.
Nos, ezek általánosságok. Biztosan ki lehet fogni jót is, hiszen ott is vannak odafigyelő emberek, ám a többség nem ez. És a motoroknál sincs ez másképp...
Ha külföldről hoznék motort, akkor biztosan svájci, vagy német, esetleg belga importban gondolkoznék. Árban nem sok különbség van, viszont esélyes, hogy szervizelve volt a paripa. A gazda még ilyenkor is egy baromi nagy kérdőjel... abban sohasem lehetsz biztos.
Alapszabály: nézni, nézni, és nézni! Nem beleugrani az első "álmaim netovábbjába". Akár fél évig is eltarthat a folyamat...
Blue!
Milyen DVD-t használsz? Mert a halászlés gurulásnál cserélnék egy üreset egy telire...
Mellesleg az én véleményem is az a mostani pörgésre itt a fórumon, hogy megadta a kellő lendületet az elmúlt hétvége. Fontos, hogy találkoztunk...
Sziasztok!
Nemrég sikerült elhoznom a mocit (GS500 K4)az előző tulajtól, és csüt óta van vizsgám hozzá :-)
Sok tapasztalatom szóval nincs vele, ezért kérdezem, hogy normális az, hogy olyan 4000-es fordulat után hallható egy varrógépszerű, kattogó hang?
És hétfőn nincs kedve valakinek gurulni egyet? (Sajna csak akkor érek rá egész nap.)
Ebben igazad van, gyári állapotú motort nem kapsz sehol ennyiért. Talán 50ből 1. Azt az 1et pedig az árából, és a tulajáról (ha 1. v. 2.) felismered. 4 üteműnek viszont jóval magasabb a felújítási ktg-e, tehát ha mégis megjárod vele akkor az zsebbenyúlós.
Én is banditot akartam, de lebeszéltek róla (Suzuki szervízben), ezért lett GS-em. A 400as japán belpiacos ezért felejtős, a 250es már öreg széria és szétpörgették az agyát. Ha a motorjával történik valami (ami nem kizárt öreg darabnál) arról jobb nem is beszélni (4 henger, 16 szelep, vízhütés, elektronika) jajajj
Még annyi hogy a motor származása, és tulaja(i) ezekből lehet következtetni leginkább az állapotára. Utána már csak át kell nézni töviről hegyire... Már csak sok sikert szeretnék kívánni neked a vásárláshoz.
Mondtad, hogy a könyöködön jönnek ki a témák:D Jobb mint a Barátok Közt, ott kihagysz egy jó pár részt és nem vesztesz semmit Itt kihagysz pár évet, és még mindig ugyanezeket beszéljük majd meg
hát a dr-em 2004-ben oylan 300ezerből jött ki nekem, és tavaly ősszel örültem h 175öt kaptam érte, pedig jó kis gép volt, biztos h jobb volt mint egy iylen af-1 meg meg nsr meg társai...dehát azért senki nem ad pénzt mer "ez még 20 év múlva is menni fog"..:) ha érted mire gondolok..mindeki csak 1-2évre gondolkodik előre egy 125ös motorral kapcsolatban...
Sajnos idehaza káosz a piac........
De azért kilehet fogni......
A kollegám a 400CB-t és a 600-as bantitát is ISZONYATOSAN jó áron vette meg..........
Sajnos sokat nyom a latba a sok kiscsávó aki a 17-20éves roncsát még a mai nap is 3-400-ért árulja.......
Hisz számomra az már maga a NEVETSÉGESSÉG mikor egy 1990-es TZR, AF1, MITÓ 350-ért va meghirdetve........
És itt lép be amit az előbb írtam...... Kiscsókák......AGYONHAJTOTT , SUFNITUNINGOLT romhalmazok.....
Csak egy ilyet kapj ki....és máris elmet a kedved az egésztől.
Persze a szívás? Hogy aki vigyázott rá.....és tényleg jó a gép - az se tudja drágábban eladni.....
De ugye ez a piac.....
Ha van vevőd? Eladod...ha nincs? elkezded lejebb vinni az árat...........
ezek a maximumok,tehát ha zsír úja gép, ha pl. 10éves a gép, (ami 120hónapost jelent) akkor:
109-120 0,69
0,69-el be kell szorozni az adót, pl egy 10éves gs esetében 0,69* 130000, ami nemtom mennyi, legyen mondjuk 100000, és akkor csak 30000 a regadó
Én idén B4-ben vagyok és átléptem a K&h (Argosz)-hioz.....
Itt most 12000ft környéke az éves dijam
A Hundáriánál voltam.....ott 26000 volt......