Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, és ez elvileg "gyári"
Nem csak ez a fóruman, hanem az összes csalóka, mert otthon a kényelmes szobából írják egyesek az okosságokat... és ott könnyű leírni, hogy így mentem 140nel meg úgy 160nal (akinek nem inge..) és ez az esetek 90%ban lehet osztani 2vel

Az ülést olajozó vén rókákról, meg pocakos Macikról és Kacsákról csak annyit, hogy érdemes meghallgatni néha amit ugatnak, meg hápognak. Nem védeni akarom őket, elég nagyfiúk ahhoz, hogy megtegyék. Ők még lelkesen próbálnak segíteni. Én az idei szezon közepén határoztam el 2 nagyon kedves és közeli ismerős hatására, hogy soha többé senkinek semmit. Fölösleges és Hápi véleményével zárom a mondókát: "A saját életét mindenki úgy b...a el ahogy akarja"
Szia Viktor,

én itt vettem tavasszal null (Bp, Nagykőrösi út 48.) 21eFt volt csavarokkal együtt.

S
Ja és ez a fórum még azért is csalóka lehet, mert az oké hogy a vén rókák itt néha írogatnak, ezt-azt hogy olajozzam be az ülést mert a döntögetések jobban ki tudok ülni stb.
Egyet nem szabad elfelejteni az első motorjuknál ős se "olajozták a nyerget", hanem hop-hop-hop volt amikor kicsit jobban be kellet dönteni a motort.
Ja meg még 2 dolog:
1 és a legfontosabb ltb.: szigorúan 50km/h na jól van néha 60 max 70 (csak vagányan)
2 véleményem szerint tök mindegy hogy 80-al vagy 110el mész akkor is le fognak tolni az útról (és te fogsz a végén lehúzódni), még ha az autója max 120 is megy, hogy aztán mennyen előtted 90el.

Ja hogy ne érje szó a ház elejét hogy nem felvágni akarok a 110 el, 4-es főút jó szakaszán volt, és azt sem felejtettem el hogy nem rég motorozok.
Nehogy meg akard mutatni annak a helyes csajnak, hogy de tudok, lehet nem motorozok rég de már láttam olyat.
Sziasztok!
2005 évjáratú gs 500 hoz keresek bukócsövet.
Tudtok valakit aki még most is foglalkozik gyártással?
Használt, bontott is érdekel.
Segítséget előre is köszönöm.

v
Én is a fiatal korosztályba tartozom. Sok motorral mentem már, pl. az XX ami nem kis gép, nem volt stabilabb 150es tempónál mint a GS, na jó 200 felett is megmaradt ugyanaz a stabilitás. Sőt, 140 felett a rövid plexi miatt úgy rázta a fejemet a szél, mint az állat. Lehet kis növésű embernél nincs ilyen probléma. Sokan mondták hogy koppan az eleje a GS-nek mert annyira puha, na én ezt egyszer nem tapasztaltam, még utassal sem. A GS-sel 190 volt a plafon óra szerint, ezt tudta 2 személlyel+ 1 kis hátszéllel. Nem szoktam száguldozni, 120-140között járok kint, városban meg szigorú 50. De azért, fiatalság, bolondság....
Mivel nem bírod megvárni még visszamászok msnre ezért itt válaszolok háátha ezt olvasod

Pannónia TLB, oldalkocsis szép darab
bocs, a Ceglédet elnéztem (az ibron reglapján van...)
Szevasz IfjuBiker,

ahogy olvasom Te hamar kinőnéd a GS-t (persze, ha megéred...). Mielőtt motort veszel próbálj ki többet is, köztük az ER-6 (72 Le / 66 Nm) ot is! (ceglédi Kawa hozzád közeli is vanl)

Sanyi
Csabán a moto-markettől vetted a gépet?
Hápi!
Maci tényleg szokott inni?
Amíg építkeztek, szerintem nem sokan akarnak a bőrödbe bújni...
Tényleg! Hogy álltok?Van elég segítséged?
Evi 50 ezret lezavarni az nem semmi.

