Ha az Alföld tetszik akkor CSAK ajánlani tudom a hegyeket:-)
Ha belföld elérhető akkor a 82-es útat, vagy a 86-ost......
Ha teheted akkor irány a Tátra (egy keményebb 1 napos túra)
Ha meg ez se elég, akkor Szlovénia:-)
Én most is besza....tam, mert egyszerűen nem volt 3-400m egyenes út:-)
Üdv.
Ez a belpiacos XJ400 azért van olyan jó mint a kínai csopper. Sőt, alkatrészügyileg mindent be lehet hozzá szerezni, igaz van aminek borsos az ára.
Bakacsan:
Átolvastam az előző hozzászólásom, és a helyes sorrend a következő:
- karbipucolás
- szelephézag, és kompresszió
- megfelelő hőértékű gyertya
- karburátor szinkron
Bakacsan:
Bár nem értek a motorokhoz de még a következőket kellene megpróbálni:
- karburátortisztítás, és szinkronizálás
- a szelephézag legyen az ami elő van írva
- ha ezek sem segítenek meg kellene nézni van-e elég kompresszió
- ahhoz a szerelőhöz pedig ne vidd többször aki szerint nem lehet mit tenni mert jó esély van rá hogy egy idióta, legalábbis szakmailag (már bocs)
Ez csakis a szegedi "Stefánia" lehet, mert a dómot ebből a szögből csak onnan láthattad ilyen "előtérrel"! Imádtam ezt a látványt 13 éven keresztül!Bocsi, ha elrontottam a kitalálósdit, de ez a város örökre a szívem csücske marad, és nem tudtam megállni, hogy ne "vauzzak bele".
Ja! Még egy bocsi, mert Melinda voltam.
Sziasztok segítséget kérnék az alábbi problémára:
A mocim (gs 500) szerintem nem igazán szuperál. A motornak van egy kicis szelephangja. A szelepházag is a határértéken kívül van. Így 2 személlyel a vége 140km/h, a gázadásra késve reagál, nem elég dinamikus. Összahasonlító kört mentem egy f-es verzióval, bőven erőteljesebb, dinamikusabb volt.
Viszont mituán az előírt szelephézag be lett állítva, a motor amúgy sem nagy teljesítménye jelentősen csökkent, gyatrán akart kigyorsítani, végre nagyon hosszú egyenesben is csak 130-at ment 1 személlyel. a motor csak pörgött de teljesítményt nem adott le.
Miután visszaraktuk a régi szelephézagot a fenti menettulajdonságok maradtak meg. a gyertya kötelező cseréjéig még 4 e km van. a láncszett már csereérett.
Kérdésem: mitől lehet a fenti jelenség? van e gyógyír rá, ha igen mi? Másoknak is jött-e elő ilyen probléma? (a szerelő szerint nem lehet mitt tenni) Szóval ha bárki tud segíteni azt megköszönném
üdv
Laci
Várom a holnapot.