Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez ám a nem mindegy!
Hoppácska
2008-as GS nincs! Max 2008-as forgalombahelyezésű (legalábbis az Unióban - mivel nem felelt meg a Gs500 az euro3-as normának)

Amugy 2001-óta nem lehet állítani a telót tudtommal.
Állítási lehetőség a csutkakormányos gépeknél volt főleg
Hívnám a 600as 500ast, de nem kapcsolható a szám...
Lyukak alatt van a számozás mindkét oldalon!
A lánc felöl nehezebb tekerni!
Ha 4-esen van,akkor 7-esre rakd!
Balra 3-at!
Hátsó telót akarom tekergetni. Merről tekerjem hogy ne menjek egy kört?
Tegnap náztem egy 2008-as Gs.-t és azon nem lehet állitani az elsö telón!1994-esen lehet!
Mé spóroltak a spanyolok?
Oldalról nézd,és emelkedés szerint,de lehet visszafele is,csak akkor csinálsz egy kört!Nem toood elbaszni!
Igazad van, ezek a 15év körüliek mennek 400-450 között, a majdnem újat meg odaadják 600ba. Jó vicc. Biztos nem annyira sügér a gazdája, inkább van valami titkos infója.
Üdv!
Hátsó telón akartam állítani, de nem értem hogy mihez kell "tekerni" a számokat mert semmi nincs amihez lehetne állítani. Vagy csak én nem láttam. 2 személlyel puhának tűnt a hátulja, muszály lesz beállítani. Szerszám megvan hozzá, már csak azt kéne tudnom hogy mihez tekerjem. Segítséget elfogadok. Kösszentyűűű.
KÁGÉ!
Ez a motor valamiért tényleg sántít!
Vagy hülye a gazdája,vagy átbaszás!
Teddy-nek igaza van,csak az F-esen volt,van hűtő!Majrévas és az idomok sem kóser nekem!
Tegnap néztem haverom 2008-as Gs-ét az nem ilyen!
Áprilisban vettem a motorom,akkor ilyen állapotú ennyiért nem volt!
Az enyém 15 éves és 400-ért vettem!
Ha 1 éve nem ment,minek vették tavaly ilyenkor!Ja és hogy ment 4600-at!?
Menj el nézd meg,ha nem sporolsz 5-6 ezret vitt el egy suzuki servizbe állapotfelmérésre!
Ezt tenném én!
Hello!
sacc 1 hónap kihagyás után, ha jól látom, épp jókor tévedtem ide.
Ez a vas télleg F-es vót.Ez K7-es, mint az enyém és az az olajhűtő nem kéne ott legyen.
Bár ennyiért sztem meg kéne nézni.
Egyfelé gondolkoztunk.
Hali!

Kis képzavarral küzdök a motorral kapcsolatban. Látok rajta egy olajhűtőt, ami az F-es jellegzetessége. Tibifutárt ki kell kérdezni, esetleg OldPiet-et, mert nekik van/volt 2007-es naked GS-ük. Ha azon nem volt olajhűtő, akkor ez a motor utólag lett "csupaszítva". Ergo, valami történt az idomokkal. Hiányzik róla még a hátsó majrévas, és a jobb oldali kormányvég-súly. Ez utóbbi szintén olyasmire utal, hogy valahol feküdt a motor. (Bár a kipufogó sértetlennek tűnik...) A gumik gyáriak, tehát a kilométer viszonylag hihető. Sőt, a kipufogó leömlők is "rozsdamentesek", ez is kevés kilométerre utal. Azonban nekem illatozik ez az alacsony ár. Vagy kemény hitel van még mellé, vagy tényleg valami történt a mocival, és csere után vannak az említett alkatrészek. Meg kell nézni... így képről ennyi, ami a véleményem. (Az enyém K6-os volt, 22000 kilométerrel és 750 ért ment el alku nélkül... viszonyításként írom csak.)

Jah, és a motor bal oldaláról egyetlen kép sincs...

Szerintem nézd meg, ha érdekel. Úgy a tuti.

Az "árral" van bajom...
Valami sántít, mert az évjárat, a km és az ár, nincs arányban.
Ennyiért egy hülye is megvenné, akkor miért nem kapkodnak érte?
a por jó vastag rajta, ebből kifolyólag még hihető is lehet a km.....de, hogy 1 éve nem volt beindítva az is majdnem biztos, sztem....
Csak ez lehet az oka!
ha vki holnap kor délelőtt erre jár:
1., Kap egy KV-t (vagy üdítőt)
2., Segíthet berakodni Eriknek pár cuccot.
3., beállhat festeni
4., Hozhat egy pizzát (Tibi, Hápi)
.
.
.
.
sokadik: Eladó a GS-em!
Na hol járt ma:
Üdv!
Annak a "régi" Givi"-nek megvan egy olyan előnye, hogy a kabátomon tényleg nincs egyetlen bogár sem! Viszont a szelet pont a bukó tetejére nyomja. Lehet h magas vok? (nem)
Akkor nem fáztál ma, Hegylakó barátom!
Úgy ám!