Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem szabad összeszámolni mennyi pénzt költ az ember benzinre, mert mindig csak az a vége, hogy rohadt drága a helyváltoztatás
Meg a kenyelemre vagyok kivancsi. Az a 79 cm-s ulesmagassag nem tul sok. 187 cm vagyok kb, eleg kenyelmes lesz?
Bocs, nem akartam megserteni a gs500 f tulajokat, sot az idom elolrol kimondottan tetszik, amit irtam is. csak pont az az elegge nagy hely a blokk es az idom kozott ami miatt ugy tunik nekem, hogy hamar ra lett dobva, de ezek szerint nem.

Jelenleg ket GS500 van versenyben, egy fejidomos, es egy sima.
Jovo heten minden kiderul.
Khmm, azért hadd jegyezzem meg, hogy az az "idomrádobás" annyira jól sikerült, hogy pályatempóban sem akarsz lerepülni a menetszél miatt... Továbbá esztétikailag sem nyúltak különösebben mellé, (eccerű, visszafogott, funkciónak pont megfelel - ééééés nagyobbnak néz ki a motor ) ezen kívül van még 1-2 olyan apróság is, mint pl. egy pöttynyi olajhűtő, amit szintén rádobtak .
Jó, én valószínűleg elfogult vagyok (ha megnézed az adatlapom, rájössz miért ), de nem csak úgy ráhajigálták azokat az elemeket, ha kipróbálsz egy ilyen motort, akkor majd érteni fogod .
Ami furcsa lehet neked: ez nem egy 4 hengeres blokk, plusz léghűtéses, így van némi hely az idom és a blokk között - sportmocikon ilyet nem találsz .
Egy hónapja vagyok surányi illetékességű :-)
Surány 4, Lejtős utca, ha erre jársz, ugorj be bátran hozzánk, szívesen látunk
Kossz, a sok infot...

azert irtam egy evet, mert a adokat agez evre kell pl fizetni.
Ugy tunik eleg olcso a fenntartasa a mocinak.

Neztunk amugy fejidomos Fvaltozatoakt is, de azok nekem olyan furcsak. Valahogy annyira latszik ,hogy csak radobtak a muanyag elemeket az elejere, hogy hihetetlen. Nekem inkabb ezert a sima verzio jonne be. Viszont az idomos elolrol jol nez ki, csak oldalrol furcsa.

Ha minden osszejon jovo heten mar egy GS nyergebe fogok roptetni. :D

Meg 1 szezon alatt sz.tem tobbet fogok menni ha meglesz a GS500.
Mostani 125-osom foleg varosba hasznaltam csak ,elugrani posta, ilyesmi, neha gurulni orszaguton.

Viszont egy Gs-el valoszinuleg tobbet fogok menni, meg 120-al jobban gyulnek a km-ek mint 80-al.

Ha ismertek valaki aki megbizhato, olcso (320 ezer iranyar) 125-os 4 utemu, viszonylag fiatal ( 2006-os), alacsony fenntartasu gepet keres, jellezzetek.

Adas-vetel, csre bere topikba tobb info.
Most látom, hogy surányi vagy!
Apósoméknak van telke a Nefelejcs utcában (Surány 2)!
És nem bújt senki a "bőrömbe"
Mármint, hogy megvagy még!
Megnyugodtunk!
Jelentkezem!
Hát tényleg, kicsi a világ... és tényleg én vagyok
Nekem a bolt intézte a forgalomba helyezést, mindenestől volt kb 140e forint (2002 áprilisi a GS) ennyiért a nevemre írt motort kaptam, nem kellet sehol sorbanálnom, ügyet intéznem( igaz a bolt csak úgy vállalta, hogy mindenféle sürgősségi díjat ki kellett fizetnem, ami ebből cirka 30-40e forint volt, de mivel a motor amúgy is Békéscsabán volt, ennyi pluszpénzt rá kellett volna áldoznom akkor is, ha én intézem).

