Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt értem én. Csak az gond, hogy én most, azaz most akarok menni. Mielőtt beindul a hajtás, azt kompenzálandó.

Viszont majd 400-500 Ft-s benzinárak mellett lehet, hogy nem fog akkora élvezetet okozni a dolog, vagy akkor azért nem lesz lehetséges. Aztán mindenki mondja ,hogy bocs nem tudhattuk, hogy ez lesz...
Még nagyon sokat fogsz jót menni ha türelmes vagy és tudsz uralkodni a jobb csuklódon.
Tudom, de mielőtt olyan okos leszek azért mentem volna egy nagyobb motorral egy jót.
Uhh! Egy majdnem olyan gonosz ember, mint én...
Ne ébressz benne hamis reményt.
Viszont vigasztaljon, biztos forrásból tudom, hogy többen túlélték már az iskolát. És még okos is leszel!
nekem hobby/örömforrás lesz. ( Ez lóerő függvénye)
A motor számomra közlekedési eszköz.
A Kaposvár-Kiskunhalas útvonalat hetente megjárom oda-vissza.
Egy ilyen út motorral 2 óra pihenővel együtt, vonattal 4 óra.
Azért a hidegbe meg szürkeségbe menni nem olyan mint a 25-30 fokba, napsütésbe. Remélem még ez évben sikerül nagymotorra ülnöm.
Amíg nem fagy, nincs baj
Csak fel kell öltözni.
Nem rossz.

Remélem ez az idő megmarad sokáig. Az október-március rész kimaradhatna.
Lőttem ma pár képet ha valakit érdekel.
Hát igen. Ma nem fogok túl jót aludni.

Bár első héten nem nagyon szokott lenni semmi. (Bár volt már rá példa, hogy szintfelmérőket akartak iratni...) Jövő héten viszont tuti beindul a dolgozat-felelés-szintfelmérő kombo és a 3 dolog egymás hatását gyorsítva hat negatívan az idegrendszerre.
Ma van a nyár utolsó napja
Most cseréltem gumit:metzler lasertec,még nincs benne 100km .Talán jó kompromisszum.
Hali!

A gumihoz gratulálok szép teljesítmény:-)Látszik,hogy nem ma kezdted!Első telóhoz:nekem is felütött én 15w-s olajat raktam bele(krosszmotorokhoz való.De előfordulhat az is,hogy nincs benn elég olaj.Lényeg azóta nem nagyon üt fel csak indokolt esetbe
Én csak a biztosíték részéhez tudok hozzászólni!

1, azaz egy darab 20 A-os biztosíték van a GS ben. És ha minden igaz, akkor egy tartalék is van hozzá. Emlékeim szerint az idom jobb oldalának eleje alatt... (GPS koordináta... ) . Szóval ez van.

A műszerfal világítás több izzóval biztosított, így nagyon gondatlannak kell lenni, hogy sötét legyen a műszer. A visszajelzőket nálam nem kellett szétkapni, így lövésem sincs, d valószínű valamilyen 3W-os van bennük.

Assszzzem ennyi az annyi az általad felsoroltak mellé...
Hűha, ezzel el leszek egy darabig
Na ez még lemaradt, a fogaskerekek + számításokhoz segítség!
http://www.gearingcommander.co...
Sziasztok!
Puszi lányok, pacsi fiúk!

