Dehogyis, nem nagyon akarják a Szerelmeim! Csak gondoltam beszállok a szellemi eszmefuttatásba Van egy pár dolog, ami egyszerűen nem fér bele a kis fejembe... És ahogy olvasom a fórumot, többen vagyunk így ezzel, csak neki más nem fér bele.
Hmm, érti ezt valaki rajtam kívül?
Jelenleg őt a mai hírek szerint épp a rendőrség körözi - és mivel már megtalálták azt az embert aki ezt a vidit feltöltötte, meg fogják találni (ha akarják) a motorost is.
Ez egy 300.000-res csekk lesz neki.
Köszönöm! Am lesz neked is az simán több, még akár 1 GS nyergében is! Am a GS-en nem annyira van az, hogy száguldozzak, de, ha kanyargós részre, vagy szerpentin, pálya, ilyesmi van, akkor azt azért kell! Azt nagyon szeretem!
Én nem leszólásnak szántam...
Am ha jól tudod kezelni, úgy érzed, akkor rendben!
Mint írtad: "Más kérdés, hogy 100 km/h felett egyszer mentem..." én is ezt emelném ki, általában itt szoktak előjönni a nehezebb feladatok! Ezt időtlen időkig lehetne részletezni, nem kezdek bele!
Ja és ha esetleg kérdés volna, hogy én eddig mennyit mentem sebességre, legtöbbet, hát nekem nem nagyon nagy, mert szerettem volna még, illetve szeretnék még nagyobb tempót elérni, de nem minden áron! Am:291Km/h Ja és ha szervek olvasnák, természetesen csak zárt pályán!,... nem-nem , nem közúton, vagy köz-területen! Ott max 130Km/h és természetesen autópályán!
Akkor úgy fogalmazok, hogy neked minden nap tanulás és oktatás van. Minden nap, neked kell kivédened a rengeteg rendkívül figyelmes és különösképpen motorosokra odafigyelő autósok vezetésnek nevezet tevékenységét. Na ez szép lett....
Am én inkább ezért is szeretek minél hamarabb kikeveredni a Városból, azt inkább fel a szerpentinekre, azt inkább szeretem!
Nyílván nem csak a súly a lényeg, de rutin előtt ott a napi ellenőrzés. Nálam pl nem égett pont a helyzetjelző szóltam is, nehogy ezért szivassanak meg.
Bár ER-em nem volt, de biztos nagyon egyformák a GS-el viselkedésbem. Ezek a legkezesebbek, pláne rutinvizsgára.Könnyebb velük menni mint egy MZ-vel.Legalább is velem így volt.
Söt az A-korl.-t Spádával elbuktam, mert nehezen kanyarodott, Szoval nem annyira a súly a lényeg.
Egyébként nem lettem megbántva, csak nem szeretem ha lekezdőznek meg azt mondják, hogy egyenesbe akarok király lenni. Amiről szó sincs, inkább ott IS. + Független a motor teljesítményétől több mint 2 éve megyek vele. Előtte Simson, Összesen sz.tem mentem már 20 ezer km-t. Azt is figyelembe véve, hogy milyen tempóba tettem meg azt a 20 ezret már rég nem a kezdő kategóriába vagyok. Más kérdés, hogy 100 km/h felett egyszer mentem...
Amikor május-júniusba csináltam az A korlátlan különbözetit, mentem először egy 20 percet összevissza az Er 5-el, hogy "kitapasztaljam", aztán nekiálltam megcsinálni az 1-2-3-as köröket. Egyáltalán nem okozott gondot a 200 kg a 2-esbe a szlalomnál, meg máshol se.
Köszönöm a piedesztát, de ez azért erős túlzás!
De az az igazság, ha fölraknék egy kamerát a motorra a meló alatt akkor 400 évre itélnének, a közlekedés veszélyeztetéséért ( de nehéz volt ezt leírni)
Én nem török pálcát senki fölött sem a motorozási szokásaiért, ha menni kell hát menni kell........
Én csak azt nem szeretem, ha valaki felül egy erős motorra és azt hiszi, hogy ővé a világ, tudás mögötte meg nulla.
Én is el szoktam szúrni dolgokat ( kérdezzétek az Eriket, mögöttem jött és majdnem infarktust kapott ) de ( most nagyképű leszek ) van mögöttem olyan rutin ( remélem) amivel általában megoldom a hülyeségeimet.
Úgyhogy egyik kedvenc mondásomat idézve : ÉLJEN A KANYAR AZ EGYENES MONDJON LE ( Azt hiszem Viktoron láttam )
Ok, rendben, bocs, ha megbántottalak valamivel!
Az ok, nagyon jó, ha tudsz jól kanyarodni!
De mit a Kg arányra is céloztam, lehet neked, vagy másoknak nem volt és lesz furcsa, vagy szokatlan, de nekem az volt, mikor a kb 120Kg-os motorról átültem 1 200Kg-os motorra. Pl volt 1 kanyargós rész, flikk-falkk, egymás-utáni ide-oda kanyarokkal és nem ugyanolyan volt betenni, illetve hírtelen átrántani egyik ívről a másikra a motort! Na és ott még van a plusz erő amit még szokni kell! Most-már nincs ilyen, de akkor még szoknom kellet, jó bizt lehet csak nekem kellett hozzászoknom, de én vállalom!
Most-már nem számít mikor min ülök!
"Roland-R1
[59378] ma 12:10
Szia! Te igen jól látod a helyzetet! Am azt ne feledjük, te tudsz is igen csak motorozni, nem éppen a kezdők kézé sorolnálak!"
Bocs, de általában pont, hogy kanyarokba szeretek menni mert ott általában még növekszik is a távolság a mögöttem haladó autótól.
Csak utána van AZ, hogy jön az egyenes és elhúz mellettem mert 85 km/h-nál kénytelen vagyok "kiszállni"...
Viszont én meg ezt mondtam már nem egyszer, hogy én nem "egyenesbe 250-el és király vagyok" részbe tartozom. 80-al tudok menni, viszont azt ugye mindenhol, ergo ráálltam a kanyarokra, ahol az a 80 nem rossz.
Ami engem zavar, hogy megyek jól a kanyarokba, egyre nő a távolság a mögöttem haladóktól, aztán jön az egyenes és vége...
Mindegy. Majd talán egyszer mehetek élvezetes tempóba.
Tibi nerég cseszett le, hogy hozzá miért nem mentünk be:-)))))
De mondtam hogy nálatok se voltunk csak 20 percet.......
30 másodperc és mehettünk volna körbe:-)))
Marcsi tolta neki:-)))