Ami próbálva lett általunk, és jobb, mint a gyári Bridgestone (majdnem "jósági" sorrendben:
Pirelli SportDemon, Metzeler Lasertec, Conti Avenue (már nem létezik, helyette van a ContiGo, vagy ContiMove ), Heidenau (K-62, K-64), ContiTwist SM (ez supermoto gumi...)
amit pedig felejts el:
Bármelyik Kenda, Vee-Rubber, Mitas, és MIchelin PilotActiv
Az első felsorolás alkalmas, hogy karcolj a lábtartóval... de a középsztenderrel biztosan fogsz! Még egyszer mondom, azért ez nem csak gumi kérdése!
Pedig éppen az van a képen! Szóval, ahogy Tibkin írta: Az a kis kiálló a csavarban (anyában). Csak a kis kiállót tekerd ki-és be a recept szerint! És mindenképpen egyformára a két oldalt. Ebben segítenek a "vonalak".
Pont az az, amit lefényképeztél. A középen kiálló "rúd" tetején kétoldalt van két bemarás, ne szokásos hatlapfejű csavart keress! Na erre passzol a 10-es kulcs. Bár elég homályos, de úgy látom, a tiéd majdnem teljesen be van tekerve.
Csak tudod a rozsdamentes anyag nem rozsdásodik. Ha bárminemű rozsda kikezdi, akkor az nem rozsdamentes.... Nézd meg a mosogató teknőjét.
Egyébként meg ugye szennyeződés
Tárcsát?
Motorral?