hát most van egy teneré olaszból 90es 45eKM 330ért megvehetném 430mire lesz rá rendszám, és a 2méteremhez pont jó nagy dög, bár elég vékony vagyok, az meg 230kiló, de el tudnám viselni a lábaim közt:D
GPZ, meg KLE is van elég jó vétel olaszból 98-99esek..majd dumálok faterral, nekem mindegy csak lehessen vele haladni:) meg kapaszkodjanak a csajok:D
Jah. Én csak saját tapasztalatokat osztottam meg ma veletek, a mai kis utamról, bevásárlásról. Egyébként az oldalad 90% megnéztem már beleértve a karbantartásokat is. Pl. az olajcserét, láncmeghúzást a te leírásod alapján végeztem el a vásárlás után...
Meg akartam bizonyosodni a moci teljesítményéről a végsebessége alapján, hiszen te írad a fórumban hogy "ha megy 180at és még menne" akkor fojtatlan...
Ha meg száguldozhatnékom lett volna vásárláskor a haverom R6-osát vettem volna meg.
Én túrázni akarok! Mikor lesz megint tesztnap? Tv-sztár akarok lenni én is.
OMWt próbáltad?annak szerintem naon jó a 95öse /carrera/.bár igaz 270ft de szerintem jobban megy tőle valamivel mint a MOLtól...azt nem csípi bár én közel nem megyek annyit mint te,nem arra használom a motort mint te és közel nem olyan erős meg a fogyasztás...hát asszzem az egyezik
Amiket leirtál 4 TELJESEN más gép! és 4 teljesen más ÁR!
GS - eről itt olvashatsz......
GPZ - sokkal pörgösebb erősebb motor.....
KLE - túraneduró (a DL kopintása - a váz pedig eleve a DL-é)
Teneré - szerintem túracross:-) (Hadvezér barátomnak van egy)
Ez tiszta! és itt nem is embereknek szólt - hanem mindenkinek!
Szóval sem téged, sem más nem állt szándékomba megbántani - ha így volt akkor megkövetem saját magam........
Ellenben ha visszaolvasol, akkor te is láthatod hogy relatíve 5 állandó téma van....és mikor jön egy új csóka ugyan ezeket a kérdéseket teszi fel.......
Sebesség, plexi, dobozok, gumi, olaj és esetleg kicsi arányban a plusz.....ruha, bukó.....
De elsősorban a sebesség..........és ebből adódóan a fojtástéma......kivenni, beteni.......
Miért?
Mert lusta! Lusta visszamenni az elejére, vagy legalább 20-30-40 lapot......
Ha ezt megtenné akkor kérdeznie sem kellene - hiszen mint írtam (és tény) már minden meg lett válaszolva 10x.......
És Én is megpróbálom a Fő témákat összegyüjteni és kiteni a weboldalra.....
Gsteddy pl már kivülről fúja az egész siteot......és képzeld! JÓL ESIK! Mert ilyenkor láttom hogy van értelem itt cseszni az éjszakát és csinálni, fejleszteni a http://gsfanklub.extra.hu oldalt.
KB 1 hónapja Esso csinálta a konzolt, ITT konzultáltuk le, tettem fel képeket, dobozokat ajánlottam, a GS500 weboldalamon is megvan minden csavarról, csavarra...............rá 1 hétre - nevet nem irok, keresd meg:-) jött a biker, hogy hogyan lehet megcsinálni.......és akkor kezdhetük előlről......
Szerintem Te is beleunnál ha ugyan azt kérdeznénk meg tőled 2 naponta.......
Most mint magánember......
Én specc nem csipem a lusta embereket, mert szerintem aki a saját érdekében lusta keresni, olvasni attól mit várhatsz el mint csapattag?
A cimbikém mesélte hogy voltak túrázni, sajnos baleset volt......5 bikerből 1 volt "idegen".....rájuk se szart.....le se szált a motorról miközben a csaj megsérült, a motor az árokba......
Egyszerűen felhajtotta a bukót és rágyújtott.......
No ha Én ott lettem volna ezt a gyereket motorostól rugom fel...........
Szóval sorry ha valakinek a lelkébe gázoltam..........csak egyszerűen már idegbajt kapok a sebesség őrülettől..............
