Én ma úgy jártam hogy: Haladtam a kereszteződés felé ami 2 sávos út volt, jobb oldali ment egyenesen és jobbra, a bal meg balra. A bal oldali sávban ment egy Román busz utánfutóval. Amikor elhagytam az utánfutót elkezdett jönni a sávomba, indexelés nélkül. Szerencsére ki tudtam gyorsítani, így nem passzírozott az árokba a baromállat. Az árok az vízelvezető volt, kb. 1-1,5méter mély. Vigyázni ezekkel a Románokkal mert felettébb veszélyesek.
Ahogy Robi írta, a LED-es indexhez van külön relé. Mivel az eredeti izzós megoldás elvileg 2×21W, a LED-es viszont ennek a töredéke, azért nem villog. Amennyiben ellenállásokat teszel elé, kockáztatod, hogy leég/megolvad a mocc, meg elveszíted a LED lényegét, a teljesítményspórolást.
Amúgy tessék végre megtanulni, hogy az áramkodás külön szakma, nem úgy van, hogy holmiféle szabadnapos zsandárok kotorásznak Pöfiben.
Rég jártam erre.
Na a visszaolvasottakra reagálván:
- Elvétve akad léghűtéses naked amin van kis olajhűtő... a Gs nem ilyen
- nekem a szélvédelem hiányával nincs bajom. Ma 120-nál megállapítottam hogy nem is fúj a szél (azért leszállni nem akartam h megnézzem megy-e a motor.) Viszont ha jönnek a hidegek akkor lehet beszerzek egy kis plexit
- Ifjubiker: a kereskedések elég szarul számolják be a motorokat.
Ha sv-t veszel figyelj a motorfékre. Kanyarban elveszed a gázt és már repülsz is. Szerintem vegyél olyat ami tettszik, ha nem bírsz magaddal, és nem tudsz uralkodni magadon és a gépen akkor előbb-utóbb úgyis rossz vége lesz.
Mi nem tudunk megvédeni, csak tanácsokat adunk.
Egy agy motort fenntartani meglepően drága. Hiába számolsz ki mindent, mindig lesz valami amit még kéne venni.
-cicca: a ledes indexnek kissebb jóval az áramfelvétel és az szokott az általános gond lenni hogy túl gyorsan villog. Ezt egy nagyobb ellenállás segítségével orvosolni lehet. Azonban hogy nem villog azt nem tudom mér van
És most az én kérdéseim:
-Alapból szar a gs ( 97-es) fényezése vagy azért lehet mert szarul fényezték újra?
Ugyanis Eléggé felmálháztam a minap, hátulrakerült, gumipókokkal egy utazótáska, a tankra, hálóval egy hátizsák. A gumipópok teljesen ledörzsölték a festéket a műanyagról ahol hozzáértek. A tankon is látni a nyomát hogy ott utazott a táska...
- lesz most egy hét szabi és tervezem a kipu rendbehozását. Addig oké hogy le kell venni, leszedni a rozsdát, hőálló festék stb... de ti mivel kapartátok le a rozsdát?
-Ma sikerült szó szerint ugratnom a gs-el akaratom ellenére egy vasútitöltésnél, szerencsére nem lett baj, eléggé meglepődtem...
Amúgy igyekszek vigyázni.
Pfuu, mit láttam szombaton meg ma .
Ugye nem messze élek az Sziget Fesztiváltól, van szerencsém "kultúrált" külföldi fiatalokkal találkozni évek óta, de amit ezek csináltak, azon télleg csak pislogtam.
1: Szombat reggel megyek hugommal kocsival a Könyves Kálmánon a Népligetnél, amikor az előttem haladó angol rendszámú, jobbkormányos autóbol a csávó kibaszott egy műanyag kávéspoharat kávéval együtt az ablakon. A mittoménhánysáv kellős közepén...
2. Ma melóba jövet a Szentendrei úton a madaras teszkó előtt egy francia rencámú otóból a kis köcsög egy bitang dinnyehéjat hajított ki a középső sávban, ha 2 másodperccel előbb vagyok, mint ahogy, akkor nagyjából fejbe talált volna vele.
