Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem elveszett, csak most talált végre magára! De ezt ne úgy vedd, hogy magázódunk! Hihi

Kösz Bébinyusz!

ja, még annyi, hogy meglepődtem pénteken, amikor baknyúl mondta, hogy beszéltetek, de hogy miről az titok, nem tudhatok róla. nyeh, mindenki ilyen titkolózos... széééép mondhatom...
Komám! szóhoz sem jutok a döbbenettől! Annak ellenére, hogy váltottál talán megbocsátható, mivelhogy a legszebb színt vetted! De azért szegény Zsuzska... remélem jó gazdihoz kerül a Drága!

Soksoksoksoksok balesetmentes kilométert Zümmenccsel! (Dl szekció, Zümi alcsoport )
De, de, legyél csak telhetetlen! Sőt, ha lesz majd egyéb ötlet, az is jöhet. Lesz képem hozzá! Naná!
Elveszett bárányka...
Nem hiszem, hogy erre fordítok időt. Valaki regisztrált Teddy néven előttem és így volt kézenfekvő a nick megválasztása... . Ám, ha váltok akkor csak simán Teddyre...
És még csak nem is jó a fotó! Ma DL wellness, és igazi ragyogó "napsárga" felvétel kerül fel...
Azé mégis csak Te vagy a szakember!

Ha esetleg lenne több variáció is, akkor majd szavazunk. Nem kell túlbonyolítani, lehessen a pólóra festeni.
Ha esetleg kép is lenne.