Mindenki megézi mi a motor vége! Én is megtettem.............De ennyi............
Iszonyatosan sok dolog an ami km-eket vehet el...........
1., gumi
2., gumi nyomása
3., lánc
4., lánc feszessége
5., karbiszinkron
6., súlyod
7., a motorod súlya (mondjuk van egy 10kg táskád)
8., áttételek
9., szél (szembe, oldalt, hátulról)
10., útmínőség
11., benzin.....nem minden 95-ös 95-ös.......Én már csak tudom! PL valaki szidja a Tescós benzint...szerintem sokkal - érezhetően sokkal jobban megy.......mig a hires Vpowertől nem......
stb...stb...stb.....
Anno valaki kérdezte tőlem hogy milyen a GS - mert venne egyet de csak a nyitottat, mert a fojtott az milyen gyenge.....
Mikor közöltem vele hogy max a kigyorsulásban fog érezni különbséget és a végsebességben látni 20-30 pluszt meglepödött......
Azt hitte hogy mindenből legalább 50%-ot elvettek......
Mellesleg most pörköltem le 4 lemezt......
Szóval akivel hétvégén összeakadok és ott volt a TESZTEN az már meg is kaphatja a tiszteletpéldányát....Ez összesen 14 GS500 tulaj:-)
Másnak sajnos csak üres DVD fejében áll a pörkölés:-))) Én se vagyok milliomos:-)))
Figyelj Blue!
Nekem nem ingem amiket írtál, szóval nem is veszem magamra, de akkor is szarul esett.
1,5 hónapja van meg a GS-em és csak az utóbbi időben próbálgatom mivel most van csak jobb idő. Ma volt az első alkalom hogy kipróbáltam mit megy végre, mert volt rá alkalmam. Tisztában voltam vásárlásnál a gép korlátaival ,de tudnom kell hosszútávon mire számítsak tőle. Én szeretem kipróbálni is a dolgokat, nem csak olvasni róla és a tapasztalataimat osztom meg másokkal én is a fórumon akárcsak te. Véleményem szerint is egy ökör aki állandóan max gázon hajtja a GS-t, nem arra való.
JA!
De ugye 6.-ba! Ezt nem irtad oda:-))))
Szóval valakik elfelejtenek váltani a nagy izgalomba:-))))
De akkor ide még egy szösszenet!
Ez sajna lemaradt a tesztből....bár ha majd a zsenik kicsit szokják a gép max csinálnk egy TESZT2-öt:-)))
Addigra talán Ratesz is eléri a 45 helyet a 90-et:-)
A GS500 6. sebessége egy szar!
hossssszúúúúú, kevés, vagyis szar!
PL sok szerelővel beszéltem már......
1-2-3-4-5-be kipörög tiltásik (JAAAAA tegnap előtt sikerült letiltanom......előzés közben:-).....nagyon szar érzés volt mikor egyszercsak megáll a tudás.............)
6-ba pedig 7000-ig simán felmegy.......utána komótosan 7500-ig.......8000-hez pedig szélcsend, vagy lejtő kell......vagy 1km egyenes........
De azt még nagy nehezen el lehet érni...utána viszont ennyi volt......
Szóval 5.-be ki kell pörgetni és 8-9000-nél váltani......(ha már 9200-nél adja ugyis le a maxot.....)
