Kiegészítenélek.... Valóban Continental Avenue gummancsokat tetettem fel, de nem vagyok az a kanyarvadász fajta (amit Ratesz meg is jegyzett vasárnap! . ) Szóval ebben a kérdésben Budmyke-hoz irányítanálak. Neki ugyanilyen gumija volt, mint nekem, és ő sportosabban is vezette Milkát. Remélem tudtam valamelyest segíteni.
Nem tudsz valami motoros "szakit" megkérni, h menjen el veled motornézőbe?
Teddy: nekem füstölt tegnap reggel a puf. De délután nem néztem...
Az enyémen Pirelli Sport Demon van, egész jól lehet fektetni. Bal oldalon nincs is majrém, jobbról egy kicsi, de ez annak tudható be hogy mi a körforgalomban szoktunk "borítani", felénk nincs csak puszta meg egyenes....
Sziasztok !
Gondolkodom,hogy Nemetorszagbol hoznek be motort sajat hasznalatra,esetleg GS 500-at.Milyen papirozassal jar itthon-kulfoldon,mik az anyagi vonzatai.Ebben kernem a tanacsotokat.Elore is koszono
Csezo
Szerintem a 130-as gumi jó. A 140-essel nem biztos, hogy javítasz a gép menetstabilitásán.
A 2003 előtti modelleknél könnyebb az átalakítás. Az utániaknál inkább bele se fogj.
Vissza kellene olvasnod a fórumot, valahol egy jó hónappal ezelőtt kiveéztük a kérdést töviről hegyire.
Itt egy kicsit több lesz mindenképp, mint 10 perc...
Köszi az infókat!
Rossz hír, hogy a 25 Kw, itt tényleg 25Kw.. Arról esetleg lehet valamit tudni, hogy a fojtás milyen elven működik? Arra akarok kilyukadni, hogy ki lehet belőle szedni, vagy túl bonyolult/költséges/vagy esetleg nem lehetne szükség esetén visszatenni. Arról tudok, hogy SV650-hez illetve Kawa Z750-hez is lehet kapni "fojtószettet", amit ha beleraknak, akkor vizsgáztatáskor tényleg csak 25Kw-ot teljesít a vas, utána viszont 10perces munka kiszedni. Ha jól tudom, akkor a kipufogóban fojtja le a kiáramló gázok útját.
A gumi: 140-es méretben már nagyon jó, tapadós gumit tudok (Dunlop D208 110/70 illetve 140/70). Szerintem tuti belemenne, de sokat rontana a motor menetteljesítményén?
A gumi kérdésben egyet állíthatok. A gyári Bridgestone nem a legjobban tapadós fajta. Nyuszi most szereltetett fel Contikat a Zümiére, Ratesz pedig (ő lesz az embered kanyarvadászat ügyében ) ha jól emlékszem Sport Demonokat rakatott fel. Állítólag még hidegben is könnyen melegszik, tehát alakalmas keverék.
Nos, ők majd felvilágosítanak jobban...
A 25 kW-ot a forgalmiból tudod ellenőrizni. Általában, ha az van a forgalmiban, akkor annyi is a gép. Ritka, hogy nyitottat kapsz 25-ös papírral. Azt hiszem a múltkor erre jutottunk a szakikkal.
A szokásos ellenőrzést hajtsd végre, ami használt motoroknál illik. (lengővilla, rugóstagok, csúszás-törésnyom, a motornak még hidegben is pöccre kell indulni, a kilométerszámláló állása gyakorlatilag mindegy (Blueéban már vagy 60000 km van, és penge a gép), hidegen sem és melegen sem illik füstölni a kipufugónak, olajfolyást keress rajta, a lánckereket nézd meg és a láncot, a kormánycsapágyat) Elvileg ennyi. Ha kicsit zakataol alapjárat közelében, akkor nem kell megijedni, a GS ilyen.
Ennyit szerettem volna elmondani!
A többiek kiegészítenek... remélem!
Húú, mennyit kellett utánaolvasnom. Csatlakozom a többiekhez, nekem is nagyon tetszett és hatalmas élmény volt az egész, annak ellenére, hogy ez volt a 4 napos géppel és úgy egyáltalán nagymotorral az első túrám és mindez nyitott bukóval, kiürülő tankkal. Gratulálok a filmhez, ha így folytatod, leadja a Discovery az OCC előtt! Alig várom, hogy újra együtt guruljunk! Mellékelek - sajnos asszem későn -, pár képet, amit készítettem, bocs, a lemaradás miatt.
Sziasztok!
Meg kell válnom 250-es Banditomtól, és későbbmajd sv650-et (vagy 1000-et szeretnék), de mivel csak 1 év múlva lesz elég pénzem, és a nyarat nem bírnám ki motor nélkül ezért arra gondoltam, hogy veszek erre a szezonra (meg talán még a következőre is) egy gs500-at.
Úgy hallottam, hogy elég megbízható motor, alkatrészellátással sincs gond, kényelmes, kezes kis gép.
Szóval a kérdésem, hogy mire figyeljek vásárláskor? Egyáltalán milyet érdemes venni? Mindenképpen az alacsonyabb árkategória érdekelne (600-800ezer Ft között), illetve A-korlátozott jogsival vezethető legyen!
Ja, és mivel "mátrai gyerek" vagyok, ezért nem valószínű, hogy teljesen rendeltetésszerűen használnám (értsd: szerpentinezés igen nagy mennyiségben), viszont kicsit megrémít a 130-as hátsógumiméret. Lehet egyáltalán ilyen méretben valami tapadós gumit kapni? Mert ez ugyan nem tűnik nagy dolognak, de amire én használnám, ott a gumi létfontosságú kérdés!
Egyéb okok miatt most fejeztem be a megtekintést. Asszem csak gratulálni tudok .
Ha esetleg a TV2 nem csapna le rá, ne sopánkodj, jobb mint a Winkler Robiék!
Nekünk résztvevőknek főleg, hisz ahányszor belenézünk, visszarepülünk az időben oda!
Sajna a majd 50 perc alatt el-eltünik 3-4-5másodperc, ami gondom a tömöritésnél van.......
a 25fps-t átnyomja 24,97-re.....(kb)
Vagyis ugye 25másodperc alatt elmegy 0,3 másodperc a hangból.....
1 perc alatt 0,65.....
stb.....
Sebaj.....a lemezen jó (nagyon remélem, mert lemezről még nem néztem meg:-))))
De holnap az lesz az első:-)))
Bocsi mindenkitől, ennyire nem akartam médiasztár lenni! Szerintem behúztaka csőbe, szerintem.
Egyébként meg k..va jó lett!
Köszi Blue! Igényem van egy DVD-re!
Kedvetlenség egy szál sem! Csak önkritika... a bojlergyártók designerei már küldik az ipari kémeket Blue-hoz, hogy szerezzék meg az új modell formáját tartalmazó vidiót!
Furcsa, ha az ember a saját hangját hallja vissza... azt hiszem ennyit szerettem volna mondani! A Jenő Mesteri Hivataláról! Kérem kapcsolja ki...
No, én is mentem aludni. Vigyorogva, mert felelevenedtek a vasárnapi emlékek!
Kicsavarod, és csak vissza kell dugni (nem kell visszacsavarni).
Arra viszont figyelj, hogy vízszintesen álljon a motor. Legjobb, ha ráülsz és úgy csinálod. (az utolsó mondat egy másik szövegkörnyezetben... természetesen nem hímneműnek... )
Nem tudsz valami motoros "szakit" megkérni, h menjen el veled motornézőbe?
Teddy: nekem füstölt tegnap reggel a puf. De délután nem néztem...