Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, a teleszkópok felső végén azt a kis kiálló pöcköt lehet asszem 10-es kulccsal tekerni ki-be. Befelé keményedik, összetolja a rugót. Vannak rajta bemarások is, 7db, körben, ez a skála 1-7-ig.
Így van ahogy Teddy mondja.

Ha fő alkatrészekkel nincs baj: váz főtengely, dugó, hajtókarok...
Akkor nagy baja nem lehet a gépnek. Amúgy nagyon balfasznak kell lenni hogy valaki belenyúljon a szarba (nekem sikerült )

Ha alapjárattal van gond akkor azt jó eséllyel a karbi okozza. Nézzetek bele. Ha kell hozzá valami alkatrész akkor van nálam a polcon egy használaton kívüli karbisor. A bal oldali kuka, de jobb oldali használható.
Ha jól értem, akkor az én 97-esemen állítható a csillapítás?
....az elődben még kijelző is volt hozzá
2001 volt az ilyen-olyan év. Ebben az esztendőben volt még a keskeny tankos, tégla hátsó lámpás is, és az új forma, "cseppfarú". Utóbbi olyan, mint napjainkban. AZ előbbi viszont csutkakormányos, és az első teleszkópok csillapítása állítható volt. Egyébkén ugyan az minden.

1995-ig benne volt a GS-ben a fokozatkijelző jeladója, lés csatlakozója. Utána ezt is kispórolták.

Nagyjából ennyi a difi.
Hali!

Nos ez érdekes. Gyorsan összeszámolom, és nagyjából 50 GS-t ismerek testközelből. Egyiknél sem volt még a gazdának panasza. Apróságok elő-előjöttek, de mind könnyen orvosolható volt. Semmi extra. Egy Gs van itt a fórumon, ami használtan belenyúlós volt a szarba, de rendbe lett hozva és most jó.

Amit tanácsolok a két tulajnak. Fújják ki a légszűrőt (6000 kilométerenként illik). Ha nem változik semmi, akkor karbi pucolás. Némely retek üzemanyag pillanatok alatt eltömíti a kis lyukakat benne. Ha nincs változás, és csak alapjáraton csinálja, akkor karburátor-szinkron. (24.000 kilométerenként ajánlott). És a gyertyacsere kérdését is át kellene gondolni... :)

Ha ezeket megcsinálják, akkor azoknak a GS-eknek menni kell!
Szép jó reggelt.

Pontosan mit is lehetett állítani és hogyan a régi Gs-eken?
Ezt mikortól szüntették meg?
"Biztos vagy benn?"
100%-ig

"Az az összekötőcső nagyon elkezdett rozsdásodni."
Látszólag csúnya, de csak felületi, és pillanatok alatt könnyedén lejött. Semmi bemélyedés. Nem is igazán rozsda, inkább azt mondanám, hogy ráégett por, sár.
Igen, ez engem is szokott zavarni, mert ez tényleg egy olyan apróság, amin nem kéne spórolni. Az előző számítás fordítva is igaz, vagyis darabra levetítve minimális költséggel több "extra" is lehetne egy motoron, ami viszont az értékét növeli, akár a konkurenciájoz képest is. Pl. a fokozat-jeladó... az már az enyémen sincs, de ugye létezik. Filléres tétel a gyártósoron, de utólag valami 8e? Milyen plusz dolog lenne már!
Tibkin!

Ezt vágom - csak éppen ha úgy hagyják és elszámolják akkor is bőven a konkurencia alatt maradhatott volna az ár.
Illetve nem sokat változott volna az ára......hiszen pl 2004-ben a Gs-em 1248000 volt, az ER5 meg 1148000.....miközben a CBF meg 1498000
Valószínű anyagi okokból egyszerűsítették a telót:
Elvileg a különbség a tetején az alu lezáró, benne a menetes állítócsavarral, alatta egy acéllapkával. Ennek költsége legyen 20 cent. Egy pl. egymilliós darabszámnál ez 200000$. És ez csak egy "apróság", amin változtattak, pl. első sárvédőn a kis kiegészítő, fékcsőtartó konzol az első telónál, stb. Pár százezer dollár tiszta haszon egy sorozatnál, amiért semmit sem kell tenni, sőt!
Cicc!

No para!
Tegnap a csajszikáimmal fent voltunk az expon a dinó kiállításon.
Az még elment (bár a jegyár, és a látvány valahogy nem érződött egyenesen arányosnak.........) A lányok élvezték, szóval aki akar 30.-áig elmehet (3-as kapu, G pavilon, hétköznap gyerek 1900, felnőtt 2900ft)

Utána elmetróztunk a Kossuth térig, onnan a Lánchídig séta....
Uton-utvélen franciák, németek......mint a csürhe.....
Ha nem lépek le a kisebbik gyerekkel az úttestre akkor lelöknek.....nem kicsit voltam pipa, a végén már jöttek az ördög módszerek. Gyerek mögém sorol...Én meg mint a tank bele a tömegbe:-)))) Az egyik meg is jegyzet valamit, mire visszafordultam azt falusiasan: MIVAN MIVAN MIVAN?

Ellenben a Lánchíd le lett épp zárva a repülős "tanfolyam" miatt:-)
Az egyik rendőrtől kérdeztem meg, hogy és ugyan meddig......(ekkor 14:03-volt) Válasz: 17-ig....
Azt megkérdezte látta a 2 gyerköc rákká főlését, hogy van e innivalójuk. Volt még a táskába, de elment és hozott nekik 2 üveg vízet Szóval a tegnapom hatóságilag POZITIV volt! Rendes csóka volt, pedig ugye ez csak egy gesztus.

Onnan séta az Erzsébet hídra......ott is köcsög német bringás turisták.....a járdán csaveszoltak, mint ha a Tour de francba volnának.....az egyik elé direkt beálltam a végén.

