Hát 7000-8000 fölé ritkán pörgettem. Najó néha. Ja és nem teljesen üres akkor még van a tartalék. De amugy mit kéne rajta megnézetnem a fogyasztásügyileg?
Nem én találtam, hanem a szerelő. Azt mondta hogy ha az országban nem talál megfelelő színkódú csapágyat akkor Japánból kell rendelni de az se lett volna sokkal több...
Van 1 kódszám és 3 féle színkód (asszem). Az egyikkel megszorul, a másikat szétveri a motor a harmadik meg éppen jó.
Ha csak 5 mm az eltérés, akkor a bilincsen lévő lyukakat tágítanám megfelelő méretűre(elég nagynak tűnik az anyagvastagság). Semmiképpen nem fúrnám át a kart.
Legrosszabb esetben csinálnék egy új bilincset!
Szerintem
Pedig ez még mindig csak tizede a bolti új árának...
Ha vágjátok, akkor nagyon kulturált bilicsekkel vissza lehet szerelni. Ahány sportdobot láttam GS-en, mindnél szépen el volt dolgozva a "slip on" rész... és ugyan ezzel vissza is lehet szerleni a gyárit úgy, hogy nem fúj ki.
Nincs neki nete, ezért válaszolok helyette!
Szerelő lett a vége, mert a beállt önindító elnyírta a lendkerék és a szabadonfutó csavarjait.
Szerencsére Nyuszi jóáras szerelője segített, Így kapott másik önindítót, lendkereket, szabadonfutót, (bontottat) és friss olajat, mert a blokkot át kellett mosni a forgácsok miatt!
áhá!
Szóval ez nincs is rögzítve a problémás csavaromhoz.
Attól félek csak hogy Tibi karját mégegy helyen megfúrva esetleg "elgyengítem" a konzolt, és aztán tényleg csak 5kg lesz a teherbírása. A shox-ban elvileg 13500 forint.
Van vkinek esetleg "524F Speciális Monorack karok" című karja?
Ha Tibi ideadja kicsivel kevesebbért, és a plusz egy fúrás miatti elgyengülés következtében a Transzfogarasokban elhagyom, akkor az egész nem ért annyit.
Beszélek Tibivel az árról, és várom a shox visszajelzését.
Nektek mennyit fogyaszt a csacsi? 350 Km az jó vagy kevés? (Teli tankkal)
nagyon hasonló
Akkor lehet, hogy vasárnap két telek fűnyírása között fürdenék egyet a nyírjesi tóban!
Viszont eléggé hasonlít a vstromclub logojához...nehogy valaki keverjen plágium miatt.
És még Faty-t is meghallgatjuk...
Van 1 kódszám és 3 féle színkód (asszem). Az egyikkel megszorul, a másikat szétveri a motor a harmadik meg éppen jó.
Nekem tetszik mind a kettő, ilyesmire gondoltam.
Erik
Lehet, hogy ha jó időt futok holnap délután, élek a lehetőséggel, és láthatod a pofámat este.
És én fizetem!
Kár, hogy nem tudtatok jönni Őzbikázni...
Legrosszabb esetben csinálnék egy új bilincset!
Szerintem
Ha vágjátok, akkor nagyon kulturált bilicsekkel vissza lehet szerelni. Ahány sportdobot láttam GS-en, mindnél szépen el volt dolgozva a "slip on" rész... és ugyan ezzel vissza is lehet szerleni a gyárit úgy, hogy nem fúj ki.
suzimin.hu--- 20e komlett,de én speciell sokallom érte szétvágni,pont ezért keresem én is!
Szerelő lett a vége, mert a beállt önindító elnyírta a lendkerék és a szabadonfutó csavarjait.
Szerencsére Nyuszi jóáras szerelője segített, Így kapott másik önindítót, lendkereket, szabadonfutót, (bontottat) és friss olajat, mert a blokkot át kellett mosni a forgácsok miatt!
Szóval ez nincs is rögzítve a problémás csavaromhoz.
Attól félek csak hogy Tibi karját mégegy helyen megfúrva esetleg "elgyengítem" a konzolt, és aztán tényleg csak 5kg lesz a teherbírása. A shox-ban elvileg 13500 forint.
Van vkinek esetleg "524F Speciális Monorack karok" című karja?
Ha Tibi ideadja kicsivel kevesebbért, és a plusz egy fúrás miatti elgyengülés következtében a Transzfogarasokban elhagyom, akkor az egész nem ért annyit.
Beszélek Tibivel az árról, és várom a shox visszajelzését.
Köszi a képeket