Hát ja! A műmájerek ilyenre rá sem néznek, nekik minimum 1 gixxer. 3000es fordulat felett még nem használták a gépet, kivéve mikor a csajoknak szabályoztatják a McDonald"s parkolóban! Térdkoptatójuk van, de a Dainese embléma még ott csillog rajta..... és kibaszott kemények.... fúújjj
Time Km Instruction For Toward
Summary: 165,1 kilometres (2 hours, 48 minutes)
9:00 0,0 Depart Adony on 6 [E73] (North) 31,0 km
9:29 31,0 Continue (North) on 70 3,0 km
9:33 34,1 At Érd-Diósd, turn LEFT (North-West) onto M0 [E75] 5,7 km
9:36 39,8 Turn RIGHT (North-East) onto M7 [E71] 3,1 km
9:38 42,9 Turn RIGHT (East) onto M1 [E60] 6,8 km
9:41 49,7 Bear LEFT (North) onto 70 [E60] 3,2 km
9:46 52,9 Turn RIGHT (South-East) onto Local road(s) 1,1 km
9:48 54,0 Turn RIGHT (South) onto 6 [E73] 2,1 km
9:51 56,1 At 6, return North-East on 6 [E73] 2,1 km
9:54 58,2 Turn RIGHT (East) onto Local road(s) 1,8 km
9:57 60,0 Bear LEFT (North-East) onto Local road(s) 0,4 km
9:58 60,4 Turn RIGHT (East) onto 4 [E60] 2,8 km
10:03 63,2 Bear RIGHT (South) onto Local road(s) 2,7 km
10:08 65,9 Turn RIGHT (South-West) onto Local road(s) 0,8 km
10:09 66,7 Turn LEFT (South-East) onto Local road(s) 2,0 km
10:12 68,7 Bear RIGHT (South) onto M5 4,5 km
10:15 73,2 At M0, return North on M5 4,5 km
10:17 77,8 Bear LEFT (North-West) onto Local road(s) 2,0 km
10:20 79,8 Turn RIGHT (North-East) onto Local road(s) 0,8 km
10:21 80,6 Turn LEFT (North-West) onto Local road(s) 2,7 km
10:27 83,3 Bear LEFT (West) onto 4 [E60] 1,2 km
10:29 84,5 Turn RIGHT (North) onto Local road(s) 1,3 km
10:31 85,7 Bear LEFT (North) onto Local road(s) 1,0 km
10:32 86,8 Bear LEFT (North) onto Local road(s) 2,6 km
10:37 89,4 At Zugló, turn RIGHT (North-East) onto E73 6,3 km
10:46 95,7 At Ujpest, continue (North-East) on M3 [E73] 4,8 km
10:49 100,5 Turn LEFT (North) onto M0 7,2 km
10:52 107,7 Turn RIGHT (North) onto 2 [E77] 38,0 km
11:30 145,8 Bear RIGHT (East) onto 22 19,3 km
11:48 165,1 Arrive Balassagyarmat
Láttod milyen frankó kis progim van:-)))
Vagyis 165,1km.....
Majd 3 óra:-)
és a mai benzinárral (Adonyban 274/L) 2261ft
DE!
Mint megbeszéltük! Egyszer meglesz ejtve!
Az hogy mikor? Meg kérdéses.......bár a felsorolásból nekem a szex tetszik eddig a legjobban:-)))
De ugye FÉRFIBÓL lennék:-)
Sajna a 250-es 4T sor 4-esek ilyenek......
A kollegám egy ZXR250R-rel kezdte.....ha jól emlékszem valami 18000-ret pörgöt......
Szerinted meddig birja egy ilyen gép szervíz nélkül?
Menek mint a meszes, ellenebn nagyon sokba vannak!
Ha azt akarod hogy a motorod jó állapotba legyen és ne erüljön sokba a fordulatszámot max 50-és 75%közt használod......
GS esetében ugye 5-7000közt.....
És itt a lényeg amit az előbb írtam.....7000-nél mindegy hogy fojtott vagy nem...140-et megy........
Gyerekek! Mert más nem tudok mondani a röhögésen kivül!
Most nektek ennyire kurvára nem mindegy hogy 160 vagy 180?
Full mindegy hisz csal az óra 10-12%-ot, vagyis mikor azt hiszed 160 az biza még csak 144......mikor meg királynak érzed magad hogy "na vazze 180-al téptem" az csak 162km/ó....
A lényeg hogy egy kavics és ekkora sebbességnél kinyifansz mint egy citrom - főleg ha még elkap egy szalagkorlát is..............vagy egy kocsi ütközője!
Egy dologban értenék csak egyet!
A nyitott gépben ott lapul +10 paci ami előzésnél NAGYON DE NAGYON jól jöhet!
De ennyi......
Ha ennyire kurvára nem mindegy hogy 120-al mész vagy 200-al akkor adjátok el a GS-t és vegyetek egy 600-650-es gépet!
