Alapban nem, mert én a túlparton vagyok......vagyis maradok Fejér megyében illetve dél-észak-nyugat..... (plusz ugye az alföld felé nem húz a kerekem:-)))
AZ MO túrán megértettem amit Esély Petya magyarázott.......
hosssssssssssssssszú útak és egyenesen..............
A kednevc szakaszom (200km-es táv) a Bakony.......
Lehet elmegyek megkeresem Bex elvesztett fényképezőgépét:-))))
No most megyek mert a vekker kegyetlnül rikácsolni fog 3:30-kor......
Nem jön be a hotdog nem tudom mire gondolsz...
Pest megyébe szoktál járni? Ráckevétől kb 55km-re lakom (a 4es főut mellett)! Sajnálom is hogy lemaradtam a múlt heti Velencei túráról... Már nagyon mehetnékem van és zsír időt mond 7végére is ami csak olaj a tűzre...
Velem lehet tárgyalni.-))))
Akkor a megoldás....
A TESZTNAPHOZ hasonlóan gyülekezik a nép......
Ha jön velem az asszony akkor nem kompozok, mert őt Battán veszem fel - igy pedig akkor 6-M0-51 lesz a menet.....
Erről azonban csak előtte való nap tudok nyilatkozni:-))))
De mig neked az indulás a gond, addig nekem a tétlenség....
Én 5:30-kor végzek.....vagyos 5:30-tól 9-ig ÉN biza bealszok.........hisz Battán kell dekolnom ha jön az aszsony....
Ha nem ?
Akkor 6-ra itthon vagyok - igy csak 2 órát kell eltökölnöm valamivel....
A lényeg hogy ne üljek le és főleg ne feküdjek le "csak 5 perc"....mert abból eddig 100%-osan alvás lett:-)
Úgy látom örök téma marad ez a folytott/folytatlan dolog, ma is volt róla szó.:-)
Néhány dolgot azonban furcsállok ezzel kapcsolatban.
25kw-al állítólag 150-körül megy,35-el 170.Persze a végsebesség nagyban függ a vezető tömegétől.Lehet 70kg v.120kg is,azért ez lényeges,mikor azt teszteljük mennyit megy végre.
Továbbá aki visszaalakította azt mondja ,hogy gyorsulásban nem nagyon lehet észrevenni inkább csak végsebességben.
Ha megnövelem egy moci teljesítményét 40%-al akkor azt gyorsulásban nem nagyon lehet észrevenni?
És ha ez a papíron 40%-ban különböző két moci együtt túrázgat, soha nem marad le a gyengébb?
Vagy valójában nincs is ekkora különbség közöttük?Lehet,hogy csak a gyár szivat mindenkit?
Nagyon kíváncsi lennék mi lenne az eredmény,ha lemérnénk mind a két verziót teljesítménymérő padon.....
Bocsi ha hosszú volt és unalmas.:-)
UGYE NEM GONDOLOD KOMOLYAN, HOGY EGY TÁNYÉR ZSÍROS VÍZBE DÖGLÖTT HALÉRT AKAROK LEMENNI BAJÁRA? (A SZOMSZÉDOM IS HORGÁSZ)
Az egésznek a lényege az együtt motorozás. Én ezért mennék, a kaja csak bonusz.
Tehát NEM egyedül akarok motorkázni......abban semmi öröm!
ezért ha nem vártok meg a lehető legfelső ponton, nem is megyek
Mert ezek szerint, ha Soltnál megvárnátok, akkor feljebb miért nem?
Előtte szombatot a mult vasárnap miatt cseréltem el, hogy mehessek a tesztre.........És naon megérte. Tehát szombat bútyi.Az megoldható, hogy reggel 6-kor lelépek,és elindulok. Fél 8 körül Pest déli részén tok lenni.
Várom zsarolásom eredményét Sztem ez nem olyan rettenetes késői időpont.
és ki mondta neked hogy adonyba kell jönnöd 7:40-re?
TE balek lennél ha erre jönnél!
De hogy értsd.....
N.Tibivel Lacházát beszéltem meg.....
Mivel a 9 órai komp már késő igy a 8-assal kellene átmennem.......és 1 órát dekkolni odaát.....
Szóval ha te 7-kor indulsz 8:30-ra simán lent vagy Bp-n.... onnan meg az 51-esn kel jönnöd.....szóval 10-re simán SOLTON lehetsz!
Húúú, Gyerekek! Termeletetek ma megint olvasnivalót! :)
Próbálom sorba szedni a megszólításokat:
Először is Csikó: Istenemre mondom sejtettem, hogy te voltál! Majd a tavasbarlangban ezt jól megbeszéljük...
Blue: Utólagos engedelmemmel felteheted az AKMT oldalra. (kérni is szerettelek volna rá)
Nyuszi: a marhapörit mivel szereti a pocakod (krumpli, galuska...). De csak szempillarebegtetős válasz ér...
Kati: Blue-nál leinformáltalak... Természetesen nyitva áll az ajtó!
Ki is volt még? Nem jut eszembe... no, majd fürdés után olvasok még egyszer.
Sziasztok !
A LAZER Fiber PRo sisakkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Mennyire érné meg 42.000ft kiadni érte?
Modell név Fiber Pro Blaster
Felhasználási terület Utcai és versenymotorozáshoz
Sisakhéj Fiber M.D.C.F. carbon/aramidM.D.C.F. Karbon Fiber kompozit
Sisak belső Morpho system, kivehető, cserélhető és mosható bélés
Plexi - karcálló
- dupla görbület (jobban ráfekszik a plexi a sisakra, áramvonalasabb
- párásodást megakadályozó Pinlock rendszer (duplaplexi)
- széles látótér
- gyorsan nyitható és cserélhető
Szellőzés Hármas ventilláció (alsó-felső-hátsó szellőzőrendszer). Venturi effect: ez az egyedülálló szellőzőrendszer úgy lett aerodinamikailag kialakítva, hogy mindhárom szellőző kinyitásakor turbulencia keletkezik és így nemcsak átáramlik a levegő a sisakon, hanem "beszívja" azt. Ezáltal intenzívebbé válik a sisak levegőzése, "hűtése".
Különleges felszereltség - 2 héjméret
- orrvédő
- légterelő állrésznél
- festett minták
- UV védelemmel ellátott plexi
- magas kopásállóságú fényezés
- sisakzsák
- Pinlock rendszer
- Morpho system
Szabvány ECE 22.05 - DOT - AS 1698
Választható méretek XS-XL-ig (XXL-es méret csak a metál fekete GL, fehér-kék Blaster, és fekete-szürke-fehér Thunder modellekben)
Súly 1400 g (L-es méret)
Blue! Ezt a "menjünk nyugatra" kérdést támogatnám, esetleg egy kis lovaglás beiktatásával (aki bátor ), tapolcai tavasbarlang? Badacsonyi hegy megmászása? Vagy amit akartok, szívesen segítek a szervezésben. (És hát a bivalyos túra is elmaradt.....) Bár ha ezt mind szeretnénk, akkor vagy hajnalban indul a buli, vagy kétnaposra kell tervezni ) Az asszony is szeretne Benneteket megismerni, csak a 7 hónapos fiamat nincs kire hagyni, így nem tud jönni velem.
Baját sajnos ki kell hagynom, pénztárca állapota nem engedi most . Pedig Teddy megnézhette volna az új pleximet.....
Jó éjt mindenkinet!