Ja igen és még annyi, hogy a kis Puig túraplexi szerintem kiváló ennél a tempónál. kényelmesen (tényleg!) be lehet mögés hasalni és gond nélkül falni a kilométereket. Persze én nem vagyok egy óriás a 170 centimmel és 65 kilómmal...
Hétvégén nekem is sikerült mennem - életemben először - egy nagyobb (100+ km) kört.
Szombat délben: Budapest - Kiskunfélegyháza - Gátér - Tömörkény - Csanyatelek - Baks - [komp] - Mindszent.
A Budapest - Kkf1háza útvonalat én nagyon szeretem az 5-ösön (szigorúan nem autópályán). Vannak nagyon szép fasoros részek és az út is jó. Utána Gátérnél lecsaptam egy kis mellékútra (Petőfi Sándor utca) ami egy tájvédelmi körzeten keresztül elmegy Baksig. Itt ugyan gyorsan menni nem lehet, de nagyon szép volt a kora ősz alföld. A Baks - Mindszent kompot is nagyon szeretem, meglepő élmény és szép helyen visz a Tiszán. 4 körül értem mindszentre (2,5 óra volt az út 1 megállással és kávéval) Mindszenten már ott voltak a lovas barátok a lovak na meg persze a lovaslányok és a "Paprika fesztivál". Aki volt már vidéken az tudja, hogy milyen egy helyi buli, hát élveztük is rendesen .
Másnap (vasárnap): Mindszent - Szeged - Budapest.
Egy "kijózanító" fejátszellőztetés dél körüli indulással. A lovaglás a másnaposságra való tekintettel sajnos elmaradt részemről . Meghívást kaptam egy szegedi ebédre és mivel még úgysem jártam ott, hát megnéztem. Ez csak olyan 30-40 km, de elég rossz, mert útfelújítás van. Viszont Hódmezővásárhely kellemes kisváros. Szegeden ebéd, pihegés, majd délután vissza pestre az 5-ön végig. A Szegedről induló szakasz nagyon tetszett vannak szépen felújított részek az úton. 2,5 óra alatt Pesten voltam és nagyon jó volt a kora őszi - talán utolsó - szép motoros idő.
Nagyon tetszik az Alföld, eddig Kecskemét volt a legmesszebbi pont, ahova eljutottam motorral (igen ez nem vicc), de egyre jobban tetszik a táj, a fasorok a napsütés.
Az idő szép volt, kényelmesen beálltam 120 körüli utazótempóra. A városok "pont jó ütemben" jöttek egymásután, hogy kicsit lazítsak 50-60-al amíg keresztülmentem rajtuk. A GS teljesen korrektül ment, indulás előtt kapott egy láncspray-t és felfújtam a gumit, ez volt minden. A teljes út fogyasztása 3,9/100 volt. Nagyon szeretem továbbra is, és ahogy elnéztem a helyi lovaslányok is körülrajongták , mindegyik felkunyizta magát egy körre . Úgy érzem, ilyen túrákhoz igazán jó partner lehet ez a gép és ha ránézek, mindig imádom a csupaszságát és hamisítatlan motokerékpár formáját. Aki mától azt mondja nekem, hogy a GS-el nem lehet csajozni az hazudik . Még egy anyuka is megjegyezte, hogy igazán hozhattam volna 2 bukót, hogy elmenjek egy körre a lányával (Mert ugye azt mondtam, hogy bukó nélkül senki nem ül fel a motorra.).
Láttam sok motorost, sajnos GS-el nem találkoztam, de legközelebb majd hátha velem tart valaki, akár csak egy szakaszon is :)
Októberben is lesz lovaglás a hosszúhétvégén, ha az idő még engedi, ismét elmotorozom.
Na itt vagyok, ma kő keményen elkezdődött a főiskola.
Hoztam felnicsíkról 1 képet, este jön a többi. Vagyis azt hittem van a telefonon, de rájöttem hogy nincs, helyette megmutatom az új csizmám.
Más: futóműbeállítás.
Elkezdtem tekergetni azokat a csavarokat a kormánynál.
Amikor 2 rovátka láttszott ki (majdnem telejesen be volt tekerve) akkor pattogós volt, rossz úton rossz minőségű kanyarban elpattogott. Ez a beállítás nem való a magyar utakra.
Jelenleg 4 rovátka látszik ki, így puhább lett és egész más élmény nyújt. Rossz úton sem akarok állandóan lerepülni a motorról, rossz minőségű kanyarban pedig stabilabb lett, jobban tartja az ívet, jobban dönthető. Viszont a féket (vészfékezésnél) is másképp kell használni, ezt most elmagyarázni nem tudom, de újra hozzá kellett szokni hogy hogyan fékezzek ahhoz hogy meg is álljak, és ne is csússzak el. A héten majd még tekergetem tovább, jön majd a többi beszámoló.
Eladó 2005. évi Suzuki gs 500 f -es fekete szürke motorkerékpár. Louisos index, frissen cserélt láncszett, motrogumi (Bridgestone) rendszeresen szervízelt. i. ár 720 000 Ft 22 760 km 2.- tulaj.
elérhetőségi telefon 06 20 345 93 92
email.: bakacsan@freemail.hu
Na? Hol jártam a hétvégén?
