Írtam odaát. Van egy db itthon, de már cserés vagyok én is. Még a lacházi utat megcsinálom vele, de utána szigorúan meg kell csinálni. Sőt, előtte kéne a kmóra szerint. Sajnálom.
1., kivesz hátsó kerék
2., levesz hátsó fék
3., kivesz központi tengely
4., leszerel rugós tag
és simán kiemeled a hátsó lengőkart.
Leveszed a régi láncot, felteszed az újat, majd mindent visszaszerelsz.
Én esSO papival kb 1 óra alatt megcsináltuk anno, amiből a legtöbb időt a csuva leszedése volt........hiszen ha már mindent szétszedtem akkor mindent átmostam, tisztittotam.....
Ami gond lehet?
Sok csavarhoz 2 ember kell......az egyik tartja, a másik feszíti......
No meg nem árt JÓ mínőségű krova, vagy csillagkulcs.....
Apu megy! Tudom, mert mondta nekem. Azt is mondta, hogy le sem lehetne kötözni, mert elrágná a kötelet, hogy mehessen. Sőt, ha tehetné, már ma elindult volna.
Amúgy érdemes mindenkinek vezetnie a listáját, mert eladásnál NAGYON szimpatikusan tud hatni, mikor a vevő látja, hogy mi -mikor volt cserélve.
Nekem is az volt mikor megvettem az Apriliát.......
Persze a különféle gányolás sajnos nem volt benne:-))))
De ha másra nem is, akkor arra jó hogy az ember látja a különbségeket.......
PL itt látható hogy a gyári gumi mennyit ment, a RoadAttac.....és majd ez is.....
hát biztos én is mérges lennék, de nem mellmagasságban húznék ki egy kötelet, hanem valami látható kerítést tennék ki (tudom ez költségesebb, be emberbarátabb is egyben)
Egyébként egyszerűen mindenféle emberevő állatokat kell az erdőbe telepíteni, így lesz nem lesz aki bemártson a hatóságoknál...
Én is elitélem az ilyent, de ti mit csinálnátok ha a saját kertetek, erdőtökön, mezzötökön keresztül krosszozgatnának idegenek?
Én biztos nem örülnék neki.
őőőőő nem lenne egyszerűbb lefelexelni a használt láncot majd egy megfelelő szerszámmal megoldani a végtelenítést?
Mint a lengőkart és a többit leszerelni.
éjjel elmegyek azt ellopom:-)))