Lehet venni dugókulcsos csatlakozású imbuszt is. Egyébként szerintem Blue nem fogjka nyomatékra húzni. Énse. Sok szerszám van otthon, (még esztergapad, és CO hegesztő is) de nyomatékkulcs, az nincs.
Hát ja lehet imbuszkulccsal is, csak ne kínait, mert azt meg lehet tekerni (a jó anyagút max eltörni lehet), bár a 19-est már nehéz lenne megcsavarni, még ha bronzból is van.
Az imbuszkulccsal még az a gond, hogy nem tudod az előírt nyomatékra meghúzni. Találomra pedig majdnem biztos, hogy túlhúzod, és legközelebb annál nehezebben fog kijönni. Lehet, hogy most is ez történt.
Úgy is jó, csak akkor nem biztos, hogy rámegy a krova, csak ha egyformán áll a két anya. Ha meg csak a külsőre teszed, és nagyon nekiveselkedsz, akkor kiugorhat.
Na mindegy, az tény, hogy nagyon be tud gyógyulni az első tengely. Én összerakáskor be szoktam kenni tapadásgátló szerelőpasztával a menetet, meg végig a tengelyt.
De legegyszerűbb, ha veszel egy imbuszkulcsot. Ugyanis az sokkal jobb anyagból van, ilyen csavarfejes szórakázással én se tudtam lecsavarni a motor első tengelyének csavarját. Pedig nem is 19-es volt. Igaz, a kulcs 12-es méretben 1200 Ft volt (black&decker) ami relatíve drága, de megérte.
Amúgy mérd meg alaposan, mert az a 19 nekem elég gyanús. (ugyanis nagyobb méretekben általában nincs minden méret! Nem 18-as az véletlenül?) Pláne, hogy nagy imbusznál a lapok kis íveltsége, hogy megmunkálható legyen néha nem is oylan kicsi. De különben ugye a sarkok nincsenek meg.
Ha leszakadt a feje, akkor próbáld valami erősebb csavarral (8.8 vagy erősebb), mert az 5.6-os max a salgó polchoz jó.
Esetleg nem-e felejtetted-e el meglazítani előtte a 2 db 8-as csavart, ami szorítja a tengelyt?
Ja.
Az nekem 24-es.
Fogtam egy 24-es fejű csavart, rátekertem egy anyát, hogy kb. 3/4-ig legyen tele az anya menettel, majd a maradékot behegesztettem. Így most egy 24-es kulccsal, vagy inkább krovával szoktam kiszedni.
365e