Fiúk, lány(ok)!
Hadd tegyem le én is a magam obulusát bukócső ügyben!
Sztem CSAK a deklit-blokkot védi! Miért? Az öreg parasztember tudta, hogy a 3 lábú szék nem billeg! Tehát a motor is eldőlve minimum 3 helyen fog felfeküdni!
1:bukócső
2:kormányvég/fék-kuplung kar
3:kipu (ha jobbra dől)
Asszem ez könnyen belátható, legalábbis én még nem láttam eldőlt mocit a bukócsövön egyensúlyozni!
Innentől lehet gondolkodni: 35-ért bukócső vs. 15-ért oldaldekli.
Asszem ebben a fórumban volt már házilagos, méretekkel stb.Ki kéne keresni!
SZÍVEM SZÉP SzERELME!
(aki nem tudja miről van szó - az boldog most, mert Én istenemre mondom..........HŰ de nagyon szerelembe estem:-))))
Nyuszi küldött egy olyan képet hogy ledermedtem a 22fokos napsütésben.........
ISTENEM!
EZ A LÁNY EGY ISTENNŐ és még motorozik is................
Ha gondolod akkor ugorjunk össze......te viszed az enyémet, Én meg meggyilkolom a gumid hogy lekopjon.....
Az tény hogy most nekem is gázos volt az első 500km......
Alapban egy 100-200km alatt beszokot "járódni"......most meg riszáltam így is-úgy is:-))))
Ellenben ez rossz jelzés!
Ülj fel a gépre és menj...............menj................menj.................
A balesetek után /bármekkora is az/ 2 motoros marad......
1., aki felül és megy tovább
2., aki már sose fog úgy motorozni mint addig.......és idővel ez átmegy SEHOGY nem motorozik-ba
Én 2x borultam meg durván.......
mind a 2x ahogy hazaértem a kóházból az első az volt hogy mentem a garázsba megnézni mennyibe fog kerülni, és mennyi ideig tart......
Ciláék a megmondhatói hogy felkötött karral pucoltam ki a lámpából a sarat.......mert nem birtam bent "pihenni"
Lehet azé", de amúgy azt nagyon jól teszed.
Sokan csak az elsőt használják, ami legjobb tudomásom szerint hiba.
Két fékkel hamarabb állsz meg, még ha az elsőre jóval nagyobb feladat jut akkor is.
Ha viszont mindkettőt használod, akkor figyelni kell a hátsó adagolására. Ahogy a fékerő növekszik és megy előre a súlypont, a hátsóból fokozatosan el kell venni egy kicsit. Biztos feltűnt már, hogy a hátsó fékek tárcsája általában kisebb, mivel oda eleve nincs szükség akkora erőre, csak csúszáshoz vezetne.
Hali mindenkinek! Este majd válaszolok minden kérdésre bukócső ügyben, örülök, hogy kaptál Csikó plexit, stb..., stb..., de most elrohanok mocizni, mert a kocsi szervízbe, én meg szerencsére nem! Szóval tekerek kicsit, ne irígykedjetek!
Sajnos ezügyben nem tudok segíteni, hisz nem mértem még le egyet se....
Ellenben mivel a GS detto....igy bárki mérje le a sajátját és már kész is.....
SŐT!
sorozatgyártást is kérhet - igy ha csak 500ft hasznot tesz rá akkor máris megvan majdnem egy tank benzin:-))) Hisz szerintem páran kérnének (pl lehetséges hogy Én is)
A netről is.....
A konvertálás kész....Én is hazaértem......(száguldoztam egyet Adony-Dunaújváros közt) szóval most töltödik fel a 75mb......
Ez egy ideig eltart 12kbps-el megy fel az extrára......75000/12= nagyon sok perc:-)))))
Általában első-hátsó féket használok. Lehet, h azé"?
Némelyik órán biztos aludtam, amikor motoros oktatáson vettem részt.
Aki nem utazott hátsó ülésen sok ezer km-t el sem tudja képzelni milyen jókat lehet aludni, vagy akár szundítani menet közben. Persze nem árt egy hátsó top doboz...
Természetesen élcelődésem viccnek szántam,bármelyőnkel előfordulhat...
Reggeli csúszás? A guminak szerintem már jó a tapadása, én inkább a hideg aszfaltra gyanakodnék
No csőő mindenkinek,megyek gájázni...
A hátsó kerekemet én is megcsúsztattam az első alkalommal, hogy felszálltam a gépre.
Óvatosabban kell kezelni a hátsó féket mint az elsőt, azt kész.
Meg ugye ha intenzíven fékezel, előre megy a súlypont, persze, hogy megcsúszik a hátulja.
De ezek alap motoros tudnivalók, szóval nem akarlak itt oktatni, biztos tudod Te is.
Inkább az kéne, hogy valami sokat megéld GS-es (van itt olyan? ) felül a gépedre és megmondja neked, hogy jó-e, vagy könnyen csúszik.
Nadon vicces! De valóban én volt a béna.... Meggondolom még, meg alaposabban megnézem képen, és szólok. Előre is nagyon szépen köszönöm. Mennyi rendes és segítőkész srác! . . . .
A kedvem megcsappant. Kicsit félek, mi van, ha télleg borulok... (tom, h hülye vok...)
Srácok! Az lehet, h még mindig csúszik a gumim? (lassan 1000 km lesz benne). Reggel intenzív fékezésnél riszálta a seggét a méh, és úgy éreztem, h csúszott is. Ez normális, csak én vagyok túlparázva azon, h elcsúszok?
Hááát, én sem rajongok érte, de biztos, hogy védene "bizonyos esetekben"
Ha mégis valamikor azt álmodnád, hogy tetszik, az ajánlat áll.
Komolyra fordítva, szerencse, hogy csak ennyi baj lett Z-vel és Te egyben vagy, a kedvedet pedig semmiképp ne vegye el!
Blue! Kicsit lemaradtam képküldés-ügyben (7 hónapos ifjabb generáció valószínűleg fogzik és műsorozott ), délután igyekszem pótolni, remélem, nem lesz késő. DVD-t szeretnék, de megírom freemailben is, ha kell.
Nyuszi! Ha esetleg tudsz bukócső méretet, lehet, hogy meg tudom csinálni vascsőből, persze feketére lefújva. Amúgy kár volt emlegetni a különböző fékkarokat....kicsit bezsongtam....
29-re nem nagyon tudok még mit mondani, mert éjszakából jövök reggel és megyek este megint éjjelre...
Ratesz! Após most hívott Pestről, hogy MEGVAN A PLEXI! Köszi a tippet!
Hadd tegyem le én is a magam obulusát bukócső ügyben!
Sztem CSAK a deklit-blokkot védi! Miért? Az öreg parasztember tudta, hogy a 3 lábú szék nem billeg! Tehát a motor is eldőlve minimum 3 helyen fog felfeküdni!
1:bukócső
2:kormányvég/fék-kuplung kar
3:kipu (ha jobbra dől)
Asszem ez könnyen belátható, legalábbis én még nem láttam eldőlt mocit a bukócsövön egyensúlyozni!
Innentől lehet gondolkodni: 35-ért bukócső vs. 15-ért oldaldekli.
Asszem ebben a fórumban volt már házilagos, méretekkel stb.Ki kéne keresni!