Ahogy olvasom a hsz-aidat, nem látok mást csak csapa badarságot. Száguldozni akarsz, de óvatosan. Hirtelen GS-ből SV-lett, stb. Fel kéne nőnöd, addig meg ott a mostani géped.
Peace.
amúgy nem megvenni "drága" akármilyen motort, hanem használni....aki komolyan gyúrja, annak a 8-10 ezer km/év semmi, és e környékén a benya, gumi rögtön meghúzza a költségeket....csak vissza kell nézni, amikor év végén meglátod a 150-200 ezer ftos benziszámlát...pff..de nagy élmény
..jövőre tervben vagy egy 12(14) országot érintő majd 6000 kmes, minimál költségvetésű túra.... bár ez még csak édes álom, amúgy még az idei évnek sincs vége
Ez aztán jól szemléltette. Értem. Ha, és itt a lényeg, ha tudok majd venni v.színű GS lesz, de jelenleg max 1 üveg vodkát fogok venni, hangulat feldobási célzattal...
Annyi mindent elmondtak már Teddy, Cic és a többiek, hogy csak egy röviddel egészíteném ki, remélem képileg venni fogod a lényeget.
20 ló helyett mondjuk tehén, de sokkal szemléletesebb:
A dombtetőn áll egy idős és egy fiatal bika, s a völgyben legelésző sok-sok tehenet nézik. Azt mondja az ifjabb:
- Bátyó! Fussunk le gyorsan a völgybe és dugjunk meg egy tehenet!
Erre az öreg.
- Nem, fiam! Megvárjuk, míg feljönnek, és megdugjuk mindet!
nincs fenemód szervízigényes, kopóalkatrészeket zabáló motorom..ha mindent összeadok ~22ft-ért megyek vele egy kilómétert.. egy sv, habár tapasztalatom nincs vele többe kerül..egy gixxer meg már 30-on felül van..
szorozd fel ezeket a várható futásteljesítményeddel...
nekem többekközt ezért nincs olyan motorom amit szeretnék igazán, mert akkor nem mehetnék ennyit mint most ( idei évben 19 000 kmnél járok...és -3 celsius fokig le se fogom tenni)
Mindent bekalkuláltam. A GS, az SV 650 nem eszik olyan sokat, nincsenek még akkora költségek, más hobbim nincs igazán, csak a motor. Gondolkodtam autón is, régi Golf vagy valami, de nem igazán az én világom az autó.
remélem havernak nem lesz baja az ezres gépen. Arra én is azt mondom ,hogy túl nagy lépés.
Amúgy biztos, hogy másképp fogok a motorral menni. Más mentalitás stb.
Ahhoz h egyszer rendesen tudj majd motorozni el kell, hogy tölts néhány tízezer kilómétert egy 30-50 ló közötti gépen. Ezeken lehet a legkönnyebben tanulni viszonylag kis "büntetések" (motor részéről, nem yard..) mellett.
Hiába veszel kezdésre erősebb gépet azon ziher , h nehezebben fognak menni a tanulás lépései.. fékezés, finom gázkezelés, kanyarodás..
a 125 4t meg sztem kb arra jó, hogy a közlekedésben szerezz rutint, de azon kanyartechnikát meg emberes fékezést nem hiszem , h el lehet rendesen sajátítani. Csak erre a tapasztalatodra ne alapozz egy következő SOKKAL erősebb gépet..
Eddig minden mondatoddal a "gyanúmat" támasztod alá.
Elvileg felnőtt ember vagy, tégy belátásod szerint. Én ezzel újra lezárom a véleménynyilvánítást a témában, mert meddővé válik. Hiszen csak a saját véleményem ecsetelem.
Az tény, hogy a "haver" belehúz a sűrűjébe. Vegye meg ő is. Aztán vagy nagyon megszereti a motorozást, vagy soha nem ül rá többet.
