A sebesség nálam nem volt gond, hiszen folytott mociként MAX 160-at ment a pacim, de a terhelhetőség viszont annál fontosabb volt.
NEm egyszer mentem túlterhelt állapotba, és azért itt már fontos a gumi.
Amikor megvettem gondoltam hogy lesz rákölteni való, a probléma az volt hogy márkaszervízbe vittem ahol basztak rá hetekig.
Az 540 az alkudozóknak van, de 500 alatt nem adom az biztos. Ennél lejjebb nem adom mert, sajnos pontosan tudom hogy kívül belül milyen állapotban. Belül már minden rendben van, a külsőn meg folyamatosan javítgatok. Ezen kívül a 25kW-os gépekre talán nagyobb kereslet. Ha marad azt sem bánom.
Aksi ügyben kéne egy kis segítség!
A kezelési útmutatóban van egy kép CB10L-2B kódú aksiról, és 12V 39,6kC........ kell bele. Én YB10L-A2-vel vettem. Ami meghalt.
Szóval szeretnék bele gondozásmentes aksit venni. Melyik számokat kell figyelni.
Még jó hogy szóltál. Kösz szépen. Meg akartam nézni csak elfelejtettem. Így nem fogom megvenni. Heidenauval nincs jó tapasztalatom, egyszer volt vent olyan is. Amúgy "márkás" gumikkal nyomtam (Pirelli SportDemon, Dunlop Sportmax), de azokat meg hamar megeszi az itteni egyenes.
Azért eloszlik valamennyire a súly, mert az első gumira is is jut belőle valamennyi. De egy súlyosabb utassal, netán egykerekezésnél eléggé meg lehet terhelni a hátsó gummát. Azért kéne megnézni, hogy a gyári gumi milyen indexű. Szerintem a 180 is elég kevés, mentünk már GS-sel, és simán vitte a 170-et egy kisebb srác+barinővel.
Ez a gond az emberekkel.....és ezt most nem cinikusságból mondom!
410? KIrály......hiszen a legtöbb gép 6-700-nál kezdődik....
Utána meg jön a "balszerencse".....
Abba még nem gondolt egyik ifjú titán se bele, hogy nem azért 410 az ára - amiért?
A gazdi is csak meg akar tőle szabadulni! Ezért viszi le az árat.
Ha jó gép lenne, akkor simán a valós piaci árát kérné.....
540-ért sok sok türelmet és szerencsét kívánok - hiszen egyrészt most áll a piac, másrészt Balszerencse nélküli gépet is alig visznek el (lásd Dawntezt....akinek még a mocija is jó - mégis csak érdeklődnek nála)
Drága Dooorcsi!
Nagyon örülök, hogy tetszett Nektek az egész és hogy legalább ennyivel hozzájárulhattam az élményekhez! Biztos voltam benne, hogy ti is "fertőzést" kaptok Erdélytől, az ottani emberektől, az a "baj", hogy nem gyógyítható. Eltelik pár hét és kezdtek visszavágyni. Várom a részleteket is, addig nagyon jó pihenést Nektek Góliáttal!
Édeseim, az Erdélyi Különítmény Goliat és Dooorcsi-része hazaért helyi időszámítás szerint 17 órára. Kemény 700km és 11óra folyamatos motorozás volt a mai nap, úgy, hogy kétszer volt 14óra
Amúgy Erdély egy ÁLOM, pláne a Transzfogarasok... Azt végigbőgtem, apró szinten
Faty: Köszönjük a szállás tippet, igazán kedvesk voltak és tiptop volt minden!
Nyusz: Örülök, h találkoztunk, még ha el is mentél mellettünk, de akkor sem hagytuk, h elmenekülj
Hbali: Gratulálok!
Na megyek aludni, mert abból nem túl sok jutott a héten...
A sebesség nálam nem volt gond, hiszen folytott mociként MAX 160-at ment a pacim, de a terhelhetőség viszont annál fontosabb volt.
NEm egyszer mentem túlterhelt állapotba, és azért itt már fontos a gumi.