Rakj fel magad mögé egy utast vagy egy zsák cementet, úgy még bizonytalanabb lesz.
Persze ez csak vicc.
Nem tulajdonítanám a súlynak a motor bizonytalanságát. Inkább a szélnek és a futóműnek.
Az enyémen van első fejidom és plexi ami a tapasztalatom szerint marha jól tereli a szelet. A 120 -at szinte észre sem veszem. Kb 140 fölött kezd az idom remegni és 150 -nél kezd érezhetően bizonytalanná válni az úttartás, ami egy nem elég tapasztalt motorost már megrémíthet. Ez viszont már egyértelműen a futóműnek tulajdonítható. A GS nem erre lett kitalálva.
Teddy!
Megvan a bolt telefonszáma, mert ha igen, akkor szólj nekik hogy kettő kell! Ha feljössz érte, akkor találkozunk a boltnál mi médiasztárok és nálam fel is szerelhetjük! Hazafelé már tesztelheted is!
Az enyém sem azért 25Kw -os papíron mert eleve ilyet kerestem (rég megvolt az "A" -m) csak éppen ez volt olyan állapotban amilyet szerettem volna. Mind műszakilag és esztétikailag és árban.
Alapvetően én akkor (és most is) egy minimum 750 -est szerettem volna, csak azok az átkozott anyagiak "csak" a Gs -t engedték meg. Most per pillanat örülök annak is, hogy van egy GS -m és remélem még egy jó darabig meg is lesz.
Habár, ha valakinek megvan az "A.korl." jogsija és van vagy tud venni egy 25 Kw-os GS-t és persze ezzel meg is elégszik, akkor most csak azért letenni a sima "A" -t, hogy meglegyen, - hát nemtudom.
Esetleg ha úgy gondolkozunk, hogy most mennyibe fáj és mennyibe fog ez kerülni később ha mégis szükségünk lesz rá.
Én ha nem lenne meg az "A" -m és lenne pénzem akkor biztosan erősen gondolkoznék, hogy megcsináljam, mert ami megvan azt már elég nehezen tudják elvenni. Viszon ha nincs, akkor meg félő, hogy miket tudnak ezek a barmok ott fent kitalálni amivel megnehezítik az ember életét, pl. egy - két olyan baromságot, hogy az már fáj.
A legjobb megoldás, ha nem szarakodtok a jogsival! Motorosok vagytok nem? Akkor meg tegyétek le a jogsit motorra. Ne pedig mopedre! És akkor nem kell szarakodni a papírokkal!
Persze tudom, hogy vannak szabályok, és nem olyan könnyű ezt megtenni. Sok esetben nem is lehet egyből, az életkor meg ki tudja már mi a franc a feltétel, de TÖREKEDJETEK ERRE! És utánna már ráülhettek bármire.
Az enyém is fojtott volt papíron is, meg a gyakorlatban is. Igaz az enyém Németországból lett hozva, ott meg nem szórakoznak ilyennel, mert ott már régen is a teljesítmény után adóznak. Most már mi is.
Fojtottan az enyém kb. 155, 160 -at ment analóg órával. Miután kioperáltam a fojtást ez felment kb 175 -180 -ra szintén analóg órával. Érdekes, hogy viszont a gyorsulásban szinte semmit nem vettem észre.
Mivel a fojtás kiszerelése után túl szegény lett a keverék és fehéredtek a gyertyáim, átfúvókáztam, hogy dúsabb legyen és ne melegedjen annyira.
Ez tavaj ősszel volt, igazából az idén februárban próbáltam ki újra az M3 -on. Analóg órával 180 és 190 között mozgott a gép. A digit órán 168 volt a legnagyobb sebesség amit rögzített.
A fenti adatokhoz hozzátartozik, hogy kb. 110 -et nyomok nagydolog után.
Nemtom Ti, hogy vagytok vele, de nekem már 130 felett para. Szabdal a szál meg minden. Pont ezt szeretem a mesztelen motorokban! Szabnak neked egy természetes határt. 130 felett egyszerűen kényelmetlen... Bár egy kis túraplexit még fog kapni a kicsike.
De nem miattam. Hiszen ahoz elég nagy vagyok, hogy ne sokat érjen. Csak azért, hogy a tanktáska fölé vágja a szelet.
Az én pacim papiron 35KW, de még nem száguldoztam vele. és nem is nagyon fogok... Egy párszor pályán 100-120-ról előzésnél megtéptem de nekem gondolkodás nélkül szinte "rögtön" felszaladt 150-re, de mivel az egész művelet "pár" másodpercig tartott így előzés után visszasoroltam és lassítottam.
De jövőre kap egy FINSTER dobot, az még rádob a dinamikájára egy kicsit...
Digitális fényképezővel vettem fel (Canon Powershot A530, 1Gb SD kártyával 25 perces vidire képes 640x480-ban). Ott lapult a tanktáskában, és N. Tibi barátommal a te ötleted alapján, sisakhálóval "odataknyoltuk" a tanktáskára , azt hittem ki fog esni, de a plexi mögött egy picit se mozgott. Azt hiszem nem is kell ide kameraállvány:)
Azért a teljes vidi sokkal tisztább, igaz az összesen 800 Mb-os 20 percben vágatlanul.
Valóban!
Erről is volt már szó!
A GS nem erre van! Ez egy túra motor......120-140-el meg BŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐVEN elég neki.....
Aki száguldozni akar az vegyen SPORTGÉPET
Olvass vissza....... volt már téme ez nem olyan rég...
a lényeg hogy a kereskedő nem vállalja be az okirathamisitást......hiszen Te majd azt mondod "kérem Én igy vettem"........
Szóval Én még nem láttam olyan hogy csak papiron.......
Igen, hasonló az én dorcóm is. Nekem is majdnem ennyi a km többlet. De ezt ne hangoztasd, mert rögtön rádsütik, hogy papírkutya vagy, aki csak fejben motorozik. Meg hogy: ha akarod meg tudod oldani......stb
És ugye ,ennyi km-nek van idő-vonzata is.
hbali!
Mivel informatikus vagy, így értesz hozzá. Előkerestem a számlát. Ez alapján nyomozhatsz.
szállító:Beinschrodt Ádám, Mezőberény.
De van ADAMOTO, és ALFÖLDAUTO név is a papíron.
Nem lepődnék meg, ha megszűnt volna, mivel én voltam a 34. rendelő, és akkor már hónapok óta fungáltak.
De agy kis konkrétum az árakról:
Heidenau gumiabroncs K63 110/70-17 N:8817 Bruttó 10 580 Ft
Heidenau gumiabroncs K64 130/80-17 N:10700 Br 12 840 Ft
Nos, kellemes nyomozást, bár lehet a Pásztóy is kb itt van.
8:00 Adony Komp.......
10:00 SOLT Mol kút (a körforgalomnál)....
ERIK64