Hát nem tudom én 6 EUR-ért vettem egy bszom nagy flakon sprayt száraz fehér töle a lánc, tisztitani nem szoktam, mert nem látok rajt koszt. Az olajostól meg jó dzsuva volt és időnként le kell tutti mosni.
A szomszéd sráchoz még nem jutottam el plexi árat kérdezni. Ahogy most áll a "kényelmes" munkám, talán csak pénteken tudok betérni hozzá, de szombaton biztos meglátogatom.
De a magyar utakon csak így lehet, sajna!
Általában a sáv bal felét használom.Ha előzni akarnak : jobb /persze, csak ha kátyú és nyomvájú megengedi
Ezért kell most a 2-esen motorozni. A felújítás után egyszerűen tökéletes!
Gyerekek!
F.sik a kics p.csám! Holnap 11.10-kor vagyok kiírva vizsgázni... forgalomban. Remélem veszem ezt az akadályt is! És utána még egy bő htet kell várnom a papírra. Ha minden rendben lesz, akkor 29-én már legálisan tudok veletek egyet gurulni.
A jobbra tarts az igaz! Szabályilag.
A középen haladás, életbiztosításilag!
Az itt is, ott is a magyar utakon! (ahol nincs nyomvályú és kátyú, magyarul, ahol tusz)
És a cippzár, ha Blue-val túrázol!
Hi!
Én is teflonos vagyok. Ugyanis ezt sózták rám, amikor vettem a motort. Azt sem tudtam mi fán terrem a fújogatás. Az ETZ lácburkolatát telitömtem LZS-2-vel aztán jó vót egy évig!
Szóval, ahogy Blue is mondja, drága. Nekem Castrol van és egy flakon 2800-3000 HUF. Tehát dupla ár! Vagy mégsem?! Mer van hozzá egy 4 in 1 tisztító, kenő, korróziógátló és mittudoménmi még, ujabb 2500-ért! Ha jobban kiszámolod így már közel 4-szeres a szorzó. Jó nagy marha voltam, hogy ezt alkudtam bele a motorba, és nem egy pár nyári keztyűt.
bedobnék egy új témát, ami tán még nem tartozik a lerágott csontok közé.
szóval a sáv melyik részén célszerű haladni?
a motoros könyvemben azt olvastam, hogy a legjobb választás a BALoldali nyom, aminek nincs hátránya.
az én személyes véleményem az, hogy a kresz szerint eleve jobbra kell tartani, ráadásul ha szemből sűrű a forgalom én nagyobb biztonságban szoktam érezni magam jobb oldalon.
középen lehetnek olajfoltok és nagyobb hullámok, jobb oldalt viszont kevésbé látnak és kereszteződésnél is közelebb vagy egy esetleges jobbról érkezőnek...
Valszeg a helyes az, ha az adott közlekedési szituációnak megfelelően váltogatjuk a pozíciót, vélhetően nem kamu, hogy célszerű az idő nagyobb részét a sáv baloldali részén tölteni.
Blue!
Elb...tad tegnap. Persze, utólag már könnyű okosnak lennem!
Azt kellett volna levidizni, hogy lealázzuk a hollókői sort, az elejétől a végéig.
Abból lehetett vna látni, mennyien voltak.
Én a megérkezéskor fújok.....
Miért?
1., meleg a lánc vagyis ugye parányilag ki van tágulva minden- így az olaj befolyik mindenhova.....
2., utána ugyis áll a gép......
Tegnap is ez volt - bár ugye tegnap eleve átléptük a periodust.-)) Hiszen 500-anként fújok....tegnap meg 520 volt:-)
Olvastad az AKMT fórumot?
Titánék bent ültek egy kocsiba:-)))))
A kérdésre hogy milyen volt a kb 8km-es sorban állni még nem válaszolt
Én ugy vettem észre hogy a teflonos nem vonza a koszt nem ragad rá. Az olajostól viszont egyből tiszta dzsuva és ott csak a tisztitás segit. Ráadásul nem csak a lánc lesz olyan hanem minden pláne a felni. Mondjuk ezért praktikus hogy randa fekete a felni.