Ha tetszik az alföld, mit fogsz szólni a Tátrához, ha egyszer eljutsz oda?
A lányokhoz meg bukó helyett gumi kell!
Szombat délben: Budapest - Kiskunfélegyháza - Gátér - Tömörkény - Csanyatelek - Baks - [komp] - Mindszent.
A Budapest - Kkf1háza útvonalat én nagyon szeretem az 5-ösön (szigorúan nem autópályán). Vannak nagyon szép fasoros részek és az út is jó. Utána Gátérnél lecsaptam egy kis mellékútra (Petőfi Sándor utca) ami egy tájvédelmi körzeten keresztül elmegy Baksig. Itt ugyan gyorsan menni nem lehet, de nagyon szép volt a kora ősz alföld. A Baks - Mindszent kompot is nagyon szeretem, meglepő élmény és szép helyen visz a Tiszán. 4 körül értem mindszentre (2,5 óra volt az út 1 megállással és kávéval) Mindszenten már ott voltak a lovas barátok a lovak na meg persze a lovaslányok és a "Paprika fesztivál". Aki volt már vidéken az tudja, hogy milyen egy helyi buli, hát élveztük is rendesen .
Másnap (vasárnap): Mindszent - Szeged - Budapest.
Egy "kijózanító" fejátszellőztetés dél körüli indulással. A lovaglás a másnaposságra való tekintettel sajnos elmaradt részemről . Meghívást kaptam egy szegedi ebédre és mivel még úgysem jártam ott, hát megnéztem. Ez csak olyan 30-40 km, de elég rossz, mert útfelújítás van. Viszont Hódmezővásárhely kellemes kisváros. Szegeden ebéd, pihegés, majd délután vissza pestre az 5-ön végig. A Szegedről induló szakasz nagyon tetszett vannak szépen felújított részek az úton. 2,5 óra alatt Pesten voltam és nagyon jó volt a kora őszi - talán utolsó - szép motoros idő.
Nagyon tetszik az Alföld, eddig Kecskemét volt a legmesszebbi pont, ahova eljutottam motorral (igen ez nem vicc), de egyre jobban tetszik a táj, a fasorok a napsütés.
Az idő szép volt, kényelmesen beálltam 120 körüli utazótempóra. A városok "pont jó ütemben" jöttek egymásután, hogy kicsit lazítsak 50-60-al amíg keresztülmentem rajtuk. A GS teljesen korrektül ment, indulás előtt kapott egy láncspray-t és felfújtam a gumit, ez volt minden. A teljes út fogyasztása 3,9/100 volt. Nagyon szeretem továbbra is, és ahogy elnéztem a helyi lovaslányok is körülrajongták , mindegyik felkunyizta magát egy körre . Úgy érzem, ilyen túrákhoz igazán jó partner lehet ez a gép és ha ránézek, mindig imádom a csupaszságát és hamisítatlan motokerékpár formáját. Aki mától azt mondja nekem, hogy a GS-el nem lehet csajozni az hazudik . Még egy anyuka is megjegyezte, hogy igazán hozhattam volna 2 bukót, hogy elmenjek egy körre a lányával (Mert ugye azt mondtam, hogy bukó nélkül senki nem ül fel a motorra.).
Láttam sok motorost, sajnos GS-el nem találkoztam, de legközelebb majd hátha velem tart valaki, akár csak egy szakaszon is :)
Októberben is lesz lovaglás a hosszúhétvégén, ha az idő még engedi, ismét elmotorozom.
És a fekete mamusz is mellette!
Na itt vagyok, ma kő keményen elkezdődött a főiskola.
Hoztam felnicsíkról 1 képet, este jön a többi. Vagyis azt hittem van a telefonon, de rájöttem hogy nincs, helyette megmutatom az új csizmám.
Más: futóműbeállítás.
Elkezdtem tekergetni azokat a csavarokat a kormánynál.
Amikor 2 rovátka láttszott ki (majdnem telejesen be volt tekerve) akkor pattogós volt, rossz úton rossz minőségű kanyarban elpattogott. Ez a beállítás nem való a magyar utakra.
Jelenleg 4 rovátka látszik ki, így puhább lett és egész más élmény nyújt. Rossz úton sem akarok állandóan lerepülni a motorról, rossz minőségű kanyarban pedig stabilabb lett, jobban tartja az ívet, jobban dönthető. Viszont a féket (vészfékezésnél) is másképp kell használni, ezt most elmagyarázni nem tudom, de újra hozzá kellett szokni hogy hogyan fékezzek ahhoz hogy meg is álljak, és ne is csússzak el. A héten majd még tekergetem tovább, jön majd a többi beszámoló.
Esetleg csere lehetséges? Meddig van rajta műszaki?
elérhetőségi telefon 06 20 345 93 92
email.: bakacsan@freemail.hu
Kintről hozták neki, talán Stuttgartból.
Szeretném kérdezni tőled, hogy Melinda hol is vette a csizmáját? Sajnos elfelejtettem. Emlékszel rá még?