Tessék, kultúrált nyugati állampolgárok, hívjuk csak ide őket szórakozni és fogyasztani . Mindkettőből baleset lehetett volna.
Pl. ha a dinnye eltalál és nem esek le a mociról, tuti, hogy kibelezem azt a kis köcsögöt .
Pusz Macc ! Köszi, akkor majd hegyezem a szemem . Hát, már agyam eldobtam, hogy 3 még belefér nekije de négy már nem villódzik.
Oszt én érteni fogom azt, amit Viktor elmagyaráz .
Mellékesen apukám közölte, hogy ez a kis ledes vacak ló..., alig van fénykibocsátó felülete és nem láccik rendesen. Mondhatni nem lelkesedett, hogy nekiálltam átberhelni.
Aztat én is látom, hogy nem akkora, mint a kőbalta, de hogy kellőképpen erős fénye van, azt is. Namost ha nem halovány pislákolást művel, hanem határozottan láccik, akkor baj az, hogy nem bazi nagy Közlekedésbiztonságilag értve
Voltam ma egy Yamaha kereskedésbe, mondták, hogy hamarosan lesz egy ER 5, és van beszámítás. (remélhetőleg jó áron)
Ha minden jól megy talán augusztus végére, még a gyomorgörcsöt okozó szeptember 1.-e előtt tudok menni egy jót.
Ma egyébként olyan jó idő volt, hogy gondoltam megyek egy nagyobb kört. Állati jó volt. Út pont fel volt újítva, napsütés, 30+ fok, nem kanyarodtak ki elém, semmi.
ja, most meg minden szart kihagytak belőle, nem állítható az első telő, kemping kormány, fos minőségű fényezés, nincs fékkar állítás, stb. Látszik hogy lepasszolták a spanyoloknak.
Mingyááá' jön Viktor aztán elkormányoz LEDLandba... kelletik bekötni némi ellenállástot oda a dugókhoz. Hogy mekkorát, az játék kérdése. Viktornak gyorsan villogott, és akárhány Ohmmal megoldotta. Ez lesz a tuti nálad is! Annyi áramot kap, hogy folyamtosan világít, vagy folyamatosan nem!
Szóval pici elektronyos buzera és máris penge a XXI. századi fényár Pöfin!
Rozsda pedig esSO "ötlete" szerint. Nincs jobb a klasszik módszernél.
A kultúrált nyugati túrista! Maradt volna az annyában az ilyen!
Otthon biztos nem merné megcsinálni.
Ahogy Robi írta, a LED-es indexhez van külön relé. Mivel az eredeti izzós megoldás elvileg 2×21W, a LED-es viszont ennek a töredéke, azért nem villog. Amennyiben ellenállásokat teszel elé, kockáztatod, hogy leég/megolvad a mocc, meg elveszíted a LED lényegét, a teljesítményspórolást.
Amúgy tessék végre megtanulni, hogy az áramkodás külön szakma, nem úgy van, hogy holmiféle szabadnapos zsandárok kotorásznak Pöfiben.
Rég jártam erre.
Na a visszaolvasottakra reagálván:
- Elvétve akad léghűtéses naked amin van kis olajhűtő... a Gs nem ilyen
- nekem a szélvédelem hiányával nincs bajom. Ma 120-nál megállapítottam hogy nem is fúj a szél (azért leszállni nem akartam h megnézzem megy-e a motor.) Viszont ha jönnek a hidegek akkor lehet beszerzek egy kis plexit
- Ifjubiker: a kereskedések elég szarul számolják be a motorokat.
Ha sv-t veszel figyelj a motorfékre. Kanyarban elveszed a gázt és már repülsz is. Szerintem vegyél olyat ami tettszik, ha nem bírsz magaddal, és nem tudsz uralkodni magadon és a gépen akkor előbb-utóbb úgyis rossz vége lesz.
Mi nem tudunk megvédeni, csak tanácsokat adunk.
Egy agy motort fenntartani meglepően drága. Hiába számolsz ki mindent, mindig lesz valami amit még kéne venni.