JÓ-jó.....a gond hogy minden fújás előtt puccolhatod a láncot , mert ugye a koszt is megfogja - igy 2dik fújásnál már nem a láncot fújod hanem a koszt......
Én a Valvoline sprayt használtam - és az előbbi gondból kifolyólag lemondtam róla......hisz a teflonos tisztitószer még egy falkon spray ára.......
Nekem is sima láncpraym van.....
Olajat fúj - ami befolyik a gyürük közé - és ott kött meg.
Rá is van irva a dobozra hogy fújás után 15-20 percig ne guruljunk......(ennyi idő kell neki)
6 vagy 800ml-es és 1500ft......
Azt ha kiveri a lánc és az idő - no meg a sebesség:-.) akkor ugyis lefújon újra.....
De legalább látom hogy beszivárog oda ahol a dolgát kell tennie........
De a teflonos?
Lefújod és szép fehér lesz a lánc........
Viktorrol jut eszembe. Nekem sima láncolajam van. Úgyértem semmi különlegesség, egyszerűen olaj! Mikor fújom a kis csövön ki, habzik, de azután olaj lesz a hab! A tesztnapon láttam többeknél olyan szürkés zsírszerű valamit a láncon. Az mi? jó? Neve, ára? egyébinfó?
Mielőtt nagyon megrettennél, úgy, ahogy Blue mondja, takarítsd ki a deklit. Meg fogsz lepődni, mi van ott!
Nekem sűrűn előfordul láncfújás után, hogy amit a centrifugális téma bejátszik a deklibe, az kicsorog a sztenderen vagy a váltókaron.
zsoké!
Nekem is sampipi szűrő van fenn. Abban benne volt a tömítés, sőt 2 db is. Az egyik eldobós, mert más fajta mocihoz való!
Az olajszűrő-ház és olajszűrő-fedél közé kell, a fedélben van a bemarás neki. Tkp azért kell, hogy ne a négy csavar bikás meghúzása tömítsen, mert a csavar könnyen megszakad, mint a véreshurka! Csak óvatosan! Sztem a régi tömítés is jó, ha minden kötél szakad, sőt a sziloplaszt is!
A szűrő tipusa: J 303.
A szomszéd sráchoz még nem jutottam el plexi árat kérdezni. Ahogy most áll a "kényelmes" munkám, talán csak pénteken tudok betérni hozzá, de szombaton biztos meglátogatom.
Úgy mondja az angol, hogy: Sorry!
De a magyar utakon csak így lehet, sajna!
Általában a sáv bal felét használom.Ha előzni akarnak : jobb /persze, csak ha kátyú és nyomvájú megengedi
Ezért kell most a 2-esen motorozni. A felújítás után egyszerűen tökéletes!
F.sik a kics p.csám! Holnap 11.10-kor vagyok kiírva vizsgázni... forgalomban. Remélem veszem ezt az akadályt is! És utána még egy bő htet kell várnom a papírra. Ha minden rendben lesz, akkor 29-én már legálisan tudok veletek egyet gurulni.
A középen haladás, életbiztosításilag!
Az itt is, ott is a magyar utakon! (ahol nincs nyomvályú és kátyú, magyarul, ahol tusz)
És a cippzár, ha Blue-val túrázol!
Én is teflonos vagyok. Ugyanis ezt sózták rám, amikor vettem a motort. Azt sem tudtam mi fán terrem a fújogatás. Az ETZ lácburkolatát telitömtem LZS-2-vel aztán jó vót egy évig!
Szóval, ahogy Blue is mondja, drága. Nekem Castrol van és egy flakon 2800-3000 HUF. Tehát dupla ár! Vagy mégsem?! Mer van hozzá egy 4 in 1 tisztító, kenő, korróziógátló és mittudoménmi még, ujabb 2500-ért! Ha jobban kiszámolod így már közel 4-szeres a szorzó. Jó nagy marha voltam, hogy ezt alkudtam bele a motorba, és nem egy pár nyári keztyűt.