Hát ismét itt vagyok!
Kicsit eltűntem, de meg vagyok... Az olvasással-is nem kicsit elmaradtam sajnos, de most visszaolvastam és voltak ám itt szép témák rendesen!
Csak pár szösszenet... motor vétel... mire kicsi és mire nem.?! A GS, hát nekem eddig a leg-leg, nekem az R1 volt, na utána már kicsit nehéz nem gyengébb motort találni... , de a GS az-is 1 jó motor! Amire kell, elegendő, Amúgy + a 600 is gyenge ... felfogás kérdése... kinövöd már ismered?... mint itt az idősebbek, elnézést a kifejezésért, fogalmazok úgy, hogy akik már több Km tettek a GS be, nem részletezek neveket, a régebbi itteni törzs-tagok, jól mondják, nem lehet csak úgy kinőni 1 gépet! Úgy érzed hogy kevés talán maximálisan kitudod használni amit rejt magában, bárhol bármilyen kanyart képes vagy bevenni vele úgy, hogy a gmi peremen legyen, majré csík nélkül? Na akkor azt mondom ok, akkor lehetséges hogy kevés már a GS, de akkor is 1 jó motor marad! Egyenesben + minden motor gyenge lesz, bármit is hajt az ember!, de mint írták a többiek is, az nem motorozás még főleg nem élvezettel!
Ezt most senki ne vegye személyesen magára, csak gondoltam megosztom véleményem, mert ez mindig felmerülő téma, hogy kicsi lesz a motor és kinövőm...
Másik téma, ami engemet is igazán érdekel! Gumi-választás, nekem még a gyári van a motoron, de ezt mindenki szidja, hogy nagyon rossz gumi, csúszik meg nem lehet vele dönteni + minden baj van vele... nekem az előző motorjaimon erőből lehetett csúsztatni, elpörgetni a gumit, bárhol, bármilyen kanyarból kijövet, de ezen én semmi különös csúszkálást nem érzek! A Gumimról teszek is be képet, nekem sikerült kicsit felmelegítenem és se előtte, sem utána nincs problémám vele! Ugyan úgy kezelhető a motor vele! A felmelegítést csak azért mondom, mert már nem tudom pontosan ki, de valaki írta, hogy közúton annyira be-melegedet neki, hogy már nem tapadt a gumi, mert van, hogy elnyálkásodik, de ahhoz nagyon nagy igénybevételnek kell kitenni a gumikat szerintem, vagy maga a gumi már nagyon öreg és rossz minőségű egyben! Kérdeznék is egyben, én szeretek döntögetni, szeretem a szerpentines részeket, ha gumi-cseréhez érek majd valamikor, akkor, tiszerintetek, nekem a gyári után, mit kellene választanom, mert azt is mondták már itt többen, hogy a Heidenau gumi is megbízhatóbb mint a gyári... döntögethetőbb + minden...
Másik téma, fogaskerekek.... BLue segítségével kitudtam próbálni elől egyel kisebb kereket, még sajna csak ezt tudtam, bocs BLue, nem nagyon volt időm többre, azért is nem voltam itt nagyon sokáig, nagyon összejött itt minden és sajna nem csak jó értelemben, hanem rossz is akadt bőven... na, de itt van 1 oldal, akit érdekel, nézegesse +, van benne mindenféle változtatási lehetőség! A lehetőségek száma, mondhatni végtelen...!
Még picit rabolnám idő-tőket! Teleszkóp! Páran panaszkodtak, hogy puha és most annyi volna a kérdésem, mert nekem is az, bár nekem az R1-után nem csoda, tehát nem is hozzá hasonlítom, de ha csak az előírt mennyiség benne van, akkor már érezhető ténylegesen a változás, még ha ugyan úgy 10w is kerül bele?
Ja és az első futó-mű, hogy szitálni szokott. Nekem mióta, hogy be lett állítva a kormány-csapágyam, semmi problémám nincsen vele, nincsen szitálás, se 1, se 2 személlyel, akár csomag, vagy anélkül sem, szinte bármilyen úton bátran elengedett kormánnyi lehet menni vele! Ezt csak azért közlöm , hogy ha valaki azt érzi, hogy nem stabil a motor, a kormány beszitál, érdemes ellenőriztetni és beállítgatni, pár perc csak, de komfort érzetre-is jó, + nem rossz az a tudat, hogy nem szitál a kormány, ha elengedem akkor sem csapkod!
Köszi! (egyébként a lánckeréknél kitisztítottam a múltkor, mert azt hittem onnét csöpög valami)
A szimering vastagságához nem tudok hozzászólni, mivel nekem nem volt cserém anno. Csak általánosságban: elvileg ugye mindig az előírt méret kell(ene), de mivel Magyarországon vagyunk, ezért ügyeskedni kell. Tehát el tudom képzelni, hogy a 9 milis fészekben megül az 5 milis gyűrű, főleg, hogy rettenet nagy igénybevétel nincs ott. De esetleg tehetsz mögé/elé egy filckarikát hézagolásként. Az elé/mögé úgy értendő, hogy a blokkon a külső résznél.
Hogy mire számíthatsz? 3 kiló dzsuvára! Mert a kis fogaskerék gyönyörű szépen teledobálja a láncolajjal, ami homokkal-porral keveredve olajsaras gombócot képez. Ergo kell oda 1 lityi gázolaj is a takarításhoz. Amúgy meg szétesős cucc nincs arra felé.
nem volt nekik, és csak egy hónapos határidővel ígérték hogy hoznak.
Amúgy nem biztos, hogy ki kell cserélni, de ha már szétszedem, gondoltam megnézem milyen állapotban van, és szükség esetére azért nem árt ha van - az ördög sohasem alszik (inkább motorozik)
szimeringet tudsz venni a Suzukinál párszáz forintért belevalót.