Nem, hiszen 3 műszak mellett nem tudnám megoldani a reggeleket és az éjszakákat.
Plusz az a harc fő pontja az exnél. Mindenről lemondana, csak a gyerekekről nem.
Offoljunk tovább:-)))) Ugy is unalmas már a MILYEN GYERTYA KELL, MILYEN BUKÓT VENNÉL szöveg:-)))))))
Szerinted ki jönne ki belőle szépen?
Se te, se Ő.....általában azért kettőn áll a vásár....csak ezt az egyik fél elfelejti mindig.
Pl. Most a buszról hívott fel, hogy Ő okos volt és ügyes és összeszámolta hány nővel csaltam meg:-)
Ő 8-as számot mondott.......és olyan emberrel kezdte, akivel csak levelezés volt 7 évvel ezelőtt:-) (nem épp az én zsánerem volt:-) NAGYON NEM:-))))) De ugye ezt csak személyesen tudtam megállapítani, hiszen 7 éve hol volt még digitális fotó?
A vicces, hogy a szám stimmel - ergo akkor 1-ről nem is tud?
De ilyenkor arra már nem gondol egyik picsa se, hogy 23 évesen nem mentem el papnak........nem fogadtam cölibátust......
És ugye amit nem kapsz meg a Tescóba, azt megveszed az Auchanbe.......De ez nem a Te hibád egyedül! Hiszen ha odahaza meglenne mindened, akkor nem költenéd a pénzt máshol.
Virágnyelven így lehet elmondani a témát:-)
A poén? Hogy itt is látszik, hogy az őszinteségem megkérdőjelezhetettlen, hiszen tudott az összesről:-) (elméletben:-) két hibával:-)))))
Sebaj Bud!
Megalakítjuk az elvált motorosok társaságát:-)
Vagyunk már egypáran:-))))
Lehet, hogy ki van lazulva a spirálod akkor. Ha ötödikben jobban rezeg a motor, talán kap hajtást. A tiéd még spirálos ugye? Nincs előttem a dolog, mert az enyém elektronikus volt. Próbáld meg kikötni a spirált alul-felül. Tekerd meg az egyik végét, és figyeld a másikat. Így tudni fogod, hogy van-e repedés, törés, vagy szorulás. Olajat ne önts bele, mert a műanyag spirálház nem tolerálja... inkább mosd át petróleummal, majd egy kis zsírt nyomj bele... pici elég... majd eldolgozza.
Kormányzár. A gyújtáskapcsolódnál lehet "összeégve valami. Ugyanis az szabályozza a helyzetjelzőt is. Normál esetben egyel tovább kell tekerni, hogy helyzetjelzőn legyél. De mivel komoly elektromos gondokon vagy túl, nem kizárt, hogy ott fent nincs valami rendben...
6. ban nem megy 120 fölé. Ezt úgy értettem hogy a kilóméter óra, elmegy 120-ig és ott megáll. A fordulatszám mérő viszont pörög tovább. 6.-ban 7000-nél is 120-at mutat, ha viszont visszateszem 5.-be akkor a kilóméteróra újra életre kel és felugrik 140 körülre.
Amit még említeni akartam az elég furcsa. Néha ha lezárom a kormányzárat akkor világít vagy elöl vagy hátul a helyzetjelző. De ez csak ritkán van. És csak akkor ha a kormányzár le van zárva, és egyszerre mindig csak az egyik. Vagy az első vagy a hátsó világít, jobb esetben egyik sem. Mindig meg kell néznem megálláskor nem csinálja-e ezt.
Örülj neki! Legalább könyen ki tudsz belőle szállni!
A gyerektartás még hadján......egyszerű veszteségként könyvelem el, de az, hogy nevelsz 2 kislányt, majd az egyik napon már nincsenek ott veled.....NA AZ A SZAR ÉRZÉS!
Most mi van?
Most volt az esküvőd nemrég.....máris?
Na megjöttem......