Szóval, ameddig el nem fogy, teflonos maradok.
bedobnék egy új témát, ami tán még nem tartozik a lerágott csontok közé.
szóval a sáv melyik részén célszerű haladni?
a motoros könyvemben azt olvastam, hogy a legjobb választás a BALoldali nyom, aminek nincs hátránya.
az én személyes véleményem az, hogy a kresz szerint eleve jobbra kell tartani, ráadásul ha szemből sűrű a forgalom én nagyobb biztonságban szoktam érezni magam jobb oldalon.
középen lehetnek olajfoltok és nagyobb hullámok, jobb oldalt viszont kevésbé látnak és kereszteződésnél is közelebb vagy egy esetleges jobbról érkezőnek...
Valszeg a helyes az, ha az adott közlekedési szituációnak megfelelően váltogatjuk a pozíciót, vélhetően nem kamu, hogy célszerű az idő nagyobb részét a sáv baloldali részén tölteni.
szóval...
kinek mi a véleménye?
DE...de....de......
Most rendeletm meg a dupla akkut.......szóval legközelebb már nem lesz gond:-)
Elb...tad tegnap. Persze, utólag már könnyű okosnak lennem!
Azt kellett volna levidizni, hogy lealázzuk a hollókői sort, az elejétől a végéig.
Abból lehetett vna látni, mennyien voltak.
Én a megérkezéskor fújok.....
Miért?
1., meleg a lánc vagyis ugye parányilag ki van tágulva minden- így az olaj befolyik mindenhova.....
2., utána ugyis áll a gép......
Tegnap is ez volt - bár ugye tegnap eleve átléptük a periodust.-)) Hiszen 500-anként fújok....tegnap meg 520 volt:-)
Olvastad az AKMT fórumot?
Titánék bent ültek egy kocsiba:-)))))
A kérdésre hogy milyen volt a kb 8km-es sorban állni még nem válaszolt
Az olaj -ha jól emlékszem - X307
Szóval akkor maradhatok a réginél.
Újabban én is úgy csinálom, hogy megérkezéskor fújok, Vagy előző este.
Mivel Én már próbáltam mindent igy Én maradok a sima olajnál...... azt 1 törléssel leszedem mindenhonnan....
Egy olajost nem győzől meg a teflonról - egy teflonost meg az olajról....
JÓ-jó.....a gond hogy minden fújás előtt puccolhatod a láncot , mert ugye a koszt is megfogja - igy 2dik fújásnál már nem a láncot fújod hanem a koszt......
Én a Valvoline sprayt használtam - és az előbbi gondból kifolyólag lemondtam róla......hisz a teflonos tisztitószer még egy falkon spray ára.......
Nekem is sima láncpraym van.....
Olajat fúj - ami befolyik a gyürük közé - és ott kött meg.
Rá is van irva a dobozra hogy fújás után 15-20 percig ne guruljunk......(ennyi idő kell neki)
6 vagy 800ml-es és 1500ft......
Azt ha kiveri a lánc és az idő - no meg a sebesség:-.) akkor ugyis lefújon újra.....
De legalább látom hogy beszivárog oda ahol a dolgát kell tennie........
De a teflonos?
Lefújod és szép fehér lesz a lánc........
Viktorrol jut eszembe. Nekem sima láncolajam van. Úgyértem semmi különlegesség, egyszerűen olaj! Mikor fújom a kis csövön ki, habzik, de azután olaj lesz a hab! A tesztnapon láttam többeknél olyan szürkés zsírszerű valamit a láncon. Az mi? jó? Neve, ára? egyébinfó?
Nekem sűrűn előfordul láncfújás után, hogy amit a centrifugális téma bejátszik a deklibe, az kicsorog a sztenderen vagy a váltókaron.
Nekem is sampipi szűrő van fenn. Abban benne volt a tömítés, sőt 2 db is. Az egyik eldobós, mert más fajta mocihoz való!
Az olajszűrő-ház és olajszűrő-fedél közé kell, a fedélben van a bemarás neki. Tkp azért kell, hogy ne a négy csavar bikás meghúzása tömítsen, mert a csavar könnyen megszakad, mint a véreshurka! Csak óvatosan! Sztem a régi tömítés is jó, ha minden kötél szakad, sőt a sziloplaszt is!
A szűrő tipusa: J 303.
Tarka nagyon okosan megírta: a 110 euró a bukó /abban motorozhatsz