Sziasztok!
Örömmel jelentem: Felépültem.
Már gurultam is vagy 400 km-ert.
Hiányzott. Fórumot nem plvastam az utóbbi hetekben.
Ölég rosszul vettem a ki merre járt c. dolgokat.
Mostmár sasolok ezerrel.
Ja! Megcsináltam a "haláltesztet.
Ezt monnya:
A mi különleges és tévedhetetlen Halálóránk ítélete szerint te ekkor távozol az élõk sorából:
4:20, csütörtök 20. június 2047,
ez azt jelenti, hogy
1.198.822.655
másodperc,
van hátra 69 éves korodig,
amikor elmos a szökõár, amit egy földcsuszamlás okoz 3000 km-re tõled.
Te már 45.4%-át élted le az életednek.
Úgy legyen!
A fura az egészben, hogy frankón töltöttem ki és nem szépítettem a válaszokon.
Légyszi'! valaki!
Ha tudtok olyan embert,akinek van Suzuki GR650 típusú motorja szóljatok már nekem.Ritka lehet nálunk,és szeretném vele felvenni a kapcsolatot egy kis eszmecserére.
Köszi!
1., az nem fém, hanem egy ezüstszínű müanyag lap - amiből ki lett vágva a kör...... Ennek a mérete? A müszerfalban lévű lyuk átmérője + 6-6mm
2., Az órát a tartójába teszed - amire kell ráhegeszteni 1-1 menetszálat, mivel az óra tartója is kisebb.....
3., a műanyag lapot simán az óra alá teszed, mint egy alátétet........
ennyi.....
De csinálhatod azt is, hogy a müszerfalat leveszed.....és ezt a lapot ráragasztd (pl FBS-sel)
Majd mikor kész, akkor lehet kapni 3D-s karbon matricát, amit ráhúzól és ráragad....akkor pedig nem fog látszani semmi a ragasztásból......és karbon mintás lesz az egész müszerfalad.
VAGY!
Itt a legújabb design divat.....mártásos technológia - mindenre jó: http://www.vtn-dekor.hu/
Szia!
Igen erre gondoltam! :)
Engem a "lyuk szűkítő" fém karika érdekelne. Ezt hogyan csináltad és hogyan rögzítetted oda a műszerfalhoz?
Egy ilyen digitális órát amúgy bepróbáltam az eredeti helyére. Nem lenne nehéz ezt betenni, csak hogyan csinálom meg, hogy a lyuk mérete megfelelő legyen?
Sziasztok! Hát már megint elvoltam tünve, sorry, de egy motorostúrán lezuhantam egy szakadékba, volt arcmütétem stb... Ja, félreértések elkerülése végett gyalog sikerült ezen müveletem.
Szeretnék gurulni veletek, mi a legközelebbi program? Kinek lenne kedve leruccani a balcsira?(majd ha jó idő lesz)
mociccah: sajnos teljesen jogos a gyanúd a szervizt illetőleg. Márkaszervizbe TILOS vinni a motort: olajcserénél, vagy légszürő, gyertyacserénél. Sok csúnya dolgot hallottam már én is, ráadásul még a jó alkatrészeket is kilopják a gépből ha épp kell nekik valami.(Konkrét eset Budapest, 22.ker, háros utcai Suzuki márkaszerviz) Saját élményeim is vannak, pl a zsir új mocim hátsó kerékanyáját nemes egyszerüséggel elfelejtették meghúzni, (ami életveszélyes volt rám nézve) bár a szervizkönyvbe kipipálták. Apropó szevizkönyv: öcsém megfektette a vasat, jól összetörte és be se irtak semmit a szervizkönyvbe. Jogos dilemma: kötelező szeviz vs. garanciavesztés. Egyértelmü lehúzás az hogy 1éves koráig vagy háromszor 20-30ezer forintos szervizre be kell adnod a gépet. Én speciel nem tudtam érvényesiteni a garnciámat mikor a zsir új nullkilóméteres mocimból folyt az olaj.(igaz alig láthatóan) Mindháromszor leráztak és megmagyarázták. Természetesen mikor elvittem egy "igazi" motorszerelőhőz rögtön beigazólódott a gyanum: szimeringes a gép!(újonnan) Még egy kis adalék: egy 350-400ezres kárra volt képük egymillán felüli kárt ráirniuk a gépemre és a gazdaségi totálkár miatt kitörölhetten azt a bizonyos testrészemet a cascommal.