Ja, nem is mondom a nagy hírt: szombatra meghívást kaptam - mint sajtós - a Full Gas SST csapat bemutatójára a Hringre. Ez délután 1-kor lesz, és amikor lezajlik a "marketing" része a dolognak - valamint telezabálom magam -, akkor fel lehet menni a pályára körözni! NO MOST MEGKAPJA A GS! A szombati teszt után fogok tudni mondani elég konkrét adatokat majd a gumiról, meg a futóműről, az tuti. Azon gondolkodom, hogy kamerát is viszek, valami cimbora nyakába akasztom, hátha lenne egy-két komolyabb felvétel a teszt videóhoz...
Robee-vel egyetemben én is Pirelli Sport Demonokat használok - eddig legnagyobb megelégedésemre. Meglehetősen körbejártam már a témát - és ha visszaolvasol meg is találod -, és csak ez a típus az, ami sportos gumi és van 130-asban. Én használtam régebbi mocijaimon Dunlop 208-ast, de szerintem ez legalább olyan jó. Igazából az a kérdés, hogy mennyit fog elmenni, mert anno a Dunlop nagyon hamar elkopott - ha jól emléxem. 2400km-t tettem eddig bele, már látom, hogy kopik középen, esküdtek rá, hogy 10-est még hátul is elmegy. Én már nyomtam egy komolyat a Mátrában vele, remekül helytállt. Valaki mondta, hogy Conti supermoto gumit használ és nagyon tapadósnak nevezte, de én szkeptikus vagyok vele, mert az 100-120 kilós mocikra van tervezve. Persze nem jelenti azt, hogy szar lenne, csak a tököm tudja... A Pirelli párja 35e egyébként a Gumibárónál, 43e körül van Pásztoynál.
Ha 160 vagy nagyobb gumival nyomtad eddig, akkor kicsit meg fogsz lepődni a vékony hátsó gumi miatt, de nem a stabilitás miatt, hanem azért, mert valahogy olyan az érzésem a GS-en, mintha a fara is fordulna a kis futófelület miatt. Szóval más, mint egy nagy hengerrel a sejhajod alatt. De a GS futóművével is lehet élvezetesen menni szerpentinen. Nem mondom, hogy egy gixxer futóművet tettek alá, de azért szódával elmegy. Igazából ha nem vagy akkora mamut mint Blue, vagy én, akkor a 7-es hátsógátló csillapítás - ez a max - elegendő lesz sportos kanyargászáshoz.
Nézz szét jobban, mert ettől vannak jobb árak Heidenauban. Én kb 2 hete raktam fel őket, de olcsóbban vettem. Ráadásul /80-as volt a hátsó. Simán befér. Legközelebbi gumizásnál előre is /80-at rakok. Kicsit öblösebb, nem olyan virsli.
No nem vagyok egy maximalista így csak 8 helyen kellett újraeszkábálni:-)))
Kb olyan lett mint a szinkronizált film:-))))vagyis akkor veszed észre a csúszást ha a hangot és az azonali szájmozgást megköveteled......pontosan....
Kimész a pályára és ha a mutató eléri a 180-at és még menne a gép akkor fojtatlan.....
Ha 140nél elkezd gondolkozni....de még megy........150-nél már nagyon gondolkozik......és 160nál vége akkor az fojtott
ELLENBEN!
Ez ANALÓG ÓRÁVAL VAN! VAgyis ebből nyugodtan vegyél le 9-12%-ot.......
A 25 kW-ot a forgalmiból tudod ellenőrizni. Általában, ha az van a forgalmiban, akkor annyi is a gép
Ez hogyan ellenőrizhető le? Pl. óra szerint mennyivel kell legalább mennem, hogy tudjam, van/nincs benne? Akitől vettem, esküszik hogy nincs benne fojtás.
Kipróbáltam mindent.....
Ha kiirom VCD (VIDEÓ CD)-be akkor minden ok.......
A DVD szerksztőm meg kinyiffan...... (lehet hogy Hondás? és utálja a Suzukit?)
Szóval most azt csinálom hogy 0,1 sec eket tűzdelek a hanghoz......
Az előbb tetettem neki 2,18sec-et.... az sok lett.....