PL a Hyosung GT650R -rel Kesuti 216-ot mért.......és OLCSÓBB mint egy GS500-as!
Most akcióban a NAKED valami 998 a szalonban! (K6-os)
Sorry ha egy kicsit elszállt vagyok agyilag, de ha visszaolvasna végre valaki akkor láthatná hogy 2 hete nem szól másról a fórum mint hogy az enyém csak ennyit bír, az enyém ennyit, a plexi meg jó vagy nem.........
Rég lerágot csontokat esztek és etettek.............
Persze akinek nem inge NE VEGYE MAGÁRA
A törzs guruk mindenhez legalább 20x hozzászóltak már..................
És mindenki legalább 40x elolvasta .......
Nem lehetne továbblépni? Mert ez már kicsit kezd siralmas lenni
Remélhetőleg utoljára irom le ezügyben a véleményemet!
- A GS500 egy TÚRAMOTOR!
- A túramotor arra van hogy menj vele és ne SZÁGULDOZZ
- A túramotornak BŐVEN ELÉG a 120-140-es utazó - hiszen már itt se látsz semmit........se táj, se állatok, se virágok, hiszen figyeled az utat.........
- Egy jó túrához elég a 70-100km/ó.........olykor pedig a 30................hisz túrázni mész nem száguldozni!
Minden egyébb pedig ugymond TANULÓPÉNZ!
50% azt mondja jó a plexi - 50% azt hogy nem..............
De ha ez 99%/1% állásban lenne akkor is megvennéd hisz lehet hogy te az 1-et fogod támogatni, mert ugy fogod érezni "na kivágtam 5000-ret az ablakon, mert szar se ér.......
Egy cimborám is így járt......megvete, majd 3 nap múlva eladta a Vaterán..........
De aki csak egy picit belegondol!
Mi a rákot védhet egy a lámpától 10-20cm-re elemelkedő plexi?
SEMMI!
Hiszen a légvonalat képzeljétek már el......hisz (bocs Nyuszi) de a férfiaknak tudtommal van 3D-s látásuk és képzeletük.......
A plexi nem szélvédelem - hanem LÉGTERELŐ!
Ratesznak nem jött be a nagy Plexi - Bexnek bejött.......
Ilyen dolgokban sosem lehet a másikra halgatni.......
Nekem , Essonak, Eriknek bejött a Heidenau gumi.....más lehet hogy 300km múlva kidobja, mert szerinte egy hulladék....
Ellenben ha nem próbálja ki, nem fogja tudni a saját izlése szerint ezt megállapítani.
Dobozok.....
Az is már 1000000x lerágot csont....
Akinek nincs pénze vegyek LOUIS dobozt (mint ÉN)
Akinek több van vegyek MotoDetailt....
Aki meg uszik benne vegyen KAppát, vagy valami NEVES dobozt.........
Akinek nincs pénze megcsinálja maga a konzolt.....
Akinek van, de kevés az vegyen , vagy csináltason egyet
akinek meg uszkálható mennyisége van az vegye meg a dobozhoz tartózó gyári konzolt.......
MINDENEL ÍGY VAN!
A motoros kategóriákra (napelemes, nyúlbéla, papirkutya, koca, menő, hvcs....stb nem térek ki....)
Van aki minden pénzét benzinre költi.....és az életével játszik, mert egy pólóban nyomja......
Van aki -II-, de próbál egy elérhető kompromisszumot kötni (ez vagyok ÉN).....Nekem jó az RMC, s ruha, jó a Streetfighter, Grex, AIROH bukó......
És az életemet nem az fogja megmenteni hogy DENISE bőrruhám van, meg Rossi féle bukóm.....hanem hogy ésszel és LASSAN motorozok! ÉS FIGYELEK MERT MINDENHONNAN RÁM VADÁSZNAK...........
És van a múmájer milliomos aki bemegy a boltba megveszi a motort kp-ra, és a boltos minden szarra rábeszéli......
No ilyenekkel találkozhatsz a találkozokon dögivel......és 3 év múlva eladja a motorját 3000km-rel....
Az uton pedig ugy ismered meg hogy 40 fok melegben rajta van egy fél bolt......mert "EZ SEM ÁRT", EZT IS AJÁNLOM, EZT IS HORD....stb.......
