Oké, múzeum helyett?
Vagy vasárnap hazafelé?
Egyébként holnap gondoltam hogy átviszed, ha nálad az autó, vagy ha arra kéne menned. Ha 2-t megvennénk. a maradékot motorral is haza tudnád vinni.
De persze ezt csak gondoltam, oszt lehet, hogy még mindíg a Magyar Tengernél dolgozol.
Különben is szívesen motorozok!
Hogy tudnám felpróbálni?
Nekem a HJC-m M-es, de lehet,hogy ebből L-es kell, Nagymaminak meg S-es.
Dobd be kocsival Dzsokihoz az esüstből mindhárom méretet, oszt hétvégén próba!
Persze, lehet, de azért mégis beleraktam én magam cirka 15 ezer km-t. Tehát nem rossz gép, és hiába úgymond "noname" azért mégiscsak jobb egy 3 éves motor mint egy 20 éves.
Ebbe nem lett belepiszkálva, maga a motorja jó, és igen olcsón fenntartható. Ami hibája lehet az max, hogy kiég az izzó, de az egy 20 éves ismertebb márkán is ki fog.
Szerintem azért jelentkezni fognak. ( Remélem.) Nem kell külön keveréket keverni mitnegy MZ-hez, de mégse kerül több mint 6-700 ezerbe mint mondjuk egy CBR 125, igaz az más minőség, de annyival drágább is, ugyanakkor akkora különbség nincs. + ha ezzel elesnél kezdőként fillérekből rendbehozol mindent, míg egy márkás CBR-nél jóval magasabb összeget kéne kifizetni. Városba is jobb, mert kényelmes.
Persze, lehet, de azért mégis beleraktam én magam cirka 15 ezer km-t. Tehát nem rossz gép, és hiába úgymond "noname" azért mégiscsak jobb egy 3 éves motor mint egy 20 éves.
Ebbe nem lett belepiszkálva, maga a motorja jó, és igen olcsón fenntartható. Ami hibája lehet az max, hogy kiég az izzó, de az egy 20 éves ismertebb márkán is ki fog.
Szerintem azért jelentkezni fognak. ( Remélem.) Nem kell külön keveréket keverni mitnegy MZ-hez, de mégse kerül több mint 6-700 ezerbe mint mondjuk egy CBR 125, igaz az más minőség, de annyival drágább is, ugyanakkor akkora különbség nincs. + ha ezzel elesnél kezdőként fillérekből rendbehozol mindent, míg egy márkás CBR-nél jóval magasabb összeget kéne kifizetni. Városba is jobb, mert kényelmes.
Tudok felnyitható sisakokat, ezüst és matt fekete színben.
Én vettem egy ezüstöt, olaszból vannak, annyi a "bajuk" hogy 3 éves modellek.
Kipróbáltam, egész jó benne a szélzaj, és jól működik a nyitó része.
Már csak 6 db van belőle.
8000.- Ft.
Az a baj ezekkel a "noname" motorokkal, hogy aki kicsit is ért a mocikhoz az biztos nem fog olyat venni. Persze lehet hogy nem rossz motor. De ott vannak ezek a keewey meg CPI meg mit tudom én milyen szemétdombok, na azokért aki normális az pénzt nem ad. Akkor már inkább egy 20éves Mint vagy ilyesmi.
Vagy vasárnap hazafelé?
Egyébként holnap gondoltam hogy átviszed, ha nálad az autó, vagy ha arra kéne menned. Ha 2-t megvennénk. a maradékot motorral is haza tudnád vinni.
De persze ezt csak gondoltam, oszt lehet, hogy még mindíg a Magyar Tengernél dolgozol.
Különben is szívesen motorozok!
Azt tudom csinálni, hogy elhozom haza az összest, és hétvégén átugrunk motorral valamikor, végül is csak 130 km oda vissza.
Nekem a HJC-m M-es, de lehet,hogy ebből L-es kell, Nagymaminak meg S-es.
Dobd be kocsival Dzsokihoz az esüstből mindhárom méretet, oszt hétvégén próba!
V.nap este leszek. :D
http://www.hasznaltauto.hu/3005918_suzuki_tu125xt_2
000
Kb hasonló az enyémmel.Ezért kérnek 250-et és 6 évvel idősebb.
Így az enyémnél a 250-300 sz.tem egész korrekt.
Nem mellesleg a másik gépben majdnem + 30 ezer km van...
Báár előszörlegyen meg a GS, meg az utas...
ezüst: 2db L, M és S
Nekem sajnos elég nagy fejem van de jó a L-es. A HJC sisakom is L-es csak összehasonlítás képpen.
Ebbe nem lett belepiszkálva, maga a motorja jó, és igen olcsón fenntartható. Ami hibája lehet az max, hogy kiég az izzó, de az egy 20 éves ismertebb márkán is ki fog.
Szerintem azért jelentkezni fognak. ( Remélem.) Nem kell külön keveréket keverni mitnegy MZ-hez, de mégse kerül több mint 6-700 ezerbe mint mondjuk egy CBR 125, igaz az más minőség, de annyival drágább is, ugyanakkor akkora különbség nincs. + ha ezzel elesnél kezdőként fillérekből rendbehozol mindent, míg egy márkás CBR-nél jóval magasabb összeget kéne kifizetni. Városba is jobb, mert kényelmes.
Ebbe nem lett belepiszkálva, maga a motorja jó, és igen olcsón fenntartható. Ami hibája lehet az max, hogy kiég az izzó, de az egy 20 éves ismertebb márkán is ki fog.
Szerintem azért jelentkezni fognak. ( Remélem.) Nem kell külön keveréket keverni mitnegy MZ-hez, de mégse kerül több mint 6-700 ezerbe mint mondjuk egy CBR 125, igaz az más minőség, de annyival drágább is, ugyanakkor akkora különbség nincs. + ha ezzel elesnél kezdőként fillérekből rendbehozol mindent, míg egy márkás CBR-nél jóval magasabb összeget kéne kifizetni. Városba is jobb, mert kényelmes.
Tudok felnyitható sisakokat, ezüst és matt fekete színben.
Én vettem egy ezüstöt, olaszból vannak, annyi a "bajuk" hogy 3 éves modellek.
Kipróbáltam, egész jó benne a szélzaj, és jól működik a nyitó része.
Már csak 6 db van belőle.
8000.- Ft.
Max el tudod kotyavetyélni