Jut eszembe. Elbírsz egyáltalán tartani egy nagyobbacska vasat? Mert nem megvenni nehéz... ezek már kérik a benzint, a gumit, a láncot, a fékbetétet stb. ...
Ezzel is kalkulálj!
Személy szerint nekem a te kordban a 125-ös ETZ-t is sokszor nehéz volt fenntartani. Remélem, hogy nálad felé nem ez a világ van... de azért nem árt, ha benzinre is marad pénzed.
No, a negylényeg te és én teljesen másként gondolunk a motorozásra. s teljesen másként fogunk motorozni. Nem baj, a változatosság gyönyörködtet. Nem szertnélek meggyőzni semmiről, ezért nem szólok majd ezután hozzá a témáhaz, csak, ha valami nagyon csípi a szemem!
Van egy határ. Suzuki GSX R 600. Annál a cirka 130 lónál több nem kell soha, legalábbis közúti forgalomba. Szóval nem fog motozni állandóan a nagyobb gép igénye. Maximum stílusváltás.
Peace.
És ŐS Bandit FAN!
..ha sok pénzem lesz talán..de addig csak európa..
20 ló helyett mondjuk tehén, de sokkal szemléletesebb:
A dombtetőn áll egy idős és egy fiatal bika, s a völgyben legelésző sok-sok tehenet nézik. Azt mondja az ifjabb:
- Bátyó! Fussunk le gyorsan a völgybe és dugjunk meg egy tehenet!
Erre az öreg.
- Nem, fiam! Megvárjuk, míg feljönnek, és megdugjuk mindet!
Azt veszel, amit akarsz.Sok sikert!
Te egyébként mocival járod be a világot?
szorozd fel ezeket a várható futásteljesítményeddel...
nekem többekközt ezért nincs olyan motorom amit szeretnék igazán, mert akkor nem mehetnék ennyit mint most ( idei évben 19 000 kmnél járok...és -3 celsius fokig le se fogom tenni)
remélem havernak nem lesz baja az ezres gépen. Arra én is azt mondom ,hogy túl nagy lépés.
Amúgy biztos, hogy másképp fogok a motorral menni. Más mentalitás stb.
Hiába veszel kezdésre erősebb gépet azon ziher , h nehezebben fognak menni a tanulás lépései.. fékezés, finom gázkezelés, kanyarodás..
a 125 4t meg sztem kb arra jó, hogy a közlekedésben szerezz rutint, de azon kanyartechnikát meg emberes fékezést nem hiszem , h el lehet rendesen sajátítani. Csak erre a tapasztalatodra ne alapozz egy következő SOKKAL erősebb gépet..
Elvileg felnőtt ember vagy, tégy belátásod szerint. Én ezzel újra lezárom a véleménynyilvánítást a témában, mert meddővé válik. Hiszen csak a saját véleményem ecsetelem.
Az tény, hogy a "haver" belehúz a sűrűjébe. Vegye meg ő is. Aztán vagy nagyon megszereti a motorozást, vagy soha nem ül rá többet.
Jut eszembe. Elbírsz egyáltalán tartani egy nagyobbacska vasat? Mert nem megvenni nehéz... ezek már kérik a benzint, a gumit, a láncot, a fékbetétet stb. ...
Ezzel is kalkulálj!
Személy szerint nekem a te kordban a 125-ös ETZ-t is sokszor nehéz volt fenntartani. Remélem, hogy nálad felé nem ez a világ van... de azért nem árt, ha benzinre is marad pénzed.
No, a negylényeg te és én teljesen másként gondolunk a motorozásra. s teljesen másként fogunk motorozni. Nem baj, a változatosság gyönyörködtet. Nem szertnélek meggyőzni semmiről, ezért nem szólok majd ezután hozzá a témáhaz, csak, ha valami nagyon csípi a szemem!
Van egy határ. Suzuki GSX R 600. Annál a cirka 130 lónál több nem kell soha, legalábbis közúti forgalomba. Szóval nem fog motozni állandóan a nagyobb gép igénye. Maximum stílusváltás.