Azé vazze mee csak!
Szolni kell a Tomikának, hogy pakolja át, úgyis minnnyá idegösszeroppanást kapok, mert már vagy 150 szer dobott le az FTP. van még vagy 80 kép, még most is töltődik.
Meglett a tárcám meg a rendszámom. A telefonom is elveszett de az szerintem nem lesz meg.
A gép nem biztos hogy átkozott de üldöz a balszerencse, vagy csak én vagyok nagyon balfasz (ez utóbbi is valószínű )
Megvétel után teljes blokkfelújítás következett: úja hajtókarcsapágy, generátor, karburátor, kapott új gumikat, új olajat, feékolajat, villaolajat, friss műszakit. Még a külsejével kell kezdenem valamit. Elég ütött-kopott szegény. Így hirtelen ennyi.
Most jött a cuccok elhagyása....
Viszont ha jól mértem az elmúlt majdnem 1000 km-en nem volt olajfogyás... na majd újabb 1000 km múlva kíváncsi leszek.
Kossz. Azt hiszem eleg egyertelmu a dontes akkor. xD
Szulok is max ezt az 50 lovat reszesitik elonyben finoman kifejezve...
Jo lesz kov. gepnek. Bar egyik kereskedesbe aztm ondtak ki leeht probalni a GSX R-t, a 600-ast lehet ki akarom probalni, hogy mit tud, ( en meg mit nem... khm), de nem huzok neki oda majd.
Viszont turazasra, meg ugy hetkoznapokba boven jo lesz a GS.
Kossz a segitseget.
Aki elado 125-os motort keres, jelezze. Bovebb info az eladas-vetel topikba.
A középsztenderből a bal oldalon 1 (azaz egy) cm van leköszörülve, és nem felxel. Nem keveset csúszott, nem kis sebességgel és nem füvön, ahoz az állapothoz képest elég rendesen össze lett rakva (nem az előző tulaj által).
Ha motor marad, akkor a hengerfej tömítések is ki lesznek cserélve.
A kopóalkatrészek (nem az oldaldekli meg a középsztender) naggyából mind új. Minden folyadék ki lett cserélve, motorikusan oké (nincs olyan alkatrész amit ne néztek volna át), esztétikusan folyamatosan hozom rendbe.
Az ok - bár hogy rossz a tömítés, eszi az olajat, szakad a bowden az nem jó jel..... vagyis az a "ismerem a mocit" az erős
Hiszen láttod - még neked is okoz meglepetéseket:-)
Nekem 68.000km volt benne, de nem ette az olajat, nem cseppeget sehol, nem volt semi kuplungcseréje, se bowden......vagyis ennyi.
A szokásos 6000-res olajcsere és kötelező dolgokon kivül CSAK szelephézagolás miatt volt szervízbe.....
Egyes egyedül a feszszabályzó szállt el benne........ezt bemértük Nanoval, Dawntezével ki is probáltuk - minden jó volt..... Az új tulaja viszont már a generátort találta meg (?)
Szóval azt azért tegyük hozzá hogy nem a szervízekkel van a gond - hanem egyes szervízekel.
Ilyen helyekre nem is hordom a gépet.
Gs vételről pedig tényleg csak azt tudom mondani, ami van.
Az egyik havercsaj most vett GS-t.....Ő is megnézett vagy 10-et és nem azt vette meg amit Én ajánlottam neki. Most mi van?
Mehet gumit cserélni, láncot.....stb, mert egy olyat vett ami 30-al olcsóbb volt.......most meg költhet rá kapásból (3 hete van nála) 70-80-at.....
A vételár meg tudod!
Minden annyi amennyit adnak érte.....feltéve ha elkarod adni annyiért.
Én pl a lakásom árulom most.
13 milka volt az induló, de még egy telefon se volt......
Levittem 11-re.........ott már volt telefon, lakásnézés is......
De pl kp-s fizetésnél eddig 1 ajánlatom volt.....6,5-ért - ami önmagában is vicc, hiszen 4-5 milka csak a telek:-)
Itt mondtam is a kedves érdeklődőnek, hogy probálkozon egy 100km-rel vidékebbre, mert 6,5-ért max egy romot kap Adonyba, amire simán ráköltheti a maradék 5-öt:-)
Yamaha MINT-hez nincs valakinek otthon a polcon egy kezelési, szerelési útmuató? (92-es moci.....még az első szériás)
De ha a 2.-hoz van (az már bukótartós ha jól tudom) az is jöhetne....
Mégis mi az,h nincs papírja?
Sze
rintetek?
Szolni kell a Tomikának, hogy pakolja át, úgyis minnnyá idegösszeroppanást kapok, mert már vagy 150 szer dobott le az FTP. van még vagy 80 kép, még most is töltődik.
Miért is nem lehet a helyére ?
Mindegy, majd beiskolázunk Tibkinhez egy szgép kezelői tanfolyamra!
Mennek az FTP-re a békéscsabai képek - Erdélyi gyülekező néven- ( By Era & Hápi )
MOL Dynamic Moto 4T GP 20W-50 próbált már valaki?
Tapasztalatok,vélemények?
