kicsit gonoszkodom!
Abban az időben, amiről te beszélsz, még talán autóutak is alig akadtak. No jó, volt egy M7-esünk a kor vége felé. Az is leállósávval együtt 3 sávos. Szóval akkoriban még csak nagy átlagban 80 volt a maximum megengedett sebesség...
Lehet, hogy azért nem szabad, mert még ma is ritka a 3 párhuzamos sáv? (legalábbis itt mifelénk vidéken )
Ezzel kapcsolatos. Állítólag a közeljövőben KRESZ változtatás lesz. És nem ilyen gyerekülés kötelezés, meg apróságok, hanem a hírek szerint elég komoly dolgokhoz fognak hozzányúlni. (pl. körforgalomban haladás, sebességhatárok, meg mittudomén miket emlegetett a vizsgabiztos az oktatónak. Így keletkezik a pletyka, mert csak fél füllel hallottam... )
Nem a lánckerék szimmering, nem a váltótengely szimmering, és nem is a kuplungpálca szimmering, hanem az üresjárat jeladó alól szivárgott.
De nem fojt végig a öntvényen, hanem a láncra került egyből és a lánc ledobta a lengővillánál.
Ha a jobboldalon mész akkor a saját sávodban leelőznek az autók, esetleg egy kicsit leszoritanak. Ha a bal szélén mész akkor meg némely hülye jobbrol be jön melléd, velem fordult már ilyen elő, igen meglepődtem és a frász hozta rám. Ha éppen akkor kedvem támad a sáv közepébe menni akkor nekem annyi. Én azt szoktam csinálni hogy s vonalban megyek hol a jobb, hol a bal szélén, minnél gyanusabban viselkednek az autok annál inkább, csak hogy észrevegyenek.
A belső 3. sávban motorkerékpár nem közlekedhet, még előzés céljábol sem CSAK! ezt írja a kresz. Ez abból az időből szérmazik amikor a motorok még sehol se voltak a kocsikhoz képest Egy MZ 125-ös mikor tudott 130-al menni tartósan? vagy egy Danuvia?) Tutommal azért nem szolnak érte ha a belső sávban mész. Vagy van akinek szoltak már?
Én is így gondoltam.
Aztán az oktatóm felvilágosított, hogy motorral a "korszerű" KRESZ-ünk szerint le kell követned a kanyar ívét. Érdekesnek találtam, hisz az autós vezetéselmélet is az ív ilyenformán történő "nyújtásáról" szól.
A lényeg, egy dolog a szabály és egy dolog a praktikum! És a legfontosabb az életben maradás!
ha az 1 sáv akkor jobbratartás,amúgy kanyartől függő,jobb kanyarban A felé helyezkedem,bal kanyarban C felé,hogy kisebb legyen a kanyarív. egyenesen meg inkább felező mellett menek,bár biztos a jobbratarts a helyes!
Egyszerű pedig. Ha van pénzed, amit kidobhatsz, akkor végy teflonost. Az a "korszerű". Csak nem a magyar "porszerű" utakra. A világon nem sok civilizált ország van, ahol így néznek ki az utak, alégszűrők és a láncok. De lesz nemsokára 4-es metró. (persze, kell az is )
Én úgy értelmezem az ábrát, hogy ez a három lehetőség a haladásra. Nem pedig egy három sávos párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest. (természetesen egy irányban)
De, miért is nem mehetek be motorkerékpárral? Mert segédmotorral biztos nem, de motorkerékpárral?! Ez nagy kérdés... képezzük csak magunkat.
kicsit gonoszkodom!
Abban az időben, amiről te beszélsz, még talán autóutak is alig akadtak. No jó, volt egy M7-esünk a kor vége felé. Az is leállósávval együtt 3 sávos. Szóval akkoriban még csak nagy átlagban 80 volt a maximum megengedett sebesség...
Lehet, hogy azért nem szabad, mert még ma is ritka a 3 párhuzamos sáv? (legalábbis itt mifelénk vidéken )
Ezzel kapcsolatos. Állítólag a közeljövőben KRESZ változtatás lesz. És nem ilyen gyerekülés kötelezés, meg apróságok, hanem a hírek szerint elég komoly dolgokhoz fognak hozzányúlni. (pl. körforgalomban haladás, sebességhatárok, meg mittudomén miket emlegetett a vizsgabiztos az oktatónak. Így keletkezik a pletyka, mert csak fél füllel hallottam... )