GPZ, meg KLE is van elég jó vétel olaszból 98-99esek..majd dumálok faterral, nekem mindegy csak lehessen vele haladni:) meg kapaszkodjanak a csajok:D
Meg akartam bizonyosodni a moci teljesítményéről a végsebessége alapján, hiszen te írad a fórumban hogy "ha megy 180at és még menne" akkor fojtatlan...
Ha meg száguldozhatnékom lett volna vásárláskor a haverom R6-osát vettem volna meg.
Én túrázni akarok! Mikor lesz megint tesztnap? Tv-sztár akarok lenni én is.
Nem gyorsulna annyira, a végsebesség nem érdekel, de ha 120-nál nem 6000 - et forogna hanem csak 5500-at mennyi lenne a fogyasztás csökkenés.
Bár az tény hogy teszt után nem voltam épp valami friss.......
És az évadnyitó után se......és itt még éjszakás is voltam
Amiket leirtál 4 TELJESEN más gép! és 4 teljesen más ÁR!
GS - eről itt olvashatsz......
GPZ - sokkal pörgösebb erősebb motor.....
KLE - túraneduró (a DL kopintása - a váz pedig eleve a DL-é)
Teneré - szerintem túracross:-) (Hadvezér barátomnak van egy)
Nyertél, tévedtem! Kerek 15 km-t!
Akkor ez most elmarad?
Szóval sem téged, sem más nem állt szándékomba megbántani - ha így volt akkor megkövetem saját magam........
Ellenben ha visszaolvasol, akkor te is láthatod hogy relatíve 5 állandó téma van....és mikor jön egy új csóka ugyan ezeket a kérdéseket teszi fel.......
Sebesség, plexi, dobozok, gumi, olaj és esetleg kicsi arányban a plusz.....ruha, bukó.....
De elsősorban a sebesség..........és ebből adódóan a fojtástéma......kivenni, beteni.......
Miért?
Mert lusta! Lusta visszamenni az elejére, vagy legalább 20-30-40 lapot......
Ha ezt megtenné akkor kérdeznie sem kellene - hiszen mint írtam (és tény) már minden meg lett válaszolva 10x.......
És Én is megpróbálom a Fő témákat összegyüjteni és kiteni a weboldalra.....
Gsteddy pl már kivülről fúja az egész siteot......és képzeld! JÓL ESIK! Mert ilyenkor láttom hogy van értelem itt cseszni az éjszakát és csinálni, fejleszteni a http://gsfanklub.extra.hu oldalt.
KB 1 hónapja Esso csinálta a konzolt, ITT konzultáltuk le, tettem fel képeket, dobozokat ajánlottam, a GS500 weboldalamon is megvan minden csavarról, csavarra...............rá 1 hétre - nevet nem irok, keresd meg:-) jött a biker, hogy hogyan lehet megcsinálni.......és akkor kezdhetük előlről......
Szerintem Te is beleunnál ha ugyan azt kérdeznénk meg tőled 2 naponta.......
Most mint magánember......
Én specc nem csipem a lusta embereket, mert szerintem aki a saját érdekében lusta keresni, olvasni attól mit várhatsz el mint csapattag?
A cimbikém mesélte hogy voltak túrázni, sajnos baleset volt......5 bikerből 1 volt "idegen".....rájuk se szart.....le se szált a motorról miközben a csaj megsérült, a motor az árokba......
Egyszerűen felhajtotta a bukót és rágyújtott.......
No ha Én ott lettem volna ezt a gyereket motorostól rugom fel...........
Szóval sorry ha valakinek a lelkébe gázoltam..........csak egyszerűen már idegbajt kapok a sebesség őrülettől..............
Mindenki megézi mi a motor vége! Én is megtettem.............De ennyi............
Iszonyatosan sok dolog an ami km-eket vehet el...........
1., gumi
2., gumi nyomása
3., lánc
4., lánc feszessége
5., karbiszinkron
6., súlyod
7., a motorod súlya (mondjuk van egy 10kg táskád)
8., áttételek
9., szél (szembe, oldalt, hátulról)
10., útmínőség
11., benzin.....nem minden 95-ös 95-ös.......Én már csak tudom! PL valaki szidja a Tescós benzint...szerintem sokkal - érezhetően sokkal jobban megy.......mig a hires Vpowertől nem......
stb...stb...stb.....