Szóval való igaz!
Bernsteinbe (Borostyánkő) ki volt írva a vár kapujára: Magyaroknak belépés tilos - ha bejösz NE LOPJ.....
Mega qurva anyukat! De hogy idejön és átmegy állatba az más nem gond?
Ezt mondtam Én is.
Ha a szalonban áll egy K5-ös és most veszed meg akkor ugye 2009-es forgalombahelyezésű.......de az attól még K5-ös:-)

Csak ugye eladásnál jól cseng a K8-as jelzés, miközben az nem K8-as......




Teló ügyben én sem tudom miért variáltak, hiszen ami egyszer jó, azt miért szüntetik meg?
Kár foglalkozni az ilyen az ismerősöm szenved vele dolgokkal. Azért, mert valaki elhanyagolja, spórol a karbantartáson, és utána nem úgy megy, ahogy kéne, azért még egy remek motor.
Rendesen leszervizelnék, mindjárt nem produkálna ilyet, kivéve, ha van benn sokk-sokk 10, vagy inkább 100 e km, és szegény már a nyugdíjért, vagy egy fúrásért könyörög...
Biztos vagy benn? Az az összekötőcső nagyon elkezdett rozsdásodni.

Egyébként nekem az a tapasztalatom, hogy a rendszeres tisztítás csodákat tesz :D És szerintem pont az ilyen fényes - tehát nem festett - kipuffok a kényesebbek, mert bizony ha ráég a mocsok, még a végén ezek is rozsdásodnak, meg nehéz őket lepucolni. Nem is szeretem, ha elkap az eső :D Mert utána mosni kell, az tuti... A festettet meg könnyebb rendbetenni. Persze nem olyan pofás :D
Vagy elhagyja egyben az egész dobozt, tele cuccal, mint én (meg még páran).
Én lakott területen 4-ben használom 4000 fordulat körül hogy legyen tartalék ha ,,menekülni" kell, valamint a kezem lában folyamatosan a féken van vészhelyzetek esetére.

Kísérleteztem én is azzal hogy minél kevesebbet váltsak, de az már a lustaság netovábbja.
Jé, most, hogy olvasom a saját hozzászólásom, olyan, mintha én mindig így előznék... Közben ezek csak a "gyorsabb", autópályás menésekre értendők ám, alap napi használatban én sem nagyon váltok vissza, max 5-be. Sőt, országúton, már 60-ról is megindul a gép 6-osban, bár itt segít neki az 60 kilóm is . Túrákon pl. 50-re is le szoktam engedni, bár ilyenkor 2500-at forog csak. De a sor2/karbi miatt ilyenkor nincs ám hirtelen gázhúzás, mert arra csak rángatás a válasz. Viszont nagyon finoman kezelve a gázt szépen elmegy hegyen-völgyön, lakott területen kívül-belül anélkül, hogy váltani kéne (Nano egyik tartóssági tanácsa!). Persze sor4-injektorosoknak ez könnyebb, Erik 6-ban asszem 27km/h-ig le tud menni, és onnan is tud gázt húzni, a computer elintézi a sima gyorsulást.
Lehet én vagyok túl nyugodt, de előzésnél ritkán kapcsolok vissza, akkor is talán csak emelkedőn.
Vagy néha ha egy csapat raj csávó a zsigulival meg akarja mutatni mennyire jól megy a verda ha ki van herélve a kipu.

Egyébként 1 kezemen meg tudom számolni hogy az elmúlt 4000 km-en hányszor karcolta a 9000-et.

Azért a Kaposvári és Szekszárdi gyorsforgalmin meg szoktam nézni viszi-e még a 150-et , el ne lustuljon
Ja, sziszegni nekem is szokott: ha napon hagyom sok benzinnel, majd felveszem oldalsztenderről, vagy akár csak megmozdítom, akkor sziszeg, sőt 1-2 mp-ig is csinálja néha. Szerintem természetes, de gondot biztos nem okoz. Első alkalomnál én is furcsállottam, kinyitottam, belenéztem, újra bezártam... sokadik alkalomnál már nem törődtem vele. Amíg nem szivárog és pöccre indul, gond nem lehet!
Az, hogy 6000 felett jár folyamatosan, GS-nél természetes országúton, akkor tartja a 100-120 körüli (óra szerint 110-130) utazót, ahol kb. ennyit fogyaszt. Ennél kevesebbet tartós 90-100-nál eszik csak. 7000 felett kezd zabálni, ez kb. az autópályán érződik, ha 130-140 fölé viszed (óra=140-150). sőt, ott kezdi csipegetni az olajat is. Az, hogy előzésnél 2-3 visszamegy, szintén megszokott GS-nél, különben sokáig tartana gyorsulni. Ilyenkor engem sem érdekel, felpörgetem 10e fölé is, bár ez fölöslegesnek hangzik, mivel ott jobban nem gyorsul már, viszont felváltáskor újra a max lóerő (9000) tartományba esik, szóval gyorsul azért. Persze, azért nem GSX-R, de megyeget...
Persze azért nem ilyen rekorddöntésekre való a GS-paci, persze, ha sietni kell, akkor sietni kell. A doboz tényleg ajánlott, de jól szereld fel, ha ennyire akarsz menni, szegény Pacikónak veszett már el az is komplett.
Szombathelyen lakok azon belül is petőfi telep.Ha erre jársz és ráérsz egyszer akkor szólj és elmegyünk egyet motorozni Van erre látnivaló.
A sziszegés a tankból jön amikor napon van a motor és lehet is hallani ha nagyon hallgatod.Másnak nem? csak kettőnknek
Hülye vagyok már látom,hogy Szombathelyen