Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!

Valaki tudna nekem segíteni, mert légszűrőt szeretnék venni és elég drága a szervízben!
Gs500(2003-as)
Nézegettem már de nem nagyon tudom, hogy milyen kell bele!
Kösz
az új pancsi 250 ccm.13 Le,és 8 Nm.akkor a tzr nem is oly gyene hozzá
nekem meg az 5NM .
ki a kicsit nem becsüli,az a nagyot ugyebár nem érdekli!

nagyon helyes.
nekem egyelőre elég a 63 Nm is
de nem is visz át 107 Nm-t!
halleluja!

a bordásszíj meghajtásomnál nem kell tépelődnöm, hogy leveri e a lánc az olajat, vagy sem
Köszi a tömítési tanácsadást(hehe:)), igazából még nincs a kezemben a szűrő, tehát valszeg van hozzá.
MEG 2 KEREKE VAN!
gyártják! sv néven,csak silányabb kivitelben.
Így is van ez rendjén! És még a hangja is szép! Nem is értem, miért nem gyártják már?!

Több közös vonás is van a GS-sel.

1. SUZUKI
2. Két hengeres
3. Ja, és szép a hangja

A lánckenéssel meg úgy vagyok, hogy sok ember nem tévedhet nagyot, úgyhogy nem is kisérletezek.

Én Castrolt használok.
néha forog,ha kell!
Ahogy mondod! A centrifugális erő, az centrifugális erő! Bár, nálad azt hiszem a kerületi sebesség lényegesen nagyobb. (nagyobb lánckerék, és gyorsabban is tud forogni, ha akar! )
Akivel beszéltem motorosokkal nagyrésze kipróbált mindenfélét olcsot drágát, és 95%-a azt mondta a továbbiakban csak Castrolt fognak használni, mert azt dobálja le a legkevésbé.
Viktor!
Akkor neked meg van oldva a lánckenési probléma!
Azaz folyamatosan kenve van, nem kell fujkálni, és olcsó is : 3000 egy liter

Kicsit gonoszkodtam, bocsi
én is castrolt használok most,tavaly viszont volt olajos,nem volt jó!
No, azt hiszem abban megállapodhatunk, hogy mindenki arra esküszik, amit használ. És ez így rendben is van. Az én tapasztalataim:

Babetta: műszerolaj
Simson: hajtómúolajjal kevert LZS-2 (1:4 arányban kb.)
ETZ: LZS-2
GS: láncspray (jelenleg CASTROL, később próbálkozom mással)
Erőgépek (pl.: TL): csak fasza cuccos

na azé az is tud tempósabban menni,volt a társaságban egy,elég jól megyen,csak pörgetni kell.
és ha gyorsan megy,akkor a lánc gyorsan forog,és akkor leveri az olajos izét!
Mondjuk arra látok esélyt, hogy a TL lehajítja magáról az ócccsóbbat. De a GS-en azért rajta tud maradni...
ha nem fújkálod,nem megy el 25-35 ezret.
2500 a castrol cucc,5-700 km-ként fújom attól függőpen volt-e eső! nekem a szett 45 ropi a gépre,mivel V2, szaggatná mint az őrült,de 15000 alatt,mióta az új van fennt,még nem kellett állítani.
A teflonos fennt marad,az olajos lepörög,2-3 szor több olajost fújsz rá,mint teflonost.Nézd meg a felnidet miután befújtad ezzel-utána meg azzal!
És, ha jobban megszámolod, akkor veszel egy új láncszettett a 3-4-szer annyiba kerülő fujkálással. Mennyire is elég egy doboz spray? Számításom szerint kb. 3000 km-re. A lánc élettartama 25-35 e km. Tehát kb. 10 doboz teflonos spray, és az árkülönbözetből már meg is van az új szett 2/3-a...

SZERRRRINTEM!
Technoid!
A fiamé az érdem!
http://www.sportmotor.hu/motor...