(azóta lemondtam a cascom is) Csak miheztartás végett a müanyagidomokat 14ezer forintért hegesztettem meg végül és még ráforditottam 5órát az egyéb szerelésekre amik ingyen voltak csak bátorság kellett hozzá nekifogni. Azóta tesztelte egy motorversenyző haverom a gépet, tökéletes... Összegezve: Nem a gépért vagyunk hanem a gép van értünk, nyugodtan keressünk egy megbizható szerelőt és bátran fogjunk hozzá a dolgokhoz. A 12ezres nagyszervizem a következő tételekből állt: 1db olajszürő: 1200 HUF, 3Liter olaj(egész pontosan 2.9l) SAE 10w40, félszintetikus(amit tudnia kell az olajnak: SG vagy SF) 3x 1845 HUF(féláron vettem amúgy 3700 HUF/liter) Légszürő szétszedve, kitisztitva 0 HUF, (figyelem nehogy forditva fujjátok ki mert akkor a szürőbe préselitek a port) és havernak két sör, kb 500HUF Megjegyzés: a 6000res szervizt magam végeztem, nem cseréltem szürőket, 11ezer km után nem volt különösebben koszos a szürő, pedig szoktam nyelezni a gépet. Bocs ha hosszú voltam...
De, de, megnőtt! Asszem ödémásodik már szegényke...
Vagy legjobb esetben is a képi ábrázolás lényeg- megmutató elrendezése, mint szándékosság jöhet még számításba...Asszem... vagy valami ilyesmi...
Szadista vigyor . jaaaaaj
Amúgy neked nem úgy tűnik, hogy Malacka megnőtt? Vagy ez az infuenza egyik tünete ? Esetleg simán más széria mint a többiek .
Igen,csak tudod az olyan is!
Inkább gondoltam arra,h szerzek vhonnan egy 2006os vagy afeletti gsxr tükröt,mert az azért csak gyári suzuki és olyan,amilyennek lennie kell!
Láttam, hogy ma már kérdezted. Azért nem reagált senki, mert szerintem a tapasztalat ezzel ZÉRÓ. meg kell mérni, odapróbálni. Nem tudok hozzá szagolni.
Azt hiszem Robbe írta az univerzális tükröt indexxel... abban is érdemes volna futni egy kört. Bár gyanítom az a GSXR index egy vagyon...
Örömmel jelentem: Felépültem.
Már gurultam is vagy 400 km-ert.
Hiányzott. Fórumot nem plvastam az utóbbi hetekben.
Ölég rosszul vettem a ki merre járt c. dolgokat.
Mostmár sasolok ezerrel.
Ja! Megcsináltam a "haláltesztet.
Ezt monnya:
A mi különleges és tévedhetetlen Halálóránk ítélete szerint te ekkor távozol az élõk sorából:
4:20, csütörtök 20. június 2047,
ez azt jelenti, hogy
1.198.822.655
másodperc,
van hátra 69 éves korodig,
amikor elmos a szökõár, amit egy földcsuszamlás okoz 3000 km-re tõled.
Te már 45.4%-át élted le az életednek.
Úgy legyen!
A fura az egészben, hogy frankón töltöttem ki és nem szépítettem a válaszokon.
Üdv mindenkinek!
T.
http://totalbike.hu/hirek/kontroll_50
de kivághatod és csiszólópapirral megigazíthatod - Én így csinálnám
Ha tudtok olyan embert,akinek van Suzuki GR650 típusú motorja szóljatok már nekem.Ritka lehet nálunk,és szeretném vele felvenni a kapcsolatot egy kis eszmecserére.
Köszi!
2., Az órát a tartójába teszed - amire kell ráhegeszteni 1-1 menetszálat, mivel az óra tartója is kisebb.....
3., a műanyag lapot simán az óra alá teszed, mint egy alátétet........
ennyi.....
De csinálhatod azt is, hogy a müszerfalat leveszed.....és ezt a lapot ráragasztd (pl FBS-sel)
Majd mikor kész, akkor lehet kapni 3D-s karbon matricát, amit ráhúzól és ráragad....akkor pedig nem fog látszani semmi a ragasztásból......és karbon mintás lesz az egész müszerfalad.
VAGY!
