ja, még annyi, hogy meglepődtem pénteken, amikor baknyúl mondta, hogy beszéltetek, de hogy miről az titok, nem tudhatok róla. nyeh, mindenki ilyen titkolózos... széééép mondhatom...
Komám! szóhoz sem jutok a döbbenettől! Annak ellenére, hogy váltottál talán megbocsátható, mivelhogy a legszebb színt vetted! De azért szegény Zsuzska... remélem jó gazdihoz kerül a Drága!
Nem hiszem, hogy erre fordítok időt. Valaki regisztrált Teddy néven előttem és így volt kézenfekvő a nick megválasztása... . Ám, ha váltok akkor csak simán Teddyre...
Ha esetleg lenne több variáció is, akkor majd szavazunk. Nem kell túlbonyolítani, lehessen a pólóra festeni.
Ha esetleg kép is lenne.......
Ne legyek telhetetlen?
Hali!
Igen, 650-es, 2008-as, a hétvégi 900 km után most van benne 6600 km.
Tapasztalat: állati kényelmes, tankolástól-tankolásig motor, kevesebbet fogyaszt, mint a GS (110-130... 4-4,4 l). Rettenetesen kezes, kiváló a szélvédelme. Az első fékje viszont nyúlós, de szokható. Ugyanez mondható a hátsóra. Szokni kell, mert hirtelen tud fogni. A GS váltója pontosabb volt, elég volt pöckölni, és a helyén volt a sebesség... ezt kicsit bele kell húzni a fokozatba, de ez is szokás kérdése lesz. A hangokat szokni kell még, mert teljesen másképp jönnek elő, mint a GS-ben (lánczaj, hajtóműzajok és blokkhangok). 2000-es fordulattól tol, mint a barom. Gyakorlatilag 45-től 200-ig egy sebesség van benne!
Szeretni fogom!
750 lett az ára. 22.000 km, markolatfűtés, bukócső, Puig plexi. 4000 km-es hátsó gumi, 3-5.000 km-en belül cserélendő első gumi. Gyakorlatilag nem volt árulva, de vevő lett rá és olyan motor is volt ebben a pillanatban, amire szívesen cseréltem. Véletlen volt, és gyorsan történt... még mindig alig hiszem el. Ma van a 4. napja, hogy nálam az új moci. (Szívem szerint azonban megtartottam volna a GS-t is... nagyon szerettem a kis dögöt.)
Szia!
Természetesen a motorblokktól a komplett gyári rendszer cseréje jóval dreágább,mint csak a dobcsere!
Ezért is szokták alkalmazni a bilincses megoldást!(és persze azért,h műszakin az illegal dob helyett vissza tudd tenni a gyárit arra a kis időre )
A csövekre azért van szükség,mert általában az új dob mérete és alakja nem egyezik meg a gyáriéval és az így keletkezett differenciát kompenzálni kell vmivel! Na ezért vannak a csövek,h a levágott rendszervéget pontosan összekössék a dobbal!
Íme pár kép erről!
Kösz Bébinyusz!
Soksoksoksoksok balesetmentes kilométert Zümmenccsel! (Dl szekció, Zümi alcsoport )
Ha esetleg lenne több variáció is, akkor majd szavazunk. Nem kell túlbonyolítani, lehessen a pólóra festeni.
Ha esetleg kép is lenne.......
Ne legyek telhetetlen?
Ha megvagyok csörrögök majd!
Nem úgy volt, hogy előrukkolsz a szekció emblémájával? Vagy rosszul emlékszem?
Odaát lassan le kéne zárni a pólós rendelést, de talán összejönne 10 db szekciós is.
Örülök nekije...
Igen, 650-es, 2008-as, a hétvégi 900 km után most van benne 6600 km.
Tapasztalat: állati kényelmes, tankolástól-tankolásig motor, kevesebbet fogyaszt, mint a GS (110-130... 4-4,4 l). Rettenetesen kezes, kiváló a szélvédelme. Az első fékje viszont nyúlós, de szokható. Ugyanez mondható a hátsóra. Szokni kell, mert hirtelen tud fogni. A GS váltója pontosabb volt, elég volt pöckölni, és a helyén volt a sebesség... ezt kicsit bele kell húzni a fokozatba, de ez is szokás kérdése lesz. A hangokat szokni kell még, mert teljesen másképp jönnek elő, mint a GS-ben (lánczaj, hajtóműzajok és blokkhangok). 2000-es fordulattól tol, mint a barom. Gyakorlatilag 45-től 200-ig egy sebesség van benne!
Szeretni fogom!
Még jó hogy nem volt a hétvégén békáspizza, meg szalmonellás szamóca!
Nem lett túl jó. Zárt vízálló gomb, és van rajta egy tépőzár-szalag amivel lehet rögzíteni pl. a kormányra.
Természetesen a motorblokktól a komplett gyári rendszer cseréje jóval dreágább,mint csak a dobcsere!
Ezért is szokták alkalmazni a bilincses megoldást!(és persze azért,h műszakin az illegal dob helyett vissza tudd tenni a gyárit arra a kis időre )
A csövekre azért van szükség,mert általában az új dob mérete és alakja nem egyezik meg a gyáriéval és az így keletkezett differenciát kompenzálni kell vmivel! Na ezért vannak a csövek,h a levágott rendszervéget pontosan összekössék a dobbal!
Íme pár kép erről!