Tényleg, amúgy vasárnap Budaörsön a Repülőtéri úton elmentem egy fekete "F" mellett és üvöltöztem neki, hogy jó motor meg ilyesmi, de szerintem inkább hülyének nézett . Volt vele egy másik motor is.
jótanács... ha hirtelen nehéz lenne egy szervíz árát összedobni.. tegyél el minden motorozás után annyiszor 10-15 forintot ahány kilómétert mentél..és akkor lesz miből kifizetni a szervízt (ha nagy baja lesz ennyi úgyse lesz elég rá)
majd ha az első komolyabb kopóalkatrész cserénél eléteszik az 50,000 forintnál is nagyobb szervízszámlát, már nem lesz ilyen őszinte a mosolya.
(lánc-olaj+szűrő-fékbetét-4 gyertya..lazán meglépheti a minimálbér összegét)
Nálam kb 5 litert, bár most, hogy 100-110-es utazóval mentem lehet, hogy csak 4 lesz, az már szuper, de pár dinamikus kigyorsítás és ott vagyok a 4,5-nél. Amerikába csak feleannyi a benya mint nálunk, bár ott ezért járhatnak 6 millió ccmel
Tök jót mentem ma is. Elmúlt pár napba jókat röptettem mostmár visszaálltam a 100-110 utazóra, az a legjobb. Nem pörög a motor, nem tép le a menetszél stb.
Mintha erről is beszélgettünk volna...Dipshit intelmei betalálnak.
Játéknak drága...
Lehet olyat, hogy ezt nem értem? Vagy még reggel van nagyon...
Ha pontosan érdekel belinkelem.
Nagyváradtól még pont 100 km.
(lánc-olaj+szűrő-fékbetét-4 gyertya..lazán meglépheti a minimálbér összegét)
A 4-5 litert viszont ellensúlyozza, hogy eddig még nem igazán előztek meg, + állati királyul megy ja és állati királyul megy...
Szééép öreg motorok...
Itt, nem Tokajban!
Tök jót mentem ma is. Elmúlt pár napba jókat röptettem mostmár visszaálltam a 100-110 utazóra, az a legjobb. Nem pörög a motor, nem tép le a menetszél stb.
Akkor ez talán majd jövőre............