Itt a legújabb design divat.....mártásos technológia - mindenre jó:
http://www.vtn-dekor.hu/
Nézd meg a videót! az oldalon
Igen erre gondoltam! :)
Engem a "lyuk szűkítő" fém karika érdekelne. Ezt hogyan csináltad és hogyan rögzítetted oda a műszerfalhoz?
Egy ilyen digitális órát amúgy bepróbáltam az eredeti helyére. Nem lenne nehéz ezt betenni, csak hogyan csinálom meg, hogy a lyuk mérete megfelelő legyen?
Szeretnék gurulni veletek, mi a legközelebbi program? Kinek lenne kedve leruccani a balcsira?(majd ha jó idő lesz)
mociccah: sajnos teljesen jogos a gyanúd a szervizt illetőleg. Márkaszervizbe TILOS vinni a motort: olajcserénél, vagy légszürő, gyertyacserénél. Sok csúnya dolgot hallottam már én is, ráadásul még a jó alkatrészeket is kilopják a gépből ha épp kell nekik valami.(Konkrét eset Budapest, 22.ker, háros utcai Suzuki márkaszerviz) Saját élményeim is vannak, pl a zsir új mocim hátsó kerékanyáját nemes egyszerüséggel elfelejtették meghúzni, (ami életveszélyes volt rám nézve) bár a szervizkönyvbe kipipálták. Apropó szevizkönyv: öcsém megfektette a vasat, jól összetörte és be se irtak semmit a szervizkönyvbe. Jogos dilemma: kötelező szeviz vs. garanciavesztés. Egyértelmü lehúzás az hogy 1éves koráig vagy háromszor 20-30ezer forintos szervizre be kell adnod a gépet. Én speciel nem tudtam érvényesiteni a garnciámat mikor a zsir új nullkilóméteres mocimból folyt az olaj.(igaz alig láthatóan) Mindháromszor leráztak és megmagyarázták. Természetesen mikor elvittem egy "igazi" motorszerelőhőz rögtön beigazólódott a gyanum: szimeringes a gép!(újonnan) Még egy kis adalék: egy 350-400ezres kárra volt képük egymillán felüli kárt ráirniuk a gépemre és a gazdaségi totálkár miatt kitörölhetten azt a bizonyos testrészemet a cascommal.(azóta lemondtam a cascom is) Csak miheztartás végett a müanyagidomokat 14ezer forintért hegesztettem meg végül és még ráforditottam 5órát az egyéb szerelésekre amik ingyen voltak csak bátorság kellett hozzá nekifogni. Azóta tesztelte egy motorversenyző haverom a gépet, tökéletes... Összegezve: Nem a gépért vagyunk hanem a gép van értünk, nyugodtan keressünk egy megbizható szerelőt és bátran fogjunk hozzá a dolgokhoz. A 12ezres nagyszervizem a következő tételekből állt: 1db olajszürő: 1200 HUF, 3Liter olaj(egész pontosan 2.9l) SAE 10w40, félszintetikus(amit tudnia kell az olajnak: SG vagy SF) 3x 1845 HUF(féláron vettem amúgy 3700 HUF/liter) Légszürő szétszedve, kitisztitva 0 HUF, (figyelem nehogy forditva fujjátok ki mert akkor a szürőbe préselitek a port) és havernak két sör, kb 500HUF Megjegyzés: a 6000res szervizt magam végeztem, nem cseréltem szürőket, 11ezer km után nem volt különösebben koszos a szürő, pedig szoktam nyelezni a gépet. Bocs ha hosszú voltam...
Vagy legjobb esetben is a képi ábrázolás lényeg- megmutató elrendezése, mint szándékosság jöhet még számításba...Asszem... vagy valami ilyesmi...
Amúgy neked nem úgy tűnik, hogy Malacka megnőtt? Vagy ez az infuenza egyik tünete ? Esetleg simán más széria mint a többiek .
Valaki faxoljon már át zsepit!
Inkább gondoltam arra,h szerzek vhonnan egy 2006os vagy afeletti gsxr tükröt,mert az azért csak gyári suzuki és olyan,amilyennek lennie kell!
Azt hiszem Robbe írta az univerzális tükröt indexxel... abban is érdemes volna futni egy kört. Bár gyanítom az a GSXR index egy vagyon...
http://josda.hu/halal/index.ht...