Látom, és ahogy a givi 2009 katalógust nézem Neked az a775n típus lehet ami mostanság 50.000 forintba fájna :(
A hátsó képről úgy tünik hogy ez kb a tükrök magasságáig ér el.
Érdekes hogy a katalógus szerint 45 a magassága: ezt a lámpa aljától számolják?
Amugy én is ilyen méretűre gondoltam , mert azért a szél rendesen lehúz az országúton...
Mikor a gst vettem tényleg csak ár/érték/tanulómotor legyen számított, most viszont hogy túrázgatok kezdem érezni a naked hátrányait is.
Mind1 holnap körülnézek a shoxban hátha okosabb leszek.
Hátha valakit érdekel: kicseréltem a GS fékkart állíthatóra. Meg lehet venni pl. itt, 2784 FT-ért
Kényelmesebb, mint a gyári.
Új guminak pedig Pirelli Sport Demont raktam fel, ha majd érdekel valakit, beszámolok, hogy tényleg jobban tapad-e, mint a gyári. Addig is széles utat, sok "hatalmas bal, majd jobb kanyar 10 km-en át" táblával.
Millió lámpa van például a Louisban. Némelyik fenomenálisan néz ki, de e mellett éjszaka semmit nem látsz vele. Ha cserélsz, akkor ezt is vedd számításba.
(Szerintem a GS-hez tökéletesen jól illik a kerek lámpa... szerintem-szerintem. Én például mással alig tudnám elképzelni.)
Vagy nekilátsz "Fazeresíteni", ahogy Blue tette anno. És így született meg az imádkozó sáska! (majd tesz be róla képet, mert reggel lévén még bootolok, és alig látok ki a fejemből...)
Értem.Akkor ez bukó:) Azzon gondolkoztam még hogy a kereklámpát, mire, illetve hogyan lehetne kicserélni, mert az az egy dolog ami nem tetszik rajta. :)
Pl nem szabad ugye pl télen beinditani a gépet 1-2 percre.....
pont ezért mert az olajban kicsapodó vizet nem elég hogy belekevered az olajba, hanem még el is jutattod jó mélyre.....
Ezért van hogy ha be is inditodd, akkor legalább addig menjen a vas, amig fel nem melegszik.
Szóval a duguláshoz elég 1 perc is.....
A sérülést meg látthatod, hiszen más a hegesztés, és ha le is van fújva akkor jó esteben látthatod az átfestést is, hiszen nem gondolom, hogy az egész vázat újrafestetti egy hegesztés miatt.
Higyjetek már a "öregeknek" - hiszen csupán a ti javatokat akarják - no meg az életben maradásotokat!
Én is egy 125-ös TZR-rel kezdtem (F-essel nem az R-essel)
1 év alatt beletoltam 18.000km-ert......még a wc-re is mocival mentem.
Ebből kiindulva érzékelhető, hogy valóban nem a mocit megvenni a sok, hanem utána az újdonság erejével ható tankolás áradat (plusz a kopások, olaj...stb)
Vagyis ha 22-25ft-al számolsz akkor a megvett moci (600.000) plusz az átírások....kb 40.000....és ehhez adj hozzá még legalább 10.000x22-öt vagyis 220000ft-ot.
Ergo az első évre nyugodtan tervezz be majd 900.000-ret. (és közben csak 600 volt a moci!)
A TRZ után egy kicsit nagyobb gépem lett egy aprilia Futura 125......azzal is lementem 6000-ret (mert egy huladék volt)....
Végül jött a GS.......24.000km "rutin" után!
A Gs-t nem volt nehéz megszokni......100-.200km után simán haladtam vele - DE NEM MOTOROZTAM!
És erre akarnak sokan kitérni!
Lehet gurulgatni, de az nem mocizás.....
A GS-be tett 68.000km után mertem csak belevágni a váltásba - és akkor sem az 1250-es banditot vettem meg - hanem csak a 650-est!
Miért? Mert valahol tartok a 34 paci után a 100-tól.....
Igaz most 86 van a seggem alatt, de ez épp jó......
Ebbe is beletettem már majd 30.000-ret és mostanában van az, hogy már el élvezem is a motorozást.
Egy dolgot soha senki ne tegyen meg!
Ne hallgason másra!
Azért mert a haverom egy hayabusát tolna a seggem alá - attól még simán egy FJR-t vennék inkább következő motornak....
Nem Ő fog vele motorozni hanem TE!
Neked kell eldönteni hogy mit és hogyan szeretnél! De egy 125 ös után Én sem ajánlom hogy rögtön egy SV-re tedd a voksod! DE csak ennyit tehetünk.......tanácsolhatunk.
Extrém esetben az oljban lévő víz amit működés közben felvesz kikezdheti a főtengelycsapágyakat a fékdugattyúknak sem tesz jót jelesül berohadnak.Így egy olajcsere és egy fékvizsgálat elengedhetetlen.
Gs elég strapabíró darab nem véletlen hogy gyakran használják oktatásra.Volt olyan nebuló aki az iskola pályája melletti KB 5 méteres árokba navigálta egy hosszú egyenes után és semmi baja csak a karok fogytak.
Nem értek hozzá, ezért kérdezek.
Ez a kicsapódás, dugulás később jelentkezhet vagy azonnal egy hosszabb állás után?
A váznyúlvány sérülése egy normális állapotfelmérésen kiderül? Vagy ennek javítása szemmel is látható?
-gond az, ha egy motort mondjuk 1 évig be sem indítanak?
gondolj bele, hogy a folyadékadalékok kicsapódnak, dugítanak...
-az, hogy ott egy olajhűtő egy naked motoron jelent valami negatívumot?
hozzáértők szerint a zolajhűtős naked, korábban burkolt vót, ergó tört..
-a majrévas és a kormányvég-súly pótlása mennyibe kerül?
kormányvégsúly gyári használt kb 2.500 ft/db, majrévas hiánya megkérdőjelezheti a váznyúlvány sérülését, az pedig már erősen majrévas körüli..
-állapotfelmérésre a XVIII kerület környékén hova lenne érdemes vinnem?
ez passz
-azon kivül, hogy ápolatlan a motor, hiányzik a majrévas és a kormányvég-súly valamint a baloldala kérdéses milyen gáz lehet még vele?
hát ha még a váz is elment, akkor az sz*pás
Kérdéseim:
-gond az, ha egy motort mondjuk 1 évig be sem indítanak?
-az, hogy ott egy olajhűtő egy naked motoron jelent valami negatívumot?
-a majrévas és a kormányvég-súly pótlása mennyibe kerül?
-állapotfelmérésre a XVIII kerület környékén hova lenne érdemes vinnem?
-azon kivül, hogy ápolatlan a motor, hiányzik a majrévas és a kormányvég-súly valamint a baloldala kérdéses milyen gáz lehet még vele?
Elmentél?
Mi újság a Futrinkában?