Kb 700-am lenne következő motorra, tehát 2002-es vfr-t nem tudok venni.
A régi 750-es vfrek nagyon strapabíróak, ha nem gyilkolják, meg rendszeresen gondozzák, akár 300000km-t is elmennek blokk megbotása nélkül. Meg hát igazi műszaki csemege.
A thundercat-ekről is sok jót hallottam. Kaposváron vett egy csávó még 2001-ben egyet, azóta 100000-et ment vele komoly műszaki hiba nélkül.
A VFR-ről beszélgettem múltkor az egyik szerelővel, azt mondta h az újak nem jók, olyan 2002-es évjáratot ajánlott, az előző generációsat. A régiekben meg millió a km., nem éri meg szerintem.
A Yamaha meg hangszert gyárt az útra. Nekem a Yamahák kedvenceim (meg a GS ).
Ha így rendbe hoztad a tiedet akkor meggondolnám h megváljak-e tőle. Belenyúlhatsz megint valami szarba. Lutri csak az új motornál nincs.
A vfr-ről Ratrak tud neked sokat mondani( AKMT), szerintem kérdezd nyugodtan. Annyit tudok, hogy nagyon klasz gépek, viszont nagyon bonyolult a vezérlése.
Bármit is veszel, legyen ott egy tapasztalt ember, aki ismeri azt a típust. Tudni kell, mit is nézzetek meg rajta, és ez minden típusnál más. Szakszervízre sem sok az a pénz, amiért megmondják, milyen állapotban a jószág... Én ezt javaslom neked.
410-ért vettem, a ráköltés 100 fölött van. Motorikusan teljesen rendbe lett téve, egyet fordul az önindító és már jár a motor.
Ami baja van az a csúszásnyomok, meg egy hengerfej tömítést kellene cserélni rajta, hogy ne csipegesse az olajat. Fogyasztás is rendben van: 4,5 -el eljárok.
Csak hát átok ül rajta.
540-ért fogom meghirdetni. A következő már nem Gs lesz. Vfr 750-re vagy thndercat-re gondoltam.
Persze, hogy nem! Nem tudom, hogy tudsz kiszállni belőle, de lehet találni kevesebb pénzért is viszonylag jót, de mindenképp jobbat! Illetve az alapot sem ismerem( vagy nem emlékszem), mennyiért is vetted ezt (+ ráköltés), persze ha kérdezhetem...?
Hát, Bálint...
Olvasgattam eddigi hozzászólásaid, nem tűnik az egész egy sikersztorinak...Nem tudom, vontál- e már mérleget, hogy mit költöttél/vesztettél? Én azt hiszem, erőteljesen elgondolkodnék, nem járnék-e jobban egy cserével.
Tegnap este motorozás közben a Kaposvár-Dombóvár-Hőgyész-Szekszárd melletti gyorsforgalmi- Sükösd- Kecel - Kiskunhalas útvonalon elvesztettem a rendszámtáblámat ( UIR-853 ), telefonomat és fekete bőr pénztárcámat.
Ha valaki esetleg találkozna valamelyikkel és hívná a 06204714699-es számot, vagy valahogy visszajuttatná, azt nagyon megköszönném neki.
Ezen kívül kellett kuplungbovdent cserélni ami megint nem volt olcsó, és a rossz hengerfejtömítés miatt csipegeti az olajat.
Nekem is Heidenau van, és teljesen jó (az már szubjektív, hogy szép a mintája, nekem tetszik) . Általában nyugisan haladok a városban, és csak ritkán húzom neki. Sajnos nem motorozok annyit, amennyit szeretnék, úgyhogy a kopásállóságáról nem tudok nyilatkozni, mert láthatóan alig kopott tavaly nyár (értsd: 2 hónap használat, mivel téli álmot aludt a gép) óta.
Na ugyehogyugye . Persze, pályára a Lasertec is kemény cseppett. Ki kell tapasztalni, hogy kinek milyen gumma jön be. Pl - és ezt nem is hittem volna - most magasabb sebességindexűt vettem hátulra és jobban tapad mint az előző . Pedig ugye nem puhább, a szálszerkezet más, azt meg nem kéne megéreznem, hacsak nem 200-al megyek . Amit nehéz összehozni .
Lehet, hogy igazad van. Sőt nagy valószínűséggel biztos, mert én nem mernék megesküdni rá. Csak azt hittem, hogy. Mindenesetre nagyon szar volt. De a Heidenau az KIRÁLY és OCCSÓ! Persze nem pályára...
Hmm, a gyári az nem Metzeler, hanem Bridgestone Battlax, ha nem csal a memóriám úúúgy-e... ? Az speciel nekem is csúszott, le is cseréltem 6000 km múlva - amikor már mertem motorozni .
Nekem Heidenau van elől-hátul. Most tekertem beléjük a 14000.-ik Km-t és még nem cserés. Előtte a gyári Metz volt. Csúszott mint a barom! Kész életveszély volt. Ezzel még nem csúsztam meg, csak ha túl kellett fékeznem, de akkor meg számítottam rá és tudtam korrigálni. Én szerintem, ha továbbra is ilyen ütemben kopik, akkor 18000 km-t beletekerek a hátsóba. Az elsőbe meg 40000.
Hozzá kell tennem, hogy nyugodt túramotoros vagyok. Általában 2 személlyel megyek. És kb csak az esetek 15- Max 20 %-ban megyek úgy mint egy idióta, amikor jó eséllyel magamon kívül, senki mást nem veszélyeztetek.
Előre-hátra Sportmaxot vettem, az elsőn még szinte kopás sem látszik a hátsó meg kuka. Hasonlóan keveset ment el Pirelli SportDemonnal, igaz az bírt 10ezret. Szerintem az én gépemben nem csak sima lovak vannak, hanem Óverdózok.
Tudom, hogy sok mindenkinek volt feni heidenau, és azt is tudom, hogy 21.300.- volt a garnitúra a GUMAKER-ben, és télen szerettem, de most nem annyira szeretem, lehet, hogy azért mert megszoktam, hogy a 125- es azt csinálok amit akarok, de az mondjuk olyan, mint egy bicikli, és a heidenauval a gs cuszkál (lásd hétvége: lesodródtam a patkára, az Erik mögöttem majdnem infarktust kapott, DE MEGFOGTAM )ha úgy megyek vele, mint a kicsivel. A metz-el sokkal jobb!
De ez csak az én véleményem!
A régi 750-es vfrek nagyon strapabíróak, ha nem gyilkolják, meg rendszeresen gondozzák, akár 300000km-t is elmennek blokk megbotása nélkül. Meg hát igazi műszaki csemege.
A thundercat-ekről is sok jót hallottam. Kaposváron vett egy csávó még 2001-ben egyet, azóta 100000-et ment vele komoly műszaki hiba nélkül.