Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Főni!

Tegnap nem válaszoltam, mert Tecáékkal HKG-ztunk este. Jöttek haza Erdélyből, megálltak nálam, és felmentem velük Soltig, majd a 6-oson haza.

Majd hívlak, hogy hogy is volt ez a motorcsere... .. Vagy felmegyek kávézni Adonyba, mert akkor meg is tudom mutatni. Mondjuk a Hétvégén. Majd összebeszéljük!
Hali!

Szerintem Dawntez lesz az embered. Neki csutkakormányos volt, de most túrakormány van rajta. Ha jön, és olvas, biztosan ír ehhez is útmutatást.
Már vártam, hogy ez mikor jön elő...
Akkor még egy kis iránymutatás. Ezt a csapatot a GS500 hozta össze. A korábbi létszámhoz képest megharmadolódott a GS-ek száma az "alakulatban". És az emberek még mindig együtt vannak. Ha nem hozod szóba, most akkor nem is téma, hogy kinek, milyen motorja van... Pláne nem, hogy mennyit ér!

De, hogy megnyugodj: A GS az nem "csak" GS... az A GS! Mindannyian fájó szívvel váltunk meg tőle. Hidd el, a világ egyik legjobb motorja!

Van, aki már évekkel ezelőtt eladta, és még mindig tud segíteni, ha valakinek gondja van... mert emlékszik rá.

Ilyenben azonban nem fogunk tudni állást foglalni, hogy melyik a jobb sportdob, melyik a jobb doboz... gumiban alternatívát kínálunk, olajban javaslatot teszünk... az egyéb kérdéseket megpróbáljuk kitalálni!

Lassan úgy érzem, hogy szándékosan értesz félre dolgokat... hiszen senki egy szóval nem kiskorúsította a motorod. Sőt! A "kérkedő" értelmű mondatok eddig nem innen hangzottak el... ha jól emlékszem még meghívások is érkeztek részünkről...

No, téma lezárva!

Én a saját pénztárcámban turkálok, és ha valaki éppen annyira nincs elengedve, mint én, annak igyekszem olcsó megoldást javasolni...

Ha még egyszer ilyen hülyeséget írsz, akkor nagyon mérges leszek!
Nem,tudom,h jószándékból mondjátok! Nem vagytok ti rossz emberek!
A dologra visszatérve:
Igen,nagyon jól tudom,h egy GS az "csak" egy GS,nem egy DL és nem is egy Bandit... Nem mindenkinek tellik rá...
Dl szekció

Lehet csinálni ÁM DL-es pólókat is, ha lenne rá minimum 10db-os igény!

Akár a banditos verziója is.....csak az "S" alatt nem BANDIT van, hanem DL650......

Vagy az a logó ami esSO hütővédőjén van.....

Rátok bízom
Így helyes:

Mindörökké DL
Vivát Bandit
Nem felejtünk el GS 500
ok ok
csak meg van szabva a határidő
a szekció meg le ne maradjon

Mindörökké déel
A másik, sokkal inkább megoldandó hasfájásom a csutkakormányom: le szeretném cserélni egy magasabb, normál változatra. Tudom már, hogy kellene hozzá való felső villahíd, és talán hosszabb vezetékek.
Tudtok erre valami kézenfekvő (értsd: nem 100ezer Ft-os) megoldást?
Jóvannajóvanna! Sietek, ahogy lehet. Elfelejtettem, ez van. Néha nem veszem be a klementint....vagyis izé...kavinton, vagy mi a 3,14csa!

Lehet, holnap. vagy utána...
meg az én motorom 2 hengeres, így megint más lehet a hangja a sportdobbal. szóval igen jónak tűnik, már csak azt nézem meg, mikor és miből csoportosítsak át erre pénzt..
A JOBB OLDALI AZ ENYIM!
Még jó, hogy a tankom nem sérült meg!
Tibkin!


A "S" és a "BANDIT" fényképet tedd fel nekem FULL méretben!


AZOK ISTENIEN NÉZNEK KI!
(ezeket)
Gyorsan gyorsan a pólókkal, mert lassan lezárul a rendelésfelvétel. Olvass odaát.
Remélem, hogy ez nem a sértődés jele, mert Én az eddigi beszélgetéseinkből arra következtettem, hogy fogunk Mi még néhányszor együtt motorozni! Továbbra is várjuk, hogy megmutasd a géped élőben, és együtt élvezhessük a hangját!
Ovál Bódist, még nem is hallgattunk, csak kereket, még az is lehet, hogy Neked van igazad, bár ár-érték arányban semmiképp!
Ezügyben már nem vagyok szaki......de a Gs ugye nem egy erőgép.
Szóval erre viszont a legjobb példa a fojtott és a nyitott GS.

