Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak nem csinálod a motorosjogsit? Hajrá
Alázd őket, Háp!

Amúgymeg JÉZUSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM Úgy döntöttem, veszek egy Busát tanulómotornak
Pupákok!
Ez az ember nem tud motorozni! Nézzétek meg ahogyan a városban megy, félrevált, üresben gurul, teljessen bizonytalan a lassú ( és gyors) kanyarokban, nem tudja íven tartani, minden városi előzésnél szinte remeg. Az ilyen nagyonmotorosokat szoktam rommá alázni a 125-el!
Végül is senkit nem veszélyeztetett főlment a pályára és usgyi, ha lenne olyan motorom ami megy 240-et pályán én is biztossan kipróbálnám.
Jó reggelt mindenkinek!

Szia IfjuBiker
Mint már ecsetelték nem 1x a többiek, hogy egyenesen motorozol, az még nem jelenti azt, hogy tudsz is motorozni, főleg nem élvezetesen!
Ez saját vélemény lesz és nem leszólás, félre sértés ne legyen, de szerintem, egyenesen bárki tudja húzni a gázt, ahhoz nem kell semmilyen tudás, felkészültség! Szerintem te bátran vehetsz akár 1 busát is 1.3 gsxr-t, szerintem simán menne neked a 250Km/h is vele. Az már más kérdés, hogy pl, ha valami adódik, még lehet a 100-130Km/h is gondot jelentene, hogy kivédjed a helyzetet... Mert pl te a motoroddal mentél már 80-90Km/h utazóban igaz, de igen-ám, az mennyi Kg és amit tervezel vásárolni milyen tömeggel rendelkezik, ez sem 1 elhanyagolandó szempont! Itt tényleg csak jóindulatilag mondja mindenki, hogy ne kapkodj a sebesség rekordok döntögetésével! "Most a saját sebességedre gondolok..."
Nem ugyan az a tömeg, futó-mű, nem vagy hozzászokva, itt megemlíteném, hogy írtad kipróbálnál motorokat pl, gsxr! Semmi gond itt ezzel, csak nem mered húzni neki, akkor minek is az? Pl belekerülsz 1 nem előre be-tervezet helyzetbe és ott 1 véletlen gáz adásra a motor az aszfalthoz fog csapni, de úgy hogy azt sem tudod majd mi is történt! Csak gondolj vissza, hogy mennyi olyan híreket lehet hallani, látni, hogy 1 előzésnél elveszti uralmát a jármű felet, pedig az csak 1 sima művelet, elmenni 1 másik jármű mellet, de ott is kiment alóluk a motor, mert nem tudták kezelni a erőt...
Tehát azt veszel amit szeretnél, de amikor azt mondják, hogy a GS az jó választás volna, akkor elhiheted nekik! Nekem ez a motor előtt 1 R1-em volt, szóval sztem én mondhatom, hogy erő-hiányban szenvedek, de még így is azt mondom, hogy nem rossz motor, sőt jó gép a GS! Ott kell használni ahol lehet és szinte mindenhol lehet! Kanyarokban is megszorongathatsz bárkit vele! Pl:1 példa! Szerinted melyikre figyelnek fel és mit mondanak, ha 1 gsxr mellet elmész a GS-sel kanyarban, vagy a GS mellet 1 gsxr-rel? Szerintem az előzőre inkább felfigyelnek, mert ott nem csak a motor dolgozik, hanem a pilóta is és a motor ebből a szempontból nagyon jól kezelhető gép!
Tanuló-motornak is szokták használni!... de én azt mondanám tanuló, újrakezdő és haladó és az utolsó azért, mert nem 1 180 lóerős géppel nagy szám kanyarban, egyenesben! lenyomni 1 másik sport motort, ott van tartalék, hanem ha ezzel is betudsz ügyesen menni bármilyen kanyarba, mint írtam, hogy akár láb-tartón fordulsz és nem kell hozzá szétforgatnod a gépet, akkor mondhatod, hogy kezdesz valamit tudni, de mindig van mit tanulnia az embernek, nekem is hozzáteszem!
Na jó nem illik 240-el menni még üres pályán sem. De végülis ö is csak egy kövér gázt hizott aztán visszavett (mert lejött a pályáról).
Viszont az városban ugy tötymörgött mint egy autós.Budapesten szinte soha nem ilyen üres a város (max vasárnap reggel).
Annál a sebességnél már teljesen mindegy, hogy melyik.
Mondjuk nem 240-ig, de egy 200 nem lehet gond.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Amúgy nagygép még nincs. A teljesítmény hiány az én teljesítményemre se hat pozitívan...
http://www.pixter.hu/video?id=...

gyorhajtás topikba volt. Úgy akarnék menni ahogy ezen a videón is. Kultúráltan de pályán, gyakorlatilag 0 forgalomnál odahúznék a gépnek.
vissza kellet volna fordulnod, és akkor szééép egyenletesen kopik a gumi...
Meg kellett volna állnod, és a bőgőmajom segélykiálltását hallatnod - ha nem is látnak, erre biztos felfigyelnek
Egyébként gratula az egyben hazaéréshez!
Ategnapi eső megkímélte a ma reggel kezdett munkánkat.
Az se rossz! A tegnapi eső nem rongálta meg a munkátokat?
Elmaradt, helyette inkább nyomtuk a melót majd 7-ig. Viszont voltak kedves vendégeink! Blue főniék beszaladtak egy szűk órácskára.
Fincsi volt?
Ja ha kell odaadom 20.000.-ért!
Igaz többe van nekem,de ez van!
Festeni kell,mert az ganyé rajt!
Viszont nem vakrozsdás!Kicsit konzerváltam!
Sehol nem találtam 20.000.- alatt,csak pesten,de az rozsdás volt!
Ha érdekel Tolna megye Tamási!
needee@maffia.hu
Csomagolják épp Én pedig tündérkedem benn a lakásban
Akkor majd eszünk nyárstot helyettetek is, jó?
Tündér vagy, de nem megy a dolog. Rokonok bejelentkeztek 5-6 között-re...most várjuk őket.
Legközelebb! De nagyon köszi!
Jó szórakozást!
(fiúk becsomagolták a lakást?)
Ok, nagyon köszönöm!
Nyársalás délután
Nem volt téma a vitorla. Ha a vonalzót élével szembefordítottam volna annak a szélnek, azzal is lehetett volna sebességi rekordot dönteni.
De rájöttem, hogy Kucsinak hogyan kopott el csak a gumija bal fele. Hát így! Nyugatnak tartottam északi szélben... én most a jobbost etettem, mert 40 fokban döntenem kellett még egyenesben is.
Okés! Vételen vagyok... most elviszem a nagyim egy esküvőre, és este lesasolom a méretet. Most éppen szárad a garázsban. Megy ma a válasz.
Sokfajta stílusú motor tetszik, kivéve a csoppereket meg a nagy-robogókat. A GS-t meg biztos nem fogom "szaréhúgyé" odaadni, annyira nem akarok megszabadulni tőle mint pl. dawntez. Tavaszig egy SV árát tudnám összekuporgatni, majd meglátjuk mi lesz.
Akkor ez nem lehetett semmi élmény...és akkor megtapasztaltad, hogy DL-Pacin sokkal nagyobb a vitorla...asszem Villy Fogg is ezért vett DL-t!
(ment mail neked kérdéssel...plíííz! )