semmi gond nem volt az érhetőséggel, csak NEKEM elsőre nem ment...
Szóval nem adóoldalon van a gond, hanem fogadóoldalon...
(sehol nem találom az interneten hogyan kell azt mondani, hogy a nem a te hibád )
Köszi . Azt hiszem, Pöfi jó lesz az origi szakóca alakú fényforrásokkal, nekem erre nincs idegzetem, hogy végigszüttyögjem a dolgot az ellenállásokkal (hogy aztán leolvadjon az indexről az idom körbekörbe ). Csak a ledes dizájnosabb volt, de majd kitalálok valami más egyediesítést úúúúgyisss ...
lehet hogy tudja, hogy Őindexsége másik helyre való, esetlegesen pont fordított politikai beállítottságú és ezért nem akar baloldali lenni (ha már egyszer narancssárga)...
Szupcsi . Köfi. Mivel gyorsabban villog a ledes, tuti más, mint a gyári. De méééééénem bírja el a negyediket, ha 3 már műx? És mééééf ér bele neki negyediknek a gyári, ha 4 ledes már sok? Vhááááááá
Gondoltam rá, de a ledeseket cserélgetni már nem volt időm. Jönni kellett dolgozni, és nem akartam karjelzésekkel szlalomozni a városban, úgyhogy visszadobtam a gyáriakat .
Amúgy külön működött a negyedik ledes is, csak akkor nem működött egyik sem, amikor bekötöttem négyeskét a helyére .
Ha mind a 4 ledes működik külön- külön, akkor csak a teljesítménnyel lehet baj. Meg kellene tudni, mennyi az teljesítménye a régieknek, és a ledeseknek. Ha eltérés van, akkor ott lehet a bibi, azt egy villanyász kis ellenállókkal (pici, elektronikus anarchisták) meg tudja mókolni.
Próbaként én eljátszanék a két első ledes (bal-jobb) kicsrélésével, hátha. Volt már 4 csavarom, amik csak meghatározott sorrendben voltak hajlandóak lyukra futni, sehogy máshogy. Kicsi az analógia, de hátha.
Eddig olvastam a hozzászólásaid. Kéretik a simót nem bántani. A maga nemében nagyon jó kis motor az.
Egyébként mi is ad neked adrenalin lökést? Nekem az SV és a GS között elég éles különbség van a motorozási stílusban. Nekem több ezer kilométeres túrákra nem kéne hasalós motor.
Egy sátrasnak induló 2 napos túrán történt. Az egyik srác valamilyen 600-as sport géppel volt. Megkért hogy hagy tolja már a gépemet (felpakolva) 2m-t kíváncsiságból. Ha nem állunk ott ketten mellette bizony a súlya elhuzta volna és felborúlt volna. Tehát nem vicc a motor súlya.
No, kéremszépen, tessék nekem segíteni picit .
Szereztem Pöfinek fain kis ledes indexeket. (lehet, hogy itt van elb...va a történet ) A hátsók semmi perc alatt a helyükön voltak, működtek is, tegnap már "felemásan" jöttem dógozni ily módon, mert az elsőket szerelgetni már nem volt idő. Azokat ma kaptam le délelőtt. Jobb oldali ledes föl, kiválóan műxik mindegyik, avagy mind a három. Bal elsőt is fölraktam, erre egyik sem akart villogni. Na mondom, sebaj, biztos fordítva toltam össze a drótokat (az előző tulaj már gányolt benne valamit, de ez annyira nem lényeg). Drótcsere, de úgy sem volt se kép se hang úgymond. Évike kicsit mérges lett .
Visszakötöttem a gyári indexet bal oldalra, a többi a ledes volt, úgy működött mindegyik. De amikor a 4 ledes volt bekötve, úgy semmi . (hozzáteszem, egyenként megnéztük előtte, mind a 4 ledes cucc műx)
Kérdem én: Pöfi nem bírja a ledet . Csak hármat? Kisebb az ellenállása vagy nagyobb vagy mi a fene lehet vele . Nem vagyok villanyász, nem konyítok hozzája
Sziasztok!
két hét szabi után újra dolgozóban, tehát már van időm fórumozni is !
Sajnos a két hét szabi alatt egy centiméternyit nem mozdult a moci (bár ez csak viszonyítás kérdése, pl a Naphoz képest biztos elég sokat (és gyorsan) mozgott), de most már otthon is csepeg az olaj belőle, úgyhogy még egy kicsit nyúzom, aztán már tényleg megkeresem hol csepeg, oszt kicserélem a tömítést...
No mindenki nek szép napot (a hölgyeknek pedig egy kis levegőt (ami esetleg hűvös is, hogy Mociccah-nak is jó(bb) legyen).
Ugyanez a receft...alig várom a 4 órát,hogy felébredjek a motoron... minden melót megcsinált a kicsi fiú, most csak téblábol...de nem baj, mert olyan álmos vagyok, hogy a hátamon folynak a könnyeim a kancsalságtól...
Szóval nem adóoldalon van a gond, hanem fogadóoldalon...
(sehol nem találom az interneten hogyan kell azt mondani, hogy a nem a te hibád )