-cicca: a ledes indexnek kissebb jóval az áramfelvétel és az szokott az általános gond lenni hogy túl gyorsan villog. Ezt egy nagyobb ellenállás segítségével orvosolni lehet. Azonban hogy nem villog azt nem tudom mér van
És most az én kérdéseim:
-Alapból szar a gs ( 97-es) fényezése vagy azért lehet mert szarul fényezték újra?
Ugyanis Eléggé felmálháztam a minap, hátulrakerült, gumipókokkal egy utazótáska, a tankra, hálóval egy hátizsák. A gumipópok teljesen ledörzsölték a festéket a műanyagról ahol hozzáértek. A tankon is látni a nyomát hogy ott utazott a táska...
- lesz most egy hét szabi és tervezem a kipu rendbehozását. Addig oké hogy le kell venni, leszedni a rozsdát, hőálló festék stb... de ti mivel kapartátok le a rozsdát?
-Ma sikerült szó szerint ugratnom a gs-el akaratom ellenére egy vasútitöltésnél, szerencsére nem lett baj, eléggé meglepődtem...
Amúgy igyekszek vigyázni.
Ugye nem messze élek az Sziget Fesztiváltól, van szerencsém "kultúrált" külföldi fiatalokkal találkozni évek óta, de amit ezek csináltak, azon télleg csak pislogtam.
1: Szombat reggel megyek hugommal kocsival a Könyves Kálmánon a Népligetnél, amikor az előttem haladó angol rendszámú, jobbkormányos autóbol a csávó kibaszott egy műanyag kávéspoharat kávéval együtt az ablakon. A mittoménhánysáv kellős közepén...
2. Ma melóba jövet a Szentendrei úton a madaras teszkó előtt egy francia rencámú otóból a kis köcsög egy bitang dinnyehéjat hajított ki a középső sávban, ha 2 másodperccel előbb vagyok, mint ahogy, akkor nagyjából fejbe talált volna vele.
Tessék, kultúrált nyugati állampolgárok, hívjuk csak ide őket szórakozni és fogyasztani . Mindkettőből baleset lehetett volna.
Pl. ha a dinnye eltalál és nem esek le a mociról, tuti, hogy kibelezem azt a kis köcsögöt .
A ledes indexhez kell egy relé pluszban, 2000Ft körül lehet kapni. Hirtelen találtam is egyet: itt.
Azé köszi .
Mögöttem senki, direkt szép lassan 40-el elgurultam előttük.
Majdnem az volt melóba menet, de übergyorsan összeraktam . Nem akartam karlendíteni .
Oszt én érteni fogom azt, amit Viktor elmagyaráz .
Mellékesen apukám közölte, hogy ez a kis ledes vacak ló..., alig van fénykibocsátó felülete és nem láccik rendesen. Mondhatni nem lelkesedett, hogy nekiálltam átberhelni.
Aztat én is látom, hogy nem akkora, mint a kőbalta, de hogy kellőképpen erős fénye van, azt is. Namost ha nem halovány pislákolást művel, hanem határozottan láccik, akkor baj az, hogy nem bazi nagy Közlekedésbiztonságilag értve
Voltam ma egy Yamaha kereskedésbe, mondták, hogy hamarosan lesz egy ER 5, és van beszámítás. (remélhetőleg jó áron)
Ha minden jól megy talán augusztus végére, még a gyomorgörcsöt okozó szeptember 1.-e előtt tudok menni egy jót.
Ma egyébként olyan jó idő volt, hogy gondoltam megyek egy nagyobb kört. Állati jó volt. Út pont fel volt újítva, napsütés, 30+ fok, nem kanyarodtak ki elém, semmi.
Mingyááá' jön Viktor aztán elkormányoz LEDLandba... kelletik bekötni némi ellenállástot oda a dugókhoz. Hogy mekkorát, az játék kérdése. Viktornak gyorsan villogott, és akárhány Ohmmal megoldotta. Ez lesz a tuti nálad is! Annyi áramot kap, hogy folyamtosan világít, vagy folyamatosan nem!
Szóval pici elektronyos buzera és máris penge a XXI. századi fényár Pöfin!