Adrenalinlöketet a GS nekem 22.000 kilométerig adott, és még tovább is, ha maradt volna. Én nem azért cseréltem, mert kinőttem.
De ezt már emlegettem neked jó néhány héttel ezelőtt. Szinte biztos voltam benne, hogy hamarosan előjön a "hamar kinövöm majd"- duma. Látod, még nincs motorod, és máris ezzel operálsz, mert a haverok meghülyítenek...
Tégy belátásod szerint! Nem szeretném majd leírni ide, hogy: én megmondtam".
Lépegess. Fokozatosan. Ha SV lesz, az lesz, de ugyanezzel a dumával fogd lecserélni 3 év múlva, ha szerencséd van. Örökre úgysem tudsz motort venni. Mindig ott fog motozni, hogy másikra vágysz, csak az első lépcsőfok nem mindegy...
Lehet, de abból veszel egy új motort majdnem.
Inkább "egészben" vásárold meg!
Ahogy a kolléga mondja: minimum egy olajhűtő és ennek minden köcöléke kell hozzá. A felfogatási pontok megvannak a vázon de maga a konzolrendszer sem egy olcsó mulatság. Az idomok ehhez képest már-már filléres dolgok.
Ha bemész egy Suzukiba, akkor azonnal elmegy tőle a kedved.
Értem, lehet, hogy tényleg jobb lenne a gS köv. gépnek.
Most azért is gondolkodtam el az SV-n, mert azt jópár szezonig lehet használni, míg egy GS nemtudom mennyi ideig ad adrenalinlöketet.
+ Mivel most épp tapasztalom, hogy egy motorcsere, amiről azt hittem, hogy max 1 hét, mekkora macera, gondoltam jobb lenne hosszabb távon gondolkodni.
Augusztus első 2 hetébe vagy 30 helyre telefonáltam, érdeklődtem, több kereskedésbe is voltam és semmi. Nem akarok ebbe a szituációba keveredni 1 vagy 2 szezon múlva.
+ nálam pont nem az egyenes-király szindróma van. Bemegyek körforgalomba, autósok mögöttem, én meg be 60, mindenki lemarad, utána ki a körforgalomból, hosszú egyenes, 2 sáv, és húznak el mellettem.
Én csak annyit tennék hozzá az SV-GS-...-...-... dologhoz, hogy a GS éppen négyszer akkora, mint a mostani mocija az Ifjúnak. Az SV, meg éppen hétszer-nyolcszor! Ha a GS-hez viszonyítom az SV-t, akkor meg éppen 150 % az a plusz "néhány" paci...
Csikóvérű Ifjonc!
Inkább kisebb mocival motorozz szépen, mint a nagyon naggyal irtó rondán... hidd el, ahhoz, hogy szépen megülj egy motort, rutin kell. Néha elbámészkodok, hogy milyen sután ül némely motoros kolléga a gyönyörű vasán. És miért? Mert teljesen steril hozzá, hogy az egyenesen kívül hogyan is kell kezelni a gyönyörűséget!
No, és még egy. 50 LE mindenre elég! A Dl-ból sem használok többet 40-nél, ahogyan szerintem a GS-en sem tettem meg... ezen kéretik elgondolkozni.
Én javaslom, hogy valami "öcccázast" újíts be, majd mondjuk 20-30000 kilométer után cserélj. Hidd el, örömöd lesz benne... és a következőben is. Mert a GS és a társai megmutatják neked, hogy milyen motorra van szükséged. Ezek után biztosan tudsz mahd választani, hogy túrásabb, sportosabb, fotelosabb, egyébségesebb az, ami neked való.
Hát ez azért nem pontosan van így.A nyomaték szépen el van osztva hirtelen inkább a sor4 nek jön elő.Inkább az a más hogy picit modernebb az egész.Nem 2 szelep hengerenként hanem 4 és inyektor karbi helyett.Az szépen kisimítja.Amúgy a DL650-es is ugyanavval a blokkal van ellátva csak más az inyektortérkép ha jól tudom.Az meg ismerős egyeseknek.Nincs meglepetés pont hogy kellemesen csalódtam benne.Én 15 év autó/50-es robi után tettem le a jogsit.Majd gondolkodtam a GS-en is de mikor mentem egy pár kört az SV-vel el is dőlt.Hosszabb távon gondolkodva szerintem jobb az SV.És nem bántásként mondom.
És IfjuBiker úr én felettébb nem vagyok bunkó nem csinál senkiből azt egy motor.
Nah, tessék, kilukadtunk a követendő példához . A hatodik... És GS-el kezdte mittomén hány évvel ezelőtt .
Hát no, a GS-ről átülve, az egy vadállat . Piszok módon megy, és imádom azt is . Meg a gazdáját is ...
Khmm, nem arról van szó, hogy parázol-e tőle vagy sem, hanem arról, hogy akármennyire is nem hiszed el, azt meg kell tanulni (ki)használni (amit nyilván bizonyos paci után közúton nem leheccséges ). És a jelenlegi mentalitásoddal egy nagy teljesítményű motorral nagyobb eséllyel fox elrepülni.
Én sem parázom a párom 750-es Gixxerétől, csak tudom, hogy én arra a teljesítményre nem vagyok felkészülve, nem is megyek vele úgy, ahogy mehetnék.
Volt múltkor egy SV, egész jó árban. Valami csúszás sérülten, renoválásra szorult a kicsike. Ha most lennék motor vétel előtt simán megvettem volna, a legótól meg nem félek.
Biztos velem van a gond, de én nem parázok a nagyobb teljesítménytől. ( GSX R 1000-en azért már nem vagánykodnék...)
Viszont attól igen, hogy nem fogok tudni nagymocival menni. Mármint nem lesz rá lehetőségem.
Teljesen más a V2, sokkal nyomatékosabb. Vagyis esetünkben a jóval nagyobb teljesítményt másképp és máskor adja le mint a sor kettes. Szóval ne úgy gondolj erre, hogy plusz húsz paci szépen arányosan el van osztva egy 150 köbcentivel nagyobb motorban.
Viszont egyik haver az ezres SV-t akarja. Szóval én sz.tem tök megfontolt vagyok.