Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs az utolso mondatert, dicseretnek szantam, hogy aki idosebb megfontoltabban, lassabban megy.

Szombaton megyek haza, jovo heten moci, megorulok mar ez alatt a par nap alatt
GS Teddy: ezzel a 10 ezer km-el egyet ertek csak tudod en tobb mitn 2 eve varok mar arra, hogy egy jot roptessek mocival.

Neked nyilvan sokkal konnyebb higgadtan menni mert mondjuk tegnap mentel 120-180-al, en meg meg nem...

Meg nyilvan ha 39 lennek nem 19, lehet nem akarnek dinamikusan haladni...
Tudom at kell programozni. Meg veszelyes is. Mondtam, majd figyelek. Barn em csak rajtam mulik, volt par huzosabb szitu.

Ha meg lesz utasom-egy helyes csaj szemelyeben remelem - akkor ugyis lassabban fogok menni.

Amugy hogyhogy 40-50 ezret mesz evente?
Tutttaaaaam, hogy nem én leszek az egyetlen, aki rögtön "int"
Na, szevasztok Népek!

Hazatértem, pihentem, motort puceváltam. Emlékezetes héten vagyunk túl az tuti!

Látom, vannak új fórumlakók!

És mindjárt hozzájuk is szólnék. Csak intelem... nem vagyok egy nehezen tanuló valami, de eddig bármilyen jármű került a seggem alá, mondhatom, hogy kell legalább 10000 (igen, tízezer) együtt töltött kilométer, hogy minden rezdülését kiismerd a masinának. A motornál ez hatványozottan igaz!

Ésszel emberek!
Kedves Ifjúság!
Roppant jó dolog erősebb, nagyobb motorra patanni, de az agyadat egy kicsikét át kellene programozni! Félre ne értsd nem bántani akarlak, de a városi motorozás egy kicsit más egy 125-ös mocival, mint egy 500-assal.
Van benne egy kis tapasztalatom hidd el, éves szinten elgurulok városban 40-50000 km-t
Sokkal jobban szeretek a városban a kis 125ybr-rel menni mint a GS-el ( Bocs kincsem - ez a GS-nek szolt )
Úgyhogy csak óvatossan, okossan!
Tüti nem lesz gond én is annyi vagyok.
Nekem a motorozas elmenyehez fog tartozni az elozes is. Persze altalaba 100-130 kozotti laza turatempoba fogok haladni.
19 vagyok, sz.tem ertheto.

Megyek majd par orat visszafogottan, hogy megszokjam a gepet aztan kicsit ` kielozom` magam mert az az elmult ket evben csak varosba volt.

De koszi az ovaintest, nem fogok esz nelkul menni.

Asszem megint a sima hozzaszolasra mentem.

xD

Megértem a lelkesedést ifiúr , de azért a hozzáálláson tessék csiszolni picinyként . Ne autósalázásért meg előzésért legyen nagymotorod, mert annak nem lesz jó vége. Jól jön néha a lóerő, az igaz, pláne, ha előzni akar az ember . De többek között a motorozás élményéért, a túrázásért, azért, hogy el tudj férni a városban a kocsisorok között, hogy ne túrjanak le az útról, mert nem megy 80-nál többet szegény cirip - na ezért legyen nagymotorod. Az előzés az legyen járulékos pozitívum .
Kossz az infot, akkor megnyugodtam. Varom mar a jovo hetet, ham inden siman megy Vegre lesz igazi nagymocim, alazhatom/elozhetem az autosokat.
Az enyém 2004-es és spanyol. De semmi durva rozsda, 1-2 pötty eldugott helyeken, amit rozsdaoldóval és matt fekete festékkel semi perc alatt orvosolni lehet
azaz gyártották
nem csak a 2004 utániakat gyártják spanyolban?
Ok valasz erre gombot fogom hasznalni.

Ti tapasztaltatok a spanyolban keszulteknel rozsdasodast, vagy valami extra hibat?
Sullyal nem lesz gond, csak a labamnak legyen kenyelmes hosszu tavon is.

A kulonbozetin Kawa er 5-el mentem az meg nehezebb mint a GS, es nem volt semmi gondom, ileltve de. Nem huzhattam oda a gepnek, pedig ereztem, hogy ott van benne az ero. ( Igy a fekezes is egyszeru volt, csak el kellett engedni a gazt...)
2001 utánikakat spanyolban ha jól emlékszem, az az előttieket Japánban. Asszem a modelfrissítés óta gyártják spanyolban.
Ehh , én sem úgy értettem, hogy konkrétan rá kell szerelni, csak próbáltam verbálisan érzékeltetni, hogy a gs-nek a levegő az kell .
Amúgy használd majd ezt: válasz erre, mert előbb utóbb nagy kavarodás lesz ...
Totalbike-on olvastam amugy egy cikket, amibe nagyon alaztak egy Gs500 F-t. Rozsdasodas, keves hely az ules alatt, bemegy a sar, mindenfele problemak. ( kicsit tulzasba estek, de a cikk irojanak biztos rossz napja volt).

A leirtaknak van nemi valosagalapja? A GS-eket amugy Japanba keszitik? ( csak mert hallottam valami olyat, hogy spanyolba, de lehet, hogy hulyeseget olvastam.)
Az ülésmagassággal nem lesz bajod, a súlyt kell majd megszokni.
Az adatlapod zéró!
Nekem mondod:-)

2002 szeptember 28.-án kaptam meg az AK-s jpogsimat.....
Azóta volt egy
- Yamaha TZR 125F mocim
- Aprilia 125 Futura
- Simson 51B
- Gs500

Jelenleg pedig van egy Yamaha MINT, és egy Bandit....


Ezekkel cakk-pakk letoltam közel 125.000km-ert.....
Ha csak átlag 18ft/km-ert veszek akkor az már egy 1000-res moci, vagy egy jó autó ára:-))))


DE!
Mig pl Marcsim felmegy dolgozni......
Buszjegy: oda-vissza 1800ft
2db villma: 600ft
4 óra utazás

Addig mocival bár egy 500-assal drágább, de rugalmasabb és jóval gyorsabb. Autóval pl már nem lenne ilyen jó.
Zabk: en 2,2 litert is csinaltam mar, ugy, hogy nem mentem direkt lassabban vegig. ( igaz 125 ccm-el, es negyed annyi loerovel mint a gs)

Mociccah: ha-ha, nem ugy ertettem, hogy szo szerinta blokkra kell szerelni az idomot, csak ne legyen olyan bazi nagy hely a ketto kozott...
Nem volt itt sértés . Csak rávilágítottam a dolgok hátterére . Ha ráteszik a blokkra, ráolvad a műanyag , ilyen eccerű .
Hááát, majd a srácok nyilatkoznak, én 170 cm vagyok és pont leér kényelmesen és biztonságosan a pacskerom . Valszeg jobban a fejedre meg a vállaidra fogja tolni a szelet mint nekem ...