Látom a pálya honlapját, már csak az nincs ott, hol van. Óradíjat kell fizetni vajon?
A motorom gumija rendben, bukócső van a gépen (mondjuk boruláskor így is sok tízezer Ft-os kár keletkezne), úgyhogy igen, gyakorolnom kéne.
(Hátra elég ám a dobfék is... abban a méretben tudja az azt, ami kell. Nem mondom, hogy nem jobb a tárcsa, de hidd el, hogy a Kawára is tud jó lenni egy "dobos"!)
Lehet zanyálni is ha túl bátor vagy. Volt akinek eltört a könyöke mert a kabátban elcsúszott a protektor.
Én is csúsztam 40-nél, a kabát megvédett, és a farmer sem foszlott le... szerencse kérdése.
Gumitól is nagyban függ mennyire lehet dönteni,és hogy mennyire vagy magabiztos.
Nálam Sportmotor elsőkerekére való gumi van fenn a hátsókeréken (ezt sokan nem javasolták de bevállt), ami nagyon jól tapad és nem bizonytalankodik vele a motor. Közúton közel lábtartóig bátran lehet vele dönteni.
A parkolóban (a képen) meg sokszor lenn volt a lábtartó.
Keress egy kihalt jó minőségű aszfaltal rendelkező parkolót és ott nyugodtan lehet gyakorolgatni. Én is azt teszem. Ha ott jól megy, utcán is magabiztosabb vagy.
Vagy pl érdemes egy délután lemenni a kakucsringre. Ott szűk lassú kanyarok vannak és nagyon jól tapad az aszfalt. Egy hétvégén majd én is el szeretnék nézni oda.
Ja és jó ha van bukócső... nálam még nincs ezért nem nagyon vigéckedek
Mármint úgy érted, hogy 40-60-nál hatalmasat lehet zanyálni?
(nade tényleg...a hátul dobfékes Kawa akkora pofátlanság, mintha egy alap Bmw-ben tekerős ablak lenne. nemááár)
És ami a tuti, hogy nem kell hozzá őrült nagy sebesség... Csak hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy gyorsan lehet ilyen szépet dönteni. Aztán meg 40-60 között akkorát tud az ember, hogy maga is elcsodálkozik!
Azért hivják rinyacsíknak, mert nem merjük ugy bedönteni mint Talma
Mi a gond a középsztenderrel?Ha egyenes szilárd a talaj biztonságos és egy kis technika akkor könnyen felmegy rá.
Helló, lehet, hogy hülye kérdés, de... Én miért nem bírom (vagy csak nem merem?) ennyire bedönteni kanyarban a motoromat? Bár most már egyre jobban megy. Valahogy ezt is neccesebbnek érzem, ugyanúgy, mint a középsztenderre állítást a Kawa ER-5-tel szemben.
(erre viszont tutira nem fogok váltani, mert nagyon inkorrektnek érzem, hogy hátul dobféke van.:-P)
Ebben igazad van! De 3000km-ért nem fogod többet felrakni, hacsak nem valami kényszerhelyzetbe kerülsz (defekt stb).
Én egy kicsit "más malomban örlöm" a gumiimat, 3 ekm jelentős mennyiség. Gondolj bele egy uj hátsó max 10-11ekmt birt nálam, használtnál meg 5-6 ekmt birt! De nem bánom!
Ezt értem, de azt azért meg tudod beszélni velük, hogy az első cseréjét csak x km múlva csinálják meg!
(Szegényebb időkben, milyen jó lesz még 2 szerelést fizetni)
Nekem már necces hátul 18200 km, elől még elmenne, de ha lehet lecserélem és elteszem az elsőt, végszükségre.
Az első még kb 3000-et bírna, ennyi kilóméter meg gyorsan beleszalad, oszt akkor meg vakarnám a fejem.
Valószinű megyek pénteken Pestre gumit cseréltetni, ha aktuális olajjárat mehet?
Déelesek figyelem. http://www.forgogumi.hu/akcio....
Innen vettem gumit, Pirelli MT 90-es párban, fel is szerelik, szerintem nagyon jó árban van. Azt mondta a tulaj azért ennyi mert megvett egy nagyobb tételt, és 2 évesek a gumik.
Péntekre nekem eltéve egy pár, és azt mondta még 2 van neki.
Mi pénteken mentünk Jászladányba, mert Marcsi tesójának tegnap volt a diplomaosztója.....
Szóval pénteken lementünk, pakoltunk, főztek...stb.
Tegnap dipiosztás, majd este falunap, AD-Studiós koncertel....
Ma meg elindult haza, csak ugye csütörtökön már kérdeztem esSO papit, hogy otthon van-é, mert úgy gondoltam, hogy ha kánikula van, akkor nem sok kedvem van 170km-ert hazatolni......így akkor legyen inkább 290, de akkor pancsoljunk is egyet:-)
A motorom gumija rendben, bukócső van a gépen (mondjuk boruláskor így is sok tízezer Ft-os kár keletkezne), úgyhogy igen, gyakorolnom kéne.