Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát Horvátország! Csak írtad hogy INA-nál is tankoltál, mert az is ott van.
Szal" nem találkoztál vele?
Ilyen lassan gépelek?
Viktor már leírta uezt


És hol van Teddy?
bevallom első motornak ilyesmikben gondolkodtam mint a gs, er5, cbf500...aztán máshogy alakult a többi motor foruma meg marad a gs fanok...na meg a horrorkrónikád...na az volt az első motoros élményem...ugyhogy ismerlek... ....egy haverom ma vett egy gs-t amúgy...Nyíregyházáról....szal szaporodtok a dezertőr ellenére is...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Oksi.....
csak általában az elsővel játszik mindenki.......
Igen erre gondoltam Én is - csak még a szakmai kivitelezésig nem jutottam el............
No meg most nem is fogok, hiszen egy használt láncot megenne reggelire egy ilyen változtatás.....hiszen teljesen máshogy állna be a lánc....

De ha lánccserém lesz azt hiszem kipróbálom!
Egyetértek Blue-val!

Olaszból nem hoznék be motort. Igaz, én csak a saját tapasztalatomra támaszkodom. Vettem egy Yamaha Majesty 125-öt onnan, és azt hittem de jól fogok járni. A következők voltak a tapasztalataim:

- majdnem bukott a forgalombahelyezés, mert nem volt hivatalos Yamaha papírom hogy mikori a gép (forgalmi nem volt elég)
- majdnem 3 teljes napom ráment az ügyintézésre, és rohangáltam mint pók a falon
- Kiderült hogy kötzel sem igaz az a km amit az óra mutatott
- Eladáskor bebizonyították (!) hogy ez a motor keményen meg volt törve! (ügyesen meg volt javítva, nem látszódott amíg szét nem volt szedve)
- jóval áron alul tudtam csak megválni tőle

Úgyhogy én azt hiszem befejeztem az olaszból való vásálást, és inkább nézelődök itthon ha majd kell valami. Megveszem átírom és motorozok! Ennyi...

Sok sikert ha mégis a behozatal mellet döntesz:)
Beszarok vazze:-)
Hát ez meg hol készült?
Néha elszakad az acélhúzal az agyamba és akkor kiadom magamból:-))))
ja,ok:)
Ja bocs!

Öszekevertelek a banditos emberkével.-))))
Nem jó! Te előre tettél kisebbet, Viktor hátra akar: pont fordított a hatás!Gondolj a m,ontenbájkra!
Hátul kisebb kerék hatása: gyengül(dombos részen sűrűbb váltás), viszont nagyobb végsebesség(ha van 15 km egyenes), kisebb fordulatszám, picivel kisebb fogyasztás, és sztem a lényeg: kisebb fordulatt miatt hosszabb élettartam.
Elől kisebb kerék mindenben ellentétes hatást vált ki.
hát én vettem németbe egyszer egy dr125öst 97-est 20eKM-vel, két év múlva 33eKm-vel adtam el:D nagyon szerettem..nagyon egybe volt:)
Azért mert Te is egy áruló, dezertőr vagy:-))))
Vald be! Jó volt azért a kicsi GS:-)))) Bár a Te géped bármikor cserealapod ad nekem:-))))

Én mikor elkezdtem motorozni vén fejjel (25) akkor 3 álmom volt

- 600-as régi bandit (a macskaszem lámpás)
- 1000-res Fazer
- 1300-as Hayabusa.....


A busáról az ára miatt azonnal lemondtam , hisz ennyit....vagyis 2 milka fölött soha nem költenék motorra.
A Fazer is fölötte van ugye.........
Szóval maradt a Bandit - amit viszot ugye átvariáltak.......
Hátsó teleszkóp?

Amikor csinálták a karbimat a suzukiban, pont egy ember ezt kérdezte, hogy mit lehet vele kezdeni.

A válasz: A japánokéval semmit, mert nem lehet szétszedni, még az európai motorokét meg lehet bontani de nem nagyon akarják vállani mert nagyon macerás. Persze ezek a gyári alkatrészek.

Lehet kapni olyat amivel lehet játszani de azt ugy hivják (ohlins, wp, showa, koni) de ezeknek arany ára van.
Hát Én specc ezeket nem ajánlanám senkinek!