Tudom, hogy mindenki csak jot akar, de felreertettek paran. Nem a temeto a celom, hanem, hogy motorozzak szabadon, jol erezzem magam.
Tiltásig? Olyat nem tud a GS... de valóban jó érzés vele gyorsítani!
Kossz, de nem fogok rogton odahuzni, kicsit ismerkedek a geppel, aztan ha mar erzem tobbe-kevesbe jobban megcsavarom a gazt.
Úgy megyek 40-50000-t, hogy ez a munkám.
IGEEEEEN futár vagyok!
Közel egy éve hatványozottan, 7 napból 7-et dolgozom.
Hidd el itt tényleg nem akar senki "okoskodni", bárki aki hozzászól csak jót akar. ( a Maci mondjuk már öreg, pocakos... és szokott inni is......pfujj)
Van egy kis tapasztalatom a városi motorozásban. NEM KELL ODA 80-SEM.

Széles utat, gumifákat.

Nanó barátunknak van egy mondása azt hiszem valahogy így hangzik:" Inkább egy órával lasabban, de ötven évvel tobább "
( És Ő aztán különössen öreg, és különössen pocakos! )

ui.: Egyébbként mindenkinek van saját élete.....úgy bassza el ahogy akarja.
Ha ki akarod próbálni az erejét, akkor húzasd ki 1-2-3-ban tiltásig, első alkalommal tuti beszarsz
Úgy legyen!
Nem azt mondtam, hogy mindig tiltasig porgetve 150-170-el akarok menni, csak kicsit erezni, milyen ugy megis. Egyebkent ugyanolyan higgadtan akarok menni mint a mostanival, csak megis kicsit temposabban. 100-120, a 80 helyett, mert az varosba boven eleg, de en turakra is el akarok mad menni. Es ahogy mociccah is irta, azert (is) kell a tobb loero, hogy ne toljanak le az autosok orszaguton.

Nem vagyok felelotlen, esszel fogok menni!
Azt én is olvastam, mielőtt megvettem a motort. Több mint 3 éve. Sztem oszd el kettővel. Milyen sár megy be, hova? Offródozott bele biztos ...
Naked gs-ről 150-nél letép a szél. Ezenkívül, sem a futómű, sem a fék nem erre a tempóra készült, egyszerűen nem biztonságos, és (nemtudom ti hogy vagytok vele) nekem nem igazán élvezet tartósan 6-7000 felett forgatni, az már inkább kínzás.

Ez nyugodt motorozásra való, 120-al akkor megyek ha sietni kell.
Hidd el nekem, korodbeli vagyok. Szülők autóját nem egyszer küldtem meg 160-180 fölött, megnézni mit tud, de a gs-el nem mentem többet 150-nél (azt is csak 2 alkalommal -igaz 2000km alatt )
No, Gyermek!

Akkor minden tiszteletem mellett mondom, hogy ezzel a gondolkozással nem éled meg a 39-et. Nem szeretnék rosszmájú lenni, de előbb tedd tisztába az agyad... hidd el sokkal jobb több évtizeden át motorozni, mint egyszer nagyot szakítani. Nem ismerlek, de a hozzáállással máris bajom van.

Az, hogy tegnap mennyivel mentem, egy dolog... de már 17 éve motorozom, és én is ugyan azokkal a "másokkal" találkozom az úton, akik okozzák a gennyes szitukat... És a megtett jó néhány ezer kilométer alatt egyszer nem volt a hangya a gatyámban ennyire, mint neked... rakd össze magad, és úgy élvezni fogod a motort! Ha nem sikerül, akkor már ősszel azt írod nekünk, hogy kinőtted a GS-t (pedig nem lesz az úgy) és jövőre lesz egy emlékvideód...

Szeretek sarkos lenni, és nem kérek elnézést a véleményemért. Észen legyél!