bevallom első motornak ilyesmikben gondolkodtam mint a gs, er5, cbf500...aztán máshogy alakult a többi motor foruma meg marad a gs fanok...na meg a horrorkrónikád...na az volt az első motoros élményem...ugyhogy ismerlek... ....egy haverom ma vett egy gs-t amúgy...Nyíregyházáról....szal szaporodtok a dezertőr ellenére is...
Oksi.....
csak általában az elsővel játszik mindenki.......
Igen erre gondoltam Én is - csak még a szakmai kivitelezésig nem jutottam el............
No meg most nem is fogok, hiszen egy használt láncot megenne reggelire egy ilyen változtatás.....hiszen teljesen máshogy állna be a lánc....
Olaszból nem hoznék be motort. Igaz, én csak a saját tapasztalatomra támaszkodom. Vettem egy Yamaha Majesty 125-öt onnan, és azt hittem de jól fogok járni. A következők voltak a tapasztalataim:
- majdnem bukott a forgalombahelyezés, mert nem volt hivatalos Yamaha papírom hogy mikori a gép (forgalmi nem volt elég)
- majdnem 3 teljes napom ráment az ügyintézésre, és rohangáltam mint pók a falon
- Kiderült hogy kötzel sem igaz az a km amit az óra mutatott
- Eladáskor bebizonyították (!) hogy ez a motor keményen meg volt törve! (ügyesen meg volt javítva, nem látszódott amíg szét nem volt szedve)
- jóval áron alul tudtam csak megválni tőle
Úgyhogy én azt hiszem befejeztem az olaszból való vásálást, és inkább nézelődök itthon ha majd kell valami. Megveszem átírom és motorozok! Ennyi...
Nem jó! Te előre tettél kisebbet, Viktor hátra akar: pont fordított a hatás!Gondolj a m,ontenbájkra!
Hátul kisebb kerék hatása: gyengül(dombos részen sűrűbb váltás), viszont nagyobb végsebesség(ha van 15 km egyenes), kisebb fordulatszám, picivel kisebb fogyasztás, és sztem a lényeg: kisebb fordulatt miatt hosszabb élettartam.
Elől kisebb kerék mindenben ellentétes hatást vált ki.
Azért mert Te is egy áruló, dezertőr vagy:-))))
Vald be! Jó volt azért a kicsi GS:-)))) Bár a Te géped bármikor cserealapod ad nekem:-))))
Én mikor elkezdtem motorozni vén fejjel (25) akkor 3 álmom volt
- 600-as régi bandit (a macskaszem lámpás)
- 1000-res Fazer
- 1300-as Hayabusa.....
A busáról az ára miatt azonnal lemondtam , hisz ennyit....vagyis 2 milka fölött soha nem költenék motorra.
A Fazer is fölötte van ugye.........
Szóval maradt a Bandit - amit viszot ugye átvariáltak.......
Amikor csinálták a karbimat a suzukiban, pont egy ember ezt kérdezte, hogy mit lehet vele kezdeni.
A válasz: A japánokéval semmit, mert nem lehet szétszedni, még az európai motorokét meg lehet bontani de nem nagyon akarják vállani mert nagyon macerás. Persze ezek a gyári alkatrészek.
Lehet kapni olyat amivel lehet játszani de azt ugy hivják (ohlins, wp, showa, koni) de ezeknek arany ára van.
Az ok egyszerű!
Olaszok MOTOROS NÉP! EGY IGAZI MOTOROS kulturával és annyi motorral hogy rájukrohad!
Vagyis amit veszel az biza HASZNÁLVA volt - és nem ugy mint az ÉN SVÁJCI TZR-em......
13 évesen 17000km.......... (VICC)
Nekem 17000km egy 6 hónapos motorba volt......
Nagyon járd körül a témát.....mert ha kifogsz egy szart akkor a motorzás nem élmény lesz hanem rémálom!
Sok ismerősőm vett már olcsó motort, mert nem volt pénze......
Csak gond az volt hogy a 3000km motorozás alatt ráköltötte a motor árát mégegyszer a szervízekre......
Nagyon helyes! Akkor mint láttod már ismét egy ember akinek segíteni tudtam!
A végsebeség ügyben viszont nem tudok újat mondani:-)
De a leírásod alapján nem váltottál fel - mert ebben Eriknek és mindenki másnak lesz igaza......
8000nél - ANALÓG órán megy 160-at
Tehát ide a rozsdást hogy te 5.-be húztad a szarvát:-)
Tesztnap?
Hát frissiteni mindig kell mindent......
Szerintem ősszel egy évadzáróval egybekötve mikor már mindenki belecsavart egy keveset a gépbe és van tapasztalata!
Hiszen mint írod nemrég vetted - vagyis nem ismered még.................(mellesleg ezért is veszélyes szerintem ilyenkor speederkedni)
Tehát a feladat adott:-)
Tekerjetek minnél többet....hisz a motorod nem úgy fogod megismerni hogy "már 4 éve megvan, és mentem vele 1000km-ert:-)))"
Ki tudja!
Én azért szeretek itt lenni, mert vannak bizony dolgok amiket még Én is érdeklődéssel figyelek - mert eddig nem tudtam!
PL Greatmen telóképe maga volt a megváltás! hiszen sik rajzot nem találtam sehol a telóról - Én pedig még sosem szedtem szét előtte teleszkópot...
ÉS akkor itt is egy kérdés! TŐLEM!
Hol lehet, vagy HOGY lehet a hátsó csillapítást "felújítani" vagy keményiteni?
amúgy hova tűntek az ARAL kutak az utakról? úgy szerettem régen ksikoromba mikor utaztunk kocsival, és éjszaka kiégette a szemem az a kurvaerős ibolya fény:D, ma meg már sehol sincs:(
A siteon ott van a kérdésre a válasz......igaz Én csak 1-el tettem fel kisebbet......
1., Sokkal állatabbúúúúúúl gyorsult!
2., a végsebesség leeset
3., mivel jobban pörögt - nekem az akkori fogyasztásomat majd 1L-ert megfejelte.......szóval 20km után vissza is tettem az eredetit:-))))
Már kipróbáltam egypár kútat........
OMW, SHELL, AGIP, MOL, INA....és még sorolhatnám az országok kútjait:-)
De tény hogy nekem a Tescós benzin volt a GSben eddig a legjobb!
Az Apriliám se szerette a Shellt - ellenben abból nem zabált annyit......
Szal" nem találkoztál vele?