Nekem fojtott volt......ismeri mindenki a vasat......hiszen kevés GS-be csuran majd 70.000km 3 év alatt.

Amikor csináltam a különbözetit (mert Ak-m volt csak) akkor nyitott Gs-sel mentem. Az oktató kérdezte is, hogy mi a véleményem, hiszen Ő annyit sem tudott a GS-ről, hogy pl. ezen nincs a benzincsapon OFF állás.

Alapjáraton (általános közlekedésnél) NINCS különbség!
Az ok egyszerű....

A fojtott GS gáztolattyúja ki van fúrva, igy a tolattyú nem emelkedik ki 6.-ban mert a gáz visszacirkulál.
Ez 8000-res fordulatnál volt.

Emlékeim szerint a MAX teljesítmény 9200-nál adja le, a max nyomatékot pedig 7600-nál. (vagy forditva?)

Szóval 7600?
Itt mennyivel megy a GS?
Nálam igy alakult:
5000-100
6000-120
7000-138
8000- 155

Vagyis kb 145-el ment a gép.
Itt meg már nem tök mindegy az egész?



Tehát a nyomatékot el is felejthetjük....hiszen annyit nem dob a latban. Ez inkább olyan, mint a motorból jövő hangok. Nincs semmi gond, de bebeszéljük.

A HANG lehet csak a tényleges információ.



De pl Ha egy HAYABUSÁT veszel. A csak Dobcsere nem fog ott sem okozni semmit max a 182pacihoz rak még 1-et....És akkor mi van?
Ha veszel hozzá tuning kit-et akkor meg kapsz még 3-4-5-öt...
És akkor mi van? 182 helyet 187
Nem teljesen mindegy?



Szóval hidd el, senki nem fikázza a Bódist, szép, jó, E-legal......de ismét mondom: Ténylegesen csak hangért nem sokan fizetnénk ki 100.000-ret.
Ennyiből inkább elmegyek egy hétre túrázni:-)))))) (de ez én vagyok:-)


Szóval szép, jó - de nekem az ára miatt nem kellene.



Amúgy a félreértés elkerülése véget.
Ez a Handó féle dob is CSAK helyben ennyi. Sok Suzuki boltnak szállít az emberünk - és ott elhiheted, hogy nem kapod meg 35-ért.....
Én még azt is eltudom képzelni, hogy csinálja a dobot, azt egy nagy cég átveszi tőle és rádob egy lemez emblémát.....és eladja 100.000-ért...... hiszen az előállítása ugyan ennyiből kijön!


De részemről tényleg csak az ár számít.
PL volt már kis vita is (és ez a lényeg - hiszen unalmas lenne ha mindenki ugyan azt szeretné) a dobozokról is.
Van akinek csak a márka számít.....mert az "megbízható"........
Nekem occó Tibkin által prezentált OBI-s dobozok vannak oldalt, felül meg egy Vaterás.....

és?
Nekem cakk-pakk a konzol-doboz nem volt 30.000ft - valakinek 1 doboza nem jön ki ennyiből!

És?
Mi van ha van egy bukta? Lásd Erik esetét. Nem hibázott, nem vétet szabályt.......
Akkor neki van 100-150.000res kára, nekem meg 20-30.000

Jobban jártam?
Lehet Dorcsi:-)

Mikor hazajöttünk Ogabiéktól akkor le volt szarva a konvektor.....pár cucc eldöntve és egy ÓRIÁSI nyaligá.....szóval veréb hevert a kanapé mellett meghóóóva.

Szerintem pénteken röppent be a kéménybe....onnan le a béléstesten....onnan a konvektor alján potyant ki.....

Évente 2-3 madárka akar társbérlő lenni
Igen,részben igazad van! de nem mind1,h milyen gyorsan és milyen hanggal éri el! Jóval nagyobb lett a nyomaték, a folytáskivételnek és az új dobnak hála!
Sajnálattal közlöm veled, hogy össze lett hasonlítva és a vélemény ez volt,már ne haragudj:
- a "Bódis dob pedig elmehet a picsába"
Gyere el és hallgasd meg! Ennyi!

valami oroszlán, a kardfogú