Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vasboltban lehet kapni. Ha így kéred, tudni fogják, a neve sajna nem ugrik be. De van többféle belőle.
A vas-oxidot ( ferro-, vagy ferri) vas- szulfáttá alakítja, ami már nem oxidálódik tovább, szürkés bevonat lesz a felületen.
Ez az átalakító valami savas cucc (én még régebben tanultam kémiát, mint Ifjúbiker barátunk, még Ferenc -Jóska idején...) ezért "rozsdamarónak" is szokták nevezni. De a pontos összetevőit nem tudom, csak gyanítom, hogy kénsavas oldat lehet.
Eszedbe se jusson a korongos csiszoló!
Azzal végérvényesen el lehet b*szni. Az nem csak a rozsdát viszi, hanem a csövet is.
Drótkoronggal kell (csakis szigorúan plexiálarcban, vagy kiviszi a szemed!) Aztán lehet polírozni.
kiindulási állapot
1
2
3
4
5
Mi az a rozsdaátalakító? Hol lehet kapni?
Kipufogó felújításról...
Én nemrégiben csináltam egy kiscsóka 125-ös yamaháján a rozsda eltávolítást és festést.
Egyszerű asztalos rezgőcsiszolóval/ smirglivel szedtük le a nagyját, a kis helyekre pedig kézzel fértünk csak be. Utána az egészet átkentem rozsda átalakítóval, 15 perc után szárazra törölve foltbenzinnel (lehet higító is) zsírtalanítani ajánlott a festendő felületet. Utána nem tapizni, csak ronggyal!
Két, három rétegben lefújni, száradás után vissza a helyére.
Tökölős kissé, de a végeredmény megéri!
Kis gyorsvágó/flex vagy ki minek hívja, abba legyezőkorongos csiszoló, és lehet sziszolni a rozsdát. Macerás csövek esetében, de még mindíg jobb, mint kézzel.
Az ilyeneknek lehet megmutatni a Magyar virtust - ha már kell.....

Kis gáz, jobb lább kinyújt, tükör lerúg......azt megtanulja, hogy ha köcsög módján él külföldön az sokba kerül.
Üdv!
Egy kollégám CBF-jén gyönyörű MRA plexit láttam. És kehet hogy még olcsóbb is mint a GIVI.
Ahogy Murphy dolgozik...
Node ez nem IKARUS! És nem az enyimémotorom, így már nem is lehet olyan jó! (Azé' kicsit savanyú a szőlő... )

De aszondom Teddysen, hogy így sokkal jobban fogok örülni az extráknak, ha 100 év alatt lassacskán a magamévá teszem őket!



De ezzel nem motorztam 6000 kilométert!

Azonban tény, hogy királyságos vételnek hangzik!
Csak röviden...

Aztán mindig belegondolok, hogy hű GS pacit vajon mennyiért és mikor (Dawntez példája) tudnám eladni, hogy benevezhessek egy ilyesmire...
Pedig most penge a gép, de kopottas ugye, meg 65e+ km...
No de pozitívan... ha kihagyhatatlan alkalom lesz, úgyis lecsapok!
Ciccah! LED-es dolgokat leírták nagyjából a többiek, de szerintem inkább relé, 21.sz.-i fényeket nehogymár 19.sz.-i megoldással (ellenállás) dolgoztass, ráadásul tényleg az értelmét veszti el. (OK, lehet kötekedni a relék koráról is... )
Üdv!

Ha esetleg van valakinek eladó doboztatója ne tartsa magában.Esetleg dobozzal együtt is érdekel.

zabk!

Nekem is csöpögött az olaj-valószínű sokat tettem bele -de vettem tömítést 1500 forintért és egy jó minőségű tömítő pasztát és azóta porszáraz a blokk.Nekem a generátor felőli deklinél könnyezett.
Óhogyaza . Köfke a felhomályosítást . Na jóvan, asszem nem fogok ilyenekkel xarakodni. Marad a szakóca .
Úgyamúgymellesleg nem agy kotorászott Pöfiben, hanem én egyeszámelsőszemélyben . Tekintettel arra, hogy drótokat összedugdosni még én is tudok áramkodás nélkül. Csak a hibakódot nem tudtam szaknyelvileg beazonosítani .
És milyen szééépen megfogalmaztaaaaaam
Okés, Pipi!

Plöm, plöm!

Bin babi budzsi! (Egy lyukkal arrébb! Hutu nyelven!)
Ígyigaz!
Ha megvetted a motorodat, utána általában mindig jobb ajánlatok szoktak jönni. Persze addig semmi.
Nem az enyém! Csak belebotlottam, és gondoltam felhergelem Teddyt, mert ő a fele extrával jócskán többért vette.
Kösz. SV-ből 650-re gondoltam, az még nem olyan vészesen brutál, + költségek se olyan vészesek talán. Most úgy néz ki lesz egy ER 5 egyik kereskedésbe.

Ma az egyik eladó mondta, hogy amit mondtam összeget, az elfogadható, + magánszemély se adna többet, mert túl szkeptikusak ezekkel a gépekkel szemben. Ráadásul csere esetén nicns annyi papírmunka se = hamarabb 500 ccm-re ülhetek.

Amúgy valamelyik jobban megy? ( ER 5, GS)
Én meg muterral mult hét pénteken indultam paradicsomot venni de csak 2 kilométerre jutottam
Színe?
Ledes index ügyben csak annyit, hogy az okos tanult emberek azt javasolták, hogy be kell a vezetékbe forrasztani egy ellenállást, de hogy mekkorát már elfelejtettem.
Tomika egyszer kiszámolta, biztos, hogy tud segíteni számolás ügyben, hogy mekkora ohm számú kell.

Tényleg Tomika mi a helyzet a matricámmal?
Mi mán egy hete letudtuk!
Én speciel paszíroztam.
esSO-é nem lehet, mert sok paraméter nem passzol, de Teddy-é sem mert ott is van bibi, de akkor kié lehet
Én ugyan így jártam, csak az pótkocsis teherautó volt, én meg autóban ültem... kigyorsítani esélytelen volt, visszahúzodni is csak úgy sikerült hogy beleakadtam a pótkocsiba és létepte az első lökhárítót.
Eladó a tied?

Kihasználatlanság miatt eladó egy 2007.09 havi DL 650 kevés km-el nagyon megkímélt állapotban sok extrával.
A vételár tartalmazza a következő extrákat.
-bukócső
-kézvédő
-49L kappa hátsó doboz
-MRA plexi magasító
-gipro fokozatkijelző
-takaróponyva
-ABUS lánc+tárcsafékzár
-tanktáska
-hátsó motoremelő
-6000 km szervíz elvégezve
Ár: Kp-esetén 1.330.000Ft Hitel esetén 1.430.000 Ft
Érd: 30/9-535-266 minden nap 16 után vagy napközben sms-ben. Hétvégén egész nap.
Képet mailben tudok küldeni.