Anno valaki kérdezte tőlem hogy milyen a GS - mert venne egyet de csak a nyitottat, mert a fojtott az milyen gyenge.....
Mikor közöltem vele hogy max a kigyorsulásban fog érezni különbséget és a végsebességben látni 20-30 pluszt meglepödött......
Azt hitte hogy mindenből legalább 50%-ot elvettek......
Én is kipróbáltam, hajtott a kiváncsiság.
De csak ésszel járjon mindenki.
Szóval akivel hétvégén összeakadok és ott volt a TESZTEN az már meg is kaphatja a tiszteletpéldányát....Ez összesen 14 GS500 tulaj:-)
Másnak sajnos csak üres DVD fejében áll a pörkölés:-))) Én se vagyok milliomos:-)))
Nekem nem ingem amiket írtál, szóval nem is veszem magamra, de akkor is szarul esett.
1,5 hónapja van meg a GS-em és csak az utóbbi időben próbálgatom mivel most van csak jobb idő. Ma volt az első alkalom hogy kipróbáltam mit megy végre, mert volt rá alkalmam. Tisztában voltam vásárlásnál a gép korlátaival ,de tudnom kell hosszútávon mire számítsak tőle. Én szeretem kipróbálni is a dolgokat, nem csak olvasni róla és a tapasztalataimat osztom meg másokkal én is a fórumon akárcsak te. Véleményem szerint is egy ökör aki állandóan max gázon hajtja a GS-t, nem arra való.
BViktor a 60.as biker:-))))) Dupla Tripla X:-)))
Hbali te meg lelettél cserélve:-)))) (Bár egy telószám még elfért volna szerinem?! - ha valaki mondjuk nem találná meg a z itinered)
Mennyik lehetek? 13-15?
JA!
ÉS a gyerek ugy egykerékrekapta hogy nem kalimpált jobbra-balra:-))))
De ugye 6.-ba! Ezt nem irtad oda:-))))
Szóval valakik elfelejtenek váltani a nagy izgalomba:-))))
De akkor ide még egy szösszenet!
Ez sajna lemaradt a tesztből....bár ha majd a zsenik kicsit szokják a gép max csinálnk egy TESZT2-öt:-)))
Addigra talán Ratesz is eléri a 45 helyet a 90-et:-)
A GS500 6. sebessége egy szar!
hossssszúúúúú, kevés, vagyis szar!
PL sok szerelővel beszéltem már......
1-2-3-4-5-be kipörög tiltásik (JAAAAA tegnap előtt sikerült letiltanom......előzés közben:-).....nagyon szar érzés volt mikor egyszercsak megáll a tudás.............)
6-ba pedig 7000-ig simán felmegy.......utána komótosan 7500-ig.......8000-hez pedig szélcsend, vagy lejtő kell......vagy 1km egyenes........
De azt még nagy nehezen el lehet érni...utána viszont ennyi volt......
Szóval 5.-be ki kell pörgetni és 8-9000-nél váltani......(ha már 9200-nél adja ugyis le a maxot.....)
