Ha sok cuccot kell szállítani akkor hátulra gumipókkal felmegy egy nagyobb táska, a tankra pedig csomagrögzítő hálóval a hátizsák.
Csak az a baj hogy a gumipókok ledörzsölték a fényezést az oldalidomról.
A tanknál előrelátóbb voltam mert tettem egy kartonpapírt a táska alá, így az nem tud dörzsölődni.
Én amikor eléggé hajtottam akkor a fordulat folyamatosan 6000 fölött járt, előzéseknél 2-3at váltottam vissza, mindez 180 km-en keresztül. Akkor 4,6-ot sikerült kicsikarni belőle.
Meg is döntöttem a Kaposvár-Kiskunhalas rekordomat. Ezt a mostanit már nem akarom megdönteni. Ez volt az az út amikor, elhagytam a rendszámom, a tárcám, és a telefonom. Azóta nem szoktam eléggé hajtani, de nem is szabad. Azt nem szereti.
Sz.tem nem. Azoknak szintén akiknél valamiért nem illeszkedik tökéletesen a tanksapka, és egy kis helyen ki tud párologni a melegben a benya. Nálad is talán ez van. Persze, lehet, hogy tök más az ok.
Az enyém 2004-es, és amióta megvan (2007) ugyanúgy eszik. 4-5 között. 5 litykó fölé csak most ment a lengyel túra után, mert szinte sosem ment 5000 alá fordulat visszafele a kanyarokban ...
Ennek tükrében hadd kérdezzem meg, mint jelent az "eléggé hajtom" ?
Csak az a baj hogy a gumipókok ledörzsölték a fényezést az oldalidomról.
A tanknál előrelátóbb voltam mert tettem egy kartonpapírt a táska alá, így az nem tud dörzsölődni.
Hogy lehet ennyire szar a fényezés?