A cumi az benne hogy a gépem nem mai darab igy a próbálkozások közt ugye újra és újra kell konvertálni a filmet ami 1 óra:-))))
Sebaj:-) Legalább nem alszok el:-)))) (éjszakás voltam)
A @--ðÐ[[ meg ugyse halljátok:-))) szóval k@#ð- anyázhatok itt magamban:-)))
Ha nem megy sehogy akkor mindenki kap egy DVD-t....a szerksztett anyagot meg VCD-n:-)))
Ilyenek ezek a mai szakemberek! Nekem is ezt próbált megtanítani az első szakmámban (karosszéria lakatos). De Én nem voltam képes szegény ártatlan népet lehúzni, és így tovább tanultam... Így lettem informatikus
Nekem is most kell köpenyt cserélni, de én halgatok Blue mesterre és HEJDENAÚT teszek rá. ERIK64 is esküszik rája. Legalábbis vasárnap még megvolt vele elégedve...
Ha 160 vagy nagyobb gumival nyomtad eddig, akkor kicsit meg fogsz lepődni a vékony hátsó gumi miatt, de nem a stabilitás miatt, hanem azért, mert valahogy olyan az érzésem a GS-en, mintha a fara is fordulna a kis futófelület miatt. Szóval más, mint egy nagy hengerrel a sejhajod alatt. De a GS futóművével is lehet élvezetesen menni szerpentinen. Nem mondom, hogy egy gixxer futóművet tettek alá, de azért szódával elmegy. Igazából ha nem vagy akkora mamut mint Blue, vagy én, akkor a 7-es hátsógátló csillapítás - ez a max - elegendő lesz sportos kanyargászáshoz.
Nézz szét jobban, mert ettől vannak jobb árak Heidenauban. Én kb 2 hete raktam fel őket, de olcsóbban vettem. Ráadásul /80-as volt a hátsó. Simán befér. Legközelebbi gumizásnál előre is /80-at rakok. Kicsit öblösebb, nem olyan virsli.
Kb olyan lett mint a szinkronizált film:-))))vagyis akkor veszed észre a csúszást ha a hangot és az azonali szájmozgást megköveteled......pontosan....
Sorry, de 0,08sec-el nem szórakozok:-))))
Ha 140nél elkezd gondolkozni....de még megy........150-nél már nagyon gondolkozik......és 160nál vége akkor az fojtott
ELLENBEN!
Ez ANALÓG ÓRÁVAL VAN! VAgyis ebből nyugodtan vegyél le 9-12%-ot.......
Magyarázatként itt van ez:
Én már bemértem:-)))
http://gsfanklub.extra.hu/manu...
Mi ez?
Teljesítmény kérdésben talán megoldás lehet ez is :
www.redbaron.hu (ACIDM menüpont) .
Vidd el és méretesd be a mocit .
Üdv
Ez hogyan ellenőrizhető le? Pl. óra szerint mennyivel kell legalább mennem, hogy tudjam, van/nincs benne? Akitől vettem, esküszik hogy nincs benne fojtás.
Kipróbáltam mindent.....
Ha kiirom VCD (VIDEÓ CD)-be akkor minden ok.......
A DVD szerksztőm meg kinyiffan...... (lehet hogy Hondás? és utálja a Suzukit?)
Szóval most azt csinálom hogy 0,1 sec eket tűzdelek a hanghoz......
Az előbb tetettem neki 2,18sec-et.... az sok lett.....
A cumi az benne hogy a gépem nem mai darab igy a próbálkozások közt ugye újra és újra kell konvertálni a filmet ami 1 óra:-))))
Sebaj:-) Legalább nem alszok el:-)))) (éjszakás voltam)
A @--ðÐ[[ meg ugyse halljátok:-))) szóval k@#ð- anyázhatok itt magamban:-)))
Ha nem megy sehogy akkor mindenki kap egy DVD-t....a szerksztett anyagot meg VCD-n:-)))
Nekem is most kell köpenyt cserélni, de én halgatok Blue mesterre és HEJDENAÚT teszek rá. ERIK64 is esküszik rája. Legalábbis vasárnap még megvolt vele elégedve...
Összehasonlítás:
Dunlop: 110/70 *17 -- 22670 HUF
130/70 *17 -- 29980 HUF
szumma -- 52650 HUF + munkadíj
Heidenau: 110/70 *17 -- 11246 HUF
130/70 *17 -- 15728 HUF
szumma -- 26974 HUF