Bár a műmájerek nem is Gs500-al nyomják:-)
AZ túl CIKI
Time Km Instruction For Toward
Summary: 165,1 kilometres (2 hours, 48 minutes)
9:00 0,0 Depart Adony on 6 [E73] (North) 31,0 km
9:29 31,0 Continue (North) on 70 3,0 km
9:33 34,1 At Érd-Diósd, turn LEFT (North-West) onto M0 [E75] 5,7 km
9:36 39,8 Turn RIGHT (North-East) onto M7 [E71] 3,1 km
9:38 42,9 Turn RIGHT (East) onto M1 [E60] 6,8 km
9:41 49,7 Bear LEFT (North) onto 70 [E60] 3,2 km
9:46 52,9 Turn RIGHT (South-East) onto Local road(s) 1,1 km
9:48 54,0 Turn RIGHT (South) onto 6 [E73] 2,1 km
9:51 56,1 At 6, return North-East on 6 [E73] 2,1 km
9:54 58,2 Turn RIGHT (East) onto Local road(s) 1,8 km
9:57 60,0 Bear LEFT (North-East) onto Local road(s) 0,4 km
9:58 60,4 Turn RIGHT (East) onto 4 [E60] 2,8 km
10:03 63,2 Bear RIGHT (South) onto Local road(s) 2,7 km
10:08 65,9 Turn RIGHT (South-West) onto Local road(s) 0,8 km
10:09 66,7 Turn LEFT (South-East) onto Local road(s) 2,0 km
10:12 68,7 Bear RIGHT (South) onto M5 4,5 km
10:15 73,2 At M0, return North on M5 4,5 km
10:17 77,8 Bear LEFT (North-West) onto Local road(s) 2,0 km
10:20 79,8 Turn RIGHT (North-East) onto Local road(s) 0,8 km
10:21 80,6 Turn LEFT (North-West) onto Local road(s) 2,7 km
10:27 83,3 Bear LEFT (West) onto 4 [E60] 1,2 km
10:29 84,5 Turn RIGHT (North) onto Local road(s) 1,3 km
10:31 85,7 Bear LEFT (North) onto Local road(s) 1,0 km
10:32 86,8 Bear LEFT (North) onto Local road(s) 2,6 km
10:37 89,4 At Zugló, turn RIGHT (North-East) onto E73 6,3 km
10:46 95,7 At Ujpest, continue (North-East) on M3 [E73] 4,8 km
10:49 100,5 Turn LEFT (North) onto M0 7,2 km
10:52 107,7 Turn RIGHT (North) onto 2 [E77] 38,0 km
11:30 145,8 Bear RIGHT (East) onto 22 19,3 km
11:48 165,1 Arrive Balassagyarmat
SUMMARY
Driving distance: 165,1 kilometres
Trip duration: 2 hours, 48 minutes
Driving time: 2 hours, 48 minutes
Cost: 2 261,18 Ft
Láttod milyen frankó kis progim van:-)))
Vagyis 165,1km.....
Majd 3 óra:-)
és a mai benzinárral (Adonyban 274/L) 2261ft
DE!
Mint megbeszéltük! Egyszer meglesz ejtve!
Az hogy mikor? Meg kérdéses.......bár a felsorolásból nekem a szex tetszik eddig a legjobban:-)))
De ugye FÉRFIBÓL lennék:-)
Az én gépemen is hátul Heidenau van, semmi bajom vele.
Blue a szívemből beszéltél, habár én még nem vagyok törzs tag mert csak egy hete irogatok, de becsületesen elolvastam mindent.
A kollegám egy ZXR250R-rel kezdte.....ha jól emlékszem valami 18000-ret pörgöt......
Szerinted meddig birja egy ilyen gép szervíz nélkül?
Menek mint a meszes, ellenebn nagyon sokba vannak!
Ha azt akarod hogy a motorod jó állapotba legyen és ne erüljön sokba a fordulatszámot max 50-és 75%közt használod......
GS esetében ugye 5-7000közt.....
És itt a lényeg amit az előbb írtam.....7000-nél mindegy hogy fojtott vagy nem...140-et megy........
Most nektek ennyire kurvára nem mindegy hogy 160 vagy 180?
Full mindegy hisz csal az óra 10-12%-ot, vagyis mikor azt hiszed 160 az biza még csak 144......mikor meg királynak érzed magad hogy "na vazze 180-al téptem" az csak 162km/ó....
A lényeg hogy egy kavics és ekkora sebbességnél kinyifansz mint egy citrom - főleg ha még elkap egy szalagkorlát is..............vagy egy kocsi ütközője!
Egy dologban értenék csak egyet!
A nyitott gépben ott lapul +10 paci ami előzésnél NAGYON DE NAGYON jól jöhet!
De ennyi......
Ha ennyire kurvára nem mindegy hogy 120-al mész vagy 200-al akkor adjátok el a GS-t és vegyetek egy 600-650-es gépet!
PL a Hyosung GT650R -rel Kesuti 216-ot mért.......és OLCSÓBB mint egy GS500-as!
Most akcióban a NAKED valami 998 a szalonban! (K6-os)
Sorry ha egy kicsit elszállt vagyok agyilag, de ha visszaolvasna végre valaki akkor láthatná hogy 2 hete nem szól másról a fórum mint hogy az enyém csak ennyit bír, az enyém ennyit, a plexi meg jó vagy nem.........
Rég lerágot csontokat esztek és etettek.............
Persze akinek nem inge NE VEGYE MAGÁRA
A törzs guruk mindenhez legalább 20x hozzászóltak már..................
És mindenki legalább 40x elolvasta .......
Nem lehetne továbblépni? Mert ez már kicsit kezd siralmas lenni
Remélhetőleg utoljára irom le ezügyben a véleményemet!
- A GS500 egy TÚRAMOTOR!
- A túramotor arra van hogy menj vele és ne SZÁGULDOZZ
- A túramotornak BŐVEN ELÉG a 120-140-es utazó - hiszen már itt se látsz semmit........se táj, se állatok, se virágok, hiszen figyeled az utat.........
- Egy jó túrához elég a 70-100km/ó.........olykor pedig a 30................hisz túrázni mész nem száguldozni!
Minden egyébb pedig ugymond TANULÓPÉNZ!
50% azt mondja jó a plexi - 50% azt hogy nem..............
De ha ez 99%/1% állásban lenne akkor is megvennéd hisz lehet hogy te az 1-et fogod támogatni, mert ugy fogod érezni "na kivágtam 5000-ret az ablakon, mert szar se ér.......
Egy cimborám is így járt......megvete, majd 3 nap múlva eladta a Vaterán..........
De aki csak egy picit belegondol!
Mi a rákot védhet egy a lámpától 10-20cm-re elemelkedő plexi?
SEMMI!
Hiszen a légvonalat képzeljétek már el......hisz (bocs Nyuszi) de a férfiaknak tudtommal van 3D-s látásuk és képzeletük.......
A plexi nem szélvédelem - hanem LÉGTERELŐ!
Ratesznak nem jött be a nagy Plexi - Bexnek bejött.......
Ilyen dolgokban sosem lehet a másikra halgatni.......
Nekem , Essonak, Eriknek bejött a Heidenau gumi.....más lehet hogy 300km múlva kidobja, mert szerinte egy hulladék....
Ellenben ha nem próbálja ki, nem fogja tudni a saját izlése szerint ezt megállapítani.
Dobozok.....
Az is már 1000000x lerágot csont....
Akinek nincs pénze vegyek LOUIS dobozt (mint ÉN)
Akinek több van vegyek MotoDetailt....
Aki meg uszik benne vegyen KAppát, vagy valami NEVES dobozt.........
Akinek nincs pénze megcsinálja maga a konzolt.....
Akinek van, de kevés az vegyen , vagy csináltason egyet
akinek meg uszkálható mennyisége van az vegye meg a dobozhoz tartózó gyári konzolt.......
MINDENEL ÍGY VAN!
A motoros kategóriákra (napelemes, nyúlbéla, papirkutya, koca, menő, hvcs....stb nem térek ki....)
Van aki minden pénzét benzinre költi.....és az életével játszik, mert egy pólóban nyomja......
Van aki -II-, de próbál egy elérhető kompromisszumot kötni (ez vagyok ÉN).....Nekem jó az RMC, s ruha, jó a Streetfighter, Grex, AIROH bukó......
És az életemet nem az fogja megmenteni hogy DENISE bőrruhám van, meg Rossi féle bukóm.....hanem hogy ésszel és LASSAN motorozok! ÉS FIGYELEK MERT MINDENHONNAN RÁM VADÁSZNAK...........
És van a múmájer milliomos aki bemegy a boltba megveszi a motort kp-ra, és a boltos minden szarra rábeszéli......
No ilyenekkel találkozhatsz a találkozokon dögivel......és 3 év múlva eladja a motorját 3000km-rel....
Az uton pedig ugy ismered meg hogy 40 fok melegben rajta van egy fél bolt......mert "EZ SEM ÁRT", EZT IS AJÁNLOM, EZT IS HORD....stb.......
ÉS SOROHATNÁM REGGELIG!
UFF
Én röffögtem a témához!