Sőt! Nyussz sem elég szorgalmas e téren. Mert akkor tudhatná - mivel leírtam - , hogy én 3.7-3.8 körül "fogyasztok". Vegyes terepen, többnyire 2 személlyel.
esSOt hiába látogattad volna, mert nem volt otthon! Hanem Blue-val és Rainbow-val motorozgatott Szlovákiában! Hazafelé a főnök akarta Hollókőt - hiába mondtam neki: ide nem lehet most bejutni! Aztán csak állt tátott szájjal a 10 km-es sort látva.
Úgyhogy mi nem kocsisorban dug(ul)tunk, hanem motoron!
A telefonnal kapcsba: mit szóltál vna, ha az első blikkre azt mondom Neked: szia nyuszi, a számom.......
Hova küldtél vna? Amennyiben mégsem, úgy add meg a szavaztatott bnődnek!
eddig 1x mértem, akkor kb. 4,8 körül volt. igaz, hogy sok volt a helyben járatás és a város is.
azóta nem mértem.
a kocsi fogyasztását MINDIG lemérem, decilitereken spórolgatok, de nekem motorozásnál a fogyasztás sokadlagos szempont.
mondjuk megyek egy évben 5-6e km-t, akkor mennyit spórolhatok, ha spórolok? néhány ezer forintot szezononként? ugyanmáá
Most nem tudom, hogy ezt bóknak vegyem-e... Eltalálok én bárhova, utasként én volt a mitfarer mindenfelé, mert a drága Főborda mindenfelé eltévelyedett...
Pici spirálos MO-térkpet is vettem legutóbb... Azzal csak eltalálok az 51-esig. Ott meg csak tán összefutok valami motoros brigáddal! Egységben az erő...
Mint veled is szombaton a Keloban! "Nyuszi! Nyuszi! Nyusziiiiiii!"
Hollókői sort?... Mi is arra voltunk tegnap, igaz autóval... Csavarogtunk egyet, aztán Parád-Eger lett a végállomás, pedig Bgyarmat sem volt messze, csak mivel senki számát nem tom, ezért nem mentünk Essot látogatni. Nagyon durva volt a 10 km-es kocsisor Hollókő felé. És a sok suta csak ácsorgott, nem is kérdezték a szembejövőktől, h mi a szösz van.... bTök jó lehet egy ilyen csodás szabadnapon kocsisorban dug(ul)ni....
Végül is ez a motor/motorozás lényege. Az autó végsebessége nagyobb, de mi gyorsulunk jobban, és keskenyebbek vagyunk.
Na, főnök! Azt mondom: jó éjt!