Ez a hülye picsa a saját gödrébe esett bele:-) Finoman így fogalmazok:-)
Olyan kibaszott jó ügyvédje van, hogy:
- a drágaság épp most buszozik haza Dunaújvárosból:-)))) (és ezért az ügyvédért fizet nem kis összeget:-)
- Az ügyvéd el se jött - csak egy "helyetese" .....
25 perc volt az egész kérdez-felelek.......
De azt a flegmaságot amit előtte és utána képvislet a drága ex.....hát komolyan mondom eldobom az agyam:-)
A csúcspoén?
Felhozott egy olyan dolgot ami 8 ével ezelőtt történt:-)
No erre a bíró csávó (max 35 lehet az ipse) is elmosolyodott - és közölte vele, hogy ezzel hadd ne kelljen most foglalkoznia, mert hát az nem idén volt és nem is tavaly.......
Jó pár öngólt lőtt a drága:-)
Ha minden igaz szeptemberben "szabad" ember leszek.
Hello. Bocs hogy csak most válaszolok, ritkán kerülök gép elé.
Generátor álló-forgórész 35000
Karburátor 25000
Hajtókarcsapágy 5000
A többire nem emlékszek pontosan de összesen 120000 körül van a vége. (blokk átmosása, beszerelés, olaj, szelephézagállítás, karbiszinkron, 2 új gumi, új gyertyák, új akksi meg még egyéb ami most nem jut eszembe)
A "felső" üres nem, nem feltétlen jó... bár nagy baj sem lehet belőle. Azonban jelzi, hogy előbb-utóbb állítani kell a váltón. Nem nagy beavatkozás. Jobb, ha inkább határozottabbat húzol a karon.
A rezgés normális. És éppen ebben a tartományban.
Ötödikben felmegy 120 fölé? Nem látok összefüggést a 6. 120 és az "amúgy 120 között...
Hatodik 7000-es fordulat= óra szerint 140km/h.
Puig mini plexit használtam. EUR árfolyamtól függően 7000-10000 HUF az ára. Szélvédelmet nem nagyon ad, kesztyűtartó és optika a funkciója.
Csizmában nem tudok segíteni. Akkora a választék, és annyi féle a felhasználás, hogy esélyem nincs jót mondani.
Halihó.
Az elmúlt 6 napban 600 km-t mentem. Pár észrevétel:
- az 5. és 6.-ik között megtaláltam a második üres fokozatot. Kétszer is. Ez normális? Volt már ilyen mással?
-5000 és 5500 között nagy a rezgés, gondolom ez normális.
-6. fokozatban a kilóméteróra nem hajlandó 120 fölé menni. 5000-es fordulattól 7000-ig ugyanannyit mutat (tovább nem próbáltam). Spirál esetleg?
4. és 5. fokozatban kb jól mutatja szerintem.
6.-ban 7000-nél mennyivel megyek?
- szükségem lenne bukócsőre. Tud valaki esetleg valami helyet ajánlani ahol óccsóbb?
- Kellene (majd) valami mini plexi is. Milyen árak vannak, és milyet érdemes?
- Végül kellene egy normális csizma. Abban esetleg tudtok segíteni? kb 20000 ig.
Amúgy nagyon szeretem, a kevesebb mint 1 hét alatt sok kellemes órát töltöttünk együtt.
Köszönöm a tanácsokat!
Szétszedtem a tanksapkát, elmostam, kifújtam és mintha jobb lenne (vagy csak nyár van és meleg és megváltozik a nyomás a tankban )!
Ha valaki megtenné, jótanács, hogy szedje ki az egész tanksapkát, ha szétszedi. Van 7 golyó benne, ami szépen belepotyoghat a tankba, ha kiszeded a földre potyog a tank helyett...
Hála az égnek én kiszedtem...
Nekem szeptember 10 lesz a kőr vége! Ha nem felejt el eljönni megint mint felperes! Na akkor kitartás öregem! Majd sikítsatok körlevélben ha túráztok és akkor csatlakozom!
Plusz az a harc fő pontja az exnél. Mindenről lemondana, csak a gyerekekről nem.