Az ok egyszerű!
Olaszok MOTOROS NÉP! EGY IGAZI MOTOROS kulturával és annyi motorral hogy rájukrohad!
Vagyis amit veszel az biza HASZNÁLVA volt - és nem ugy mint az ÉN SVÁJCI TZR-em......
13 évesen 17000km.......... (VICC)
Nekem 17000km egy 6 hónapos motorba volt......


Nagyon járd körül a témát.....mert ha kifogsz egy szart akkor a motorzás nem élmény lesz hanem rémálom!
Sok ismerősőm vett már olcsó motort, mert nem volt pénze......
Csak gond az volt hogy a 3000km motorozás alatt ráköltötte a motor árát mégegyszer a szervízekre......
Te előre tettél kisebbet, akkor jobb lesz a gyorsulás, az olyan mintha hátra nagyobbat tennék.

De én kisebbet akarok hátra, tehát nincs gyorsulás, de adott sebességhez kisebb fordulatszám.

Gondolj a váltos bicajokra.
Nagyon helyes! Akkor mint láttod már ismét egy ember akinek segíteni tudtam!

A végsebeség ügyben viszont nem tudok újat mondani:-)
De a leírásod alapján nem váltottál fel - mert ebben Eriknek és mindenki másnak lesz igaza......
8000nél - ANALÓG órán megy 160-at
Tehát ide a rozsdást hogy te 5.-be húztad a szarvát:-)


Tesztnap?
Hát frissiteni mindig kell mindent......
Szerintem ősszel egy évadzáróval egybekötve mikor már mindenki belecsavart egy keveset a gépbe és van tapasztalata!
Hiszen mint írod nemrég vetted - vagyis nem ismered még.................(mellesleg ezért is veszélyes szerintem ilyenkor speederkedni)
Tehát a feladat adott:-)
Tekerjetek minnél többet....hisz a motorod nem úgy fogod megismerni hogy "már 4 éve megvan, és mentem vele 1000km-ert:-)))"

Ki tudja!
Én azért szeretek itt lenni, mert vannak bizony dolgok amiket még Én is érdeklődéssel figyelek - mert eddig nem tudtam!
PL Greatmen telóképe maga volt a megváltás! hiszen sik rajzot nem találtam sehol a telóról - Én pedig még sosem szedtem szét előtte teleszkópot...



ÉS akkor itt is egy kérdés! TŐLEM!
Hol lehet, vagy HOGY lehet a hátsó csillapítást "felújítani" vagy keményiteni?
http://www.tmbbooks.be/afb/ET/...
nem semmi h gpz500, meg tenere közt mekkora a különbség:)
dijjago ez Isztriába van?
Ezt próbáltad már?

ja a képen én vagyok
amúgy hova tűntek az ARAL kutak az utakról? úgy szerettem régen ksikoromba mikor utaztunk kocsival, és éjszaka kiégette a szemem az a kurvaerős ibolya fény:D, ma meg már sehol sincs:(
Előre közlöm, hogy kb egyetértek veled. De nagyon-nagyon ámulok! Rajtad. Mi ez a szószátyárkodás? Ennyit egy hét alatt szoktál írni.

Ja, még egy.
Én is becsülettel elolvastam, áttanulmányoztam a honlapod, + ezt a fórumot is az első oldaltól!
Viktor!

Neked is csak azt tudom mondani hogy OLVASD EL!

A siteon ott van a kérdésre a válasz......igaz Én csak 1-el tettem fel kisebbet......

1., Sokkal állatabbúúúúúúl gyorsult!
2., a végsebesség leeset
3., mivel jobban pörögt - nekem az akkori fogyasztásomat majd 1L-ert megfejelte.......szóval 20km után vissza is tettem az eredetit:-))))
Shell az faternak se jött be (autóba)...tescosat még nem próbáltam nincs itt a közelben tesco
No ja:-)

Már kipróbáltam egypár kútat........
OMW, SHELL, AGIP, MOL, INA....és még sorolhatnám az országok kútjait:-)
De tény hogy nekem a Tescós benzin volt a GSben eddig a legjobb!


Az Apriliám se szerette a Shellt - ellenben abból nem zabált annyit......
hja...öreg szaki...bár én csak olvasgatom ezt a topikot itt mindig..de néha megéri mégha más ló prüsszög is alattam......