De egyébként igaz - csak úgy lehet forgalomba helyeztetni külfödi motort, hogy minden papírja megvan (az összes magyar adásvételi is kell, ha volt tulajcsere!)

Ha alkatrésznek vennéd/nézed szerintem akkor is kérdéses, hogy érdemes-e ennyiért megvenni, Bálint88 feleennyi pénzből szinte a teljes mocit felújította...
Kicsi a világ!
Egyetemen csoporttársam volt...
Papírok nélkül!
Akkor nem lehet forgalomba ehlyezni!

Egyébként a reg adó függ a kortól, és a futott km-től is, így kevesebb, mint 180e. PL most egy 2005-ös 125-ös forgalombaleyezése, névre írása lett volna 130 e, (úgy, hogy motorosbolt intézi, tehát futkosnod se kell) vélhetően egy ilyennek 180-200 ból meglenne a forgalomba helyezése névreírással, de ahhoz papírok kellenek. (külföldi forgalmi, adásvételi...

Egyébként lehet ezek ellenére is nem lopott, mert az olaszok van, mikor így adják le bontásra, és olyankor nem adják az eredeti papírokat, csak a másolatokat pl.
A jobb szélen álló srácot nem Nyéki Józsefnek hívják véletlen?
Sziassztok
Szia!
Legyen szerencséd az új géppel, és érezd itt jól magad!
Javaslom, hogy olvasgass vissza, nagyon sok hozzászólás az általad kérdezett témákba vág, onnan gyűjthetsz tapasztalatot. (Sok cég, sokféle lehetőség, abszolút megoldás nincsen!) Ha konkrét kérdésed lesz, biztos kapsz segítséget.
(Légy szíves, töltsél ki adatlapot!)
a google árul hozzá csomó mindent....
Hali!

Most vettem egy Suzuki Gs500F!
Tudd valaki segíteni,hogy hol lehet jó áron alkatrészt kapni hozzá,ha netalán majd kell valami hozzá?
Előre is köszönöm segítségeteket!
Köszi!
De jobban belegondolva, lesz még jövő hét is. Talán részleteket tudok mondani. Most csicsika, mert rég volt éjfél.
Ok, megvárom!
Azért pihenj is kicsit! Nyugis melót kívánok!
Lesz, de valszeg csak az ERW-n. Most rengeteg a dolgom, plusz szerdán beköltözöm a melóhelyre, és nem jövök haza, csak hétfő reggel.
1. lopott
2., külföldről behozott



Az árból kiindulva a 2. verzió.....
Mert 282.000ft

Erre számolni kell még 180.000ft regadót.....
átírást, eredetvizsgát......stb.
Vagyis a végösszeg olyan 500-550.000-be fog megállni. Ennyiért meg már lehet kapni máshol is
Hát ez így elég nehéz kérdés........
Kinek mi az EGY ÉV?


Van aki nem megy csak 2-3000km-ert, van aki 30.000-ret....

Ha nagy átlagot nézzünk akkor vegyünk 12.000km-ert.....



Nekem így alakult volna:
Januártól - decemberig 12.000km:

1db hátsó gumi : Heidenau K63 - 13.000ft
1db FÉL első gumi : Heidenau K63 - 5000ft (10.000ft a gumi)
2x olajcsere: 2x 3Lx 1600ft : 9600ft
2/5-öd lánc : 12.000ft (kb 30.000ft a láncszett)
1 légszürő: 4500ft
2db gyertya: 2500ft
12.000km benzin (nagy átlag 4L/100 - 300ft-al számolva) : 144000ft

Teljesítmény adó: 35kw*260ft = 9100ft
Biztosítás: ez sajnos egyedi....nekem 12.000ft volt, az új embereknek, 30 év alatt viszont van 40.000ft is.....szóval vegyünk 20.000-ret átlagnak.
............................................
.......................
Szóval kb. 220.000ft az éves költség......

Tehát 18,4ft/km a kölcsége km-enként.....






A Gigszer jóval többe van...... Nekem most Banditám van, de még az is hiszen ott ilyen km/ft ár jön ki:
28,4ft/km