A gép nem biztos hogy átkozott de üldöz a balszerencse, vagy csak én vagyok nagyon balfasz (ez utóbbi is valószínű )
Megvétel után teljes blokkfelújítás következett: úja hajtókarcsapágy, generátor, karburátor, kapott új gumikat, új olajat, feékolajat, villaolajat, friss műszakit. Még a külsejével kell kezdenem valamit. Elég ütött-kopott szegény. Így hirtelen ennyi.
Most jött a cuccok elhagyása....
Viszont ha jól mértem az elmúlt majdnem 1000 km-en nem volt olajfogyás... na majd újabb 1000 km múlva kíváncsi leszek.
Hany cuccod talaltad meg? Mert irtad amugy a gepre, hogy atkozott? Ha eladod mennyiert gondoltad?
Tipp: totalcar-on sz.tem tobben vannak mint itt, ottani forumokra erdemes irnod esetleg, hatha valaki megtalalta a cuccaid.
Szulok is max ezt az 50 lovat reszesitik elonyben finoman kifejezve...
Jo lesz kov. gepnek. Bar egyik kereskedesbe aztm ondtak ki leeht probalni a GSX R-t, a 600-ast lehet ki akarom probalni, hogy mit tud, ( en meg mit nem... khm), de nem huzok neki oda majd.
Viszont turazasra, meg ugy hetkoznapokba boven jo lesz a GS.
Kossz a segitseget.
Aki elado 125-os motort keres, jelezze. Bovebb info az eladas-vetel topikba.
Megelégszik az olcsóbb félszintetikus olajjal, egy gumival (gumitól függően) elmész 8000-18000km-t és 5 liternél ritkán eszik többet.
Egy gs-re drágább hátsó gumi: 20000 körül van és 10e km-t elmegy, a gixer megeszi 50000-es gumit 3000km-en...
Az lenne a kerdesem, hogy kb mekkora az eves fenntartasi koltsege egy suzuki gs500-nak? ( vagy er5, tehat ez az 50 lo koruli kat.)
Illetve mennyivel tobb, pl. egy gsx r 600 fenntartasa?
Mennyi penztk el majd fizetni a kulonbozo teljesitmenyeknel? tud valaki esetleg egy oldalt ahol megnezhetnem.
Elore is kossz.
Na, mizu? Hogy ityeg?...meg ilyenek.
Mese van?lesz?
Ha MAJD lesz időd, nézel nekem egy nadrágot? Nekem erre sajna jelenleg se , se kedvem, ráadásul és és vagyok ehhez...
Köfíííííí
Ha motor marad, akkor a hengerfej tömítések is ki lesznek cserélve.
A kopóalkatrészek (nem az oldaldekli meg a középsztender) naggyából mind új. Minden folyadék ki lett cserélve, motorikusan oké (nincs olyan alkatrész amit ne néztek volna át), esztétikusan folyamatosan hozom rendbe.
Nem célom bármi áron szabadulni tőle.
nagyban hasonlit
meg ez
hátha ezzel közelebb kerülsz, nem biztos, hogy az, de lehet hasonló
Az ok - bár hogy rossz a tömítés, eszi az olajat, szakad a bowden az nem jó jel..... vagyis az a "ismerem a mocit" az erős
Hiszen láttod - még neked is okoz meglepetéseket:-)
Nekem 68.000km volt benne, de nem ette az olajat, nem cseppeget sehol, nem volt semi kuplungcseréje, se bowden......vagyis ennyi.
A szokásos 6000-res olajcsere és kötelező dolgokon kivül CSAK szelephézagolás miatt volt szervízbe.....
Egyes egyedül a feszszabályzó szállt el benne........ezt bemértük Nanoval, Dawntezével ki is probáltuk - minden jó volt..... Az új tulaja viszont már a generátort találta meg (?)
Szóval azt azért tegyük hozzá hogy nem a szervízekkel van a gond - hanem egyes szervízekel.
Ilyen helyekre nem is hordom a gépet.
Gs vételről pedig tényleg csak azt tudom mondani, ami van.
Az egyik havercsaj most vett GS-t.....Ő is megnézett vagy 10-et és nem azt vette meg amit Én ajánlottam neki. Most mi van?
Mehet gumit cserélni, láncot.....stb, mert egy olyat vett ami 30-al olcsóbb volt.......most meg költhet rá kapásból (3 hete van nála) 70-80-at.....
A vételár meg tudod!
Minden annyi amennyit adnak érte.....feltéve ha elkarod adni annyiért.
Én pl a lakásom árulom most.
13 milka volt az induló, de még egy telefon se volt......
Levittem 11-re.........ott már volt telefon, lakásnézés is......
De pl kp-s fizetésnél eddig 1 ajánlatom volt.....6,5-ért - ami önmagában is vicc, hiszen 4-5 milka csak a telek:-)
Itt mondtam is a kedves érdeklődőnek, hogy probálkozon egy 100km-rel vidékebbre, mert 6,5-ért max egy romot kap Adonyba, amire simán ráköltheti a maradék 5-öt:-)
Yamaha MINT-hez nincs valakinek otthon a polcon egy kezelési, szerelési útmuató? (92-es moci.....még az első szériás)
De ha a 2.-hoz van (az már bukótartós ha jól tudom) az is jöhetne....