Szívatónál nem hinném hogy gond lenne......
A kuplung az inkább, hiszen mindennapos hazsnálatban van.
Nekem már szakad el az Aprilián.....hát érdekes volt hazajönni.
Lehet, hogy én vagyok maradi és beszari, de Hápinak adok igazat, mert városban még a nyolcvan is sok, mivel ehhez a sebességhez túl sok más résztvevője van a közlekedésnek.
Nem kell neked hibáznod, elég ha egy kedves közlekedő-partnered teszi ezt. Ilyenkor néha még a harminc is sok lehet, de mindeképpen nagyobb eséllyel úszod meg (akár karcolás nélkül is) 50-60ról, mint 80-120ról.
Nekem még egy tanácsom volna (nem akarok igazán beleszólni abba mit csinálsz a saját életeddel, tényleg "csak" tanács - ha akarod megfogadod, ha akarod olvasás után elfelejted) - öltözz fel rendesen (persze ez alatt nem a nyakkendőt és zakót értem), ismét csak az esélyeidet növeli egy jó bukó, kabát, nadrág, kesztyű, csizma... (ha már a 125-ösön is így jártál, akkor felejtős!)
Sajnálattal hallom...
Én a szerelési képességeikkel nem vagyok (hál'isten) tisztában, mert a moci tényleg jó állapotban volt, de azt mondjuk tudni kell, hogy ők nem nagyon csinálnak semmit a mocikkal (a srác még annyit sem tudott róla, hogy mennyi benya van benne), úgyhogy olaj és szűrőcserével kezdtük a közös életet (persze először hazahoztam Bp-re), bár ez amúgy is esedékes volt már, mivel 11'719 km-rel vettem, 12'000-nél meg amúgy is cserélni kellett volna...
Szóval nekem szerencsém volt a velük, igaz én is (ahogy Te is írtad) abban a pillanatban álltam volna odébb amikor nem tudják beindítani a mocit és csak állnak tanácstalanul.
Egyébként az alkuról csak annyit, hogy nekem a 480 as árból sikerült 25 ezer forintot lealkudni, de tovább nem engedtek (én kb kétszer ennyiről kezdtem az alkut, úgyhogy félúton alkudtunk meg). Mondjuk én már eleve úgy áltam hozzá mint minden kereskedőhöz - hiszem ha látom...
Kösz Blue!
Megpróbálom a petrót, csak azért gondoltam a cserére, mert szerintem még a gyári van benne, tizen-akárhány éves és nem szeretném ha megtréfálna valahol párszáz kilométerre otthonról...
Nem tudom meddig bírják ezek. Este petrózok, kösz!
Megvenni a LOUISost ajánlom.
Simán megrendelet és felteszed.
Ellenben ha csak fenakadt, akkor ott valami kosz van, amit egy kis petróleummal , majd WD40-el tudsz kezelni.
A petrót szivd fel egy fecsekndőbe és told bele a tömlőbe a bowden mellé......szépen feloldja a koszt, és alul kifolyik.......
Közben persze mozgasd a bowdent.
Szerintem fölösleges lenne rögtön cserélni.........ráadásul szét kell szendni akkor mindent
Én pont az ellenkezőjét tapasztaltam. Egyik haveromnak hoztunk el egy GSXF600-at. Hívott engem meg a másik haverunkat hogy kísérjük el, mert csak többet értünk hozzá mint ő. El is mentünk, egy szétbombázott motor fogadott minket. Kérdeztem is a gyerektől hogy ezzel mi történt. Válasz: Nem akar beindulni. No, ha én álltam volna motor vétel előtt akkor megköszönöm és otthagyom őket. A szerelő gyerek annyit értett hozzá hogy ott kell becsavarni a gyertyát. Mondtuk neki hogy engedjen oda, majd mi megnézzük. Egy perc sem telt el amikor meglett a hiba. Nem kap benzint a gép. Rövid időn belül orvosolni tudtuk a hibát, összeraktuk a gépet. Ezután a tulaj nem akarta megengedni hogy kipróbáljuk, azt mondta majd akkor ha ki van csengetve a lóvé. Az árából nem engedett semmit, mert a románok úgyis megveszik ha itt nem kell. Egyáltalán nem korrekt banda. Azóta kisebb, nagyobb hibákkal működik a gép, hidegen nehezen indul, erő meg talán kevesebb van mint a GS-ben. Pedig pár lóval többel tolják ki. Mi elmondtuk a véleményünket róla, mégsem úgy döntöttek. Neked akkor nagyobb szerencséd volt hozzájuk.
Sziasztok!
Le kéne cserélnem a szívató bowdenemet azt hiszem, mert elég
öreg, meg tán a gázbowdent is. Tegnap és ma reggel is fölakadt
a szívató amikor kihúztam, föl is ébredt a fél utca rá, mire valahogy
vissza tudtam tolni. Nézegettem a neten, de nem igazán találtam
meg hogy hol lehet '97-es GS500-hoz való bowdeneket venni.
Tudna tanácsot adni valaki? Hallottam már valakitől, hogy bowden-
gyártó szakival is lehet csináltatni, de tán egyszerűbb lenne készen megvenni, vagy nem?
Előre is kösz...
Igen, teljesen korrekt viselkedést tapasztaltam, a srácok tök normálisak voltak. Amúgy a moci is tök jól működik, most már túl vagyunk a négyezer együtt-töltött kilóméteren (és eddig még nem is mentem veletek túrázni )
Ha én is pocakos- öreg- alkoholkedvelő- növényevő és/vagy vegyes táplálkozású- tapasztalt motoros volnék (dee neeeem!), akkor azt mondanám:
- Hagyd az ifjakat hibázni, hiszen csak a saját hibákból lehet igazán tanulni!
De hát nem mondom ezt, mert itt egy hiba is lehet halálos!
Az meg csak- csak feltűnik majd valakinek, hogy minél több év van valaki mögött a motoron, annál nagyobb alázattal és szerénységgel emlegeti a saját tudását, mert tisztába van azzal a résszel is, amit nem tud!
Annyi biztos: ha egyszer azt veszem észre magamon, hogy "mindent tudok" motorozásból, akkor abbahagyom!
Elnézést kérek a pocakos- öreg- alkoholkedvelő- növényevő és/vagy vegyes táplálkozású- tapasztalt motorosoktól!
Ajjajajjaj!
Van itt még szép kis lista! Ezekkel az "apróságokkal" megy el annyi idő, hogy csuda! Én most értem a végére( láttátok is), de nem kívánom újra... Sok-sok kitartást kívánok!( Ha nagyon kell segítség, azért kakukkolj nyugodtan!)
Anyának meg mondd meg, hogy a szekrény is csak doboz, csak kicsit más a design!
Észosztás
89-ben kezdtem csavarni a jobboldali markolatot...
2006 elején végre ráülhettem a Banditra, amihez kaptam vezetéstechnikai tréninget az akcióban. 10 perc alatt megmutatták, hogy lósz..rt sem értek a motorozáshoz: csak fékezni, kanyarodni és kigyorsítani nem tudok. Az ember csinálja a beidegződések szerint, amik inkább rosszak, mint jók, de sajnos kell hozzá olyasvalaki, aki pontosan tudja, hogy mitől mi történik. Ma már (2 Hungaroringes és 3-4 motorosrendőrös bójakerülgetős tréning után) nagyjából tisztában vagyok az elmélettel, tudom, mikor mit kell tenni, de el kell ismernem, hogy nem mindig sikerül még most sem maradéktalanul megvalósítani az elméletet. Pl: kanyart kellene rászűkíteni ellenkormányzással, tudom merre kellene mozdítani (kifelé), de a beidegződést nehéz felülírni.
Szóval csak annyit tennék hozzá, hogy vegyen mindenki olyan vasat, amit szeretne vagy pénze megenged, de ne sajnálja a kis többletköltséget a tréningekre.
A házban már csak olyan apróságok vannak, mint:
- szegőlécezés befejezés
- gardróbszekrények készítés
- lenti fürdőszoba megcsinálás
- némi festés, mázolás
Kint:
- garázsépítés (ezt bőszen tervezem, tegnap megalkudtam a téglára, ma megyek a sóderre és a faanyagra meg a vasra, remélem pár nap, és kezdhetek alapot ásni), +bejáró
- teraszok burkolása
- terasztető
- parkosítás
- hátsó kerítés
Távolabbi tervekben pedig külső szigetelés a házra
Hát így állunk, minden nap haladok előre valamennyit, amiről azt mondom hogy egész jó, persze a zasszony nyaggat, hogy 5 hete dobozból élünk
Részemről az észosztásról annyit a végére, hogy sohasem volt izommotorom, és nem is lesz. Ennek ellenére sokkal élvezetesebben motorozom, mint sok "Rossiklón". És ami a nagylényeg, hogy amikor baj van (mert velem is történik nem egyszer), tudom, hogy mit csináljak... . Nem összerezzenek, és dobom a vasat, hanem hideg fejjel megcsinálom amit kíván a helyzet.
Pláne, hogy az észosztás mellett rendszeresen hagyom, hogy tanítsanak... olyanok, akiknek ez a hivatása. A tapasztalás innen van, nem a fórumokról.
Illik meghallgatni, és csendben lázadni! Jól jöhet még a tudomány!
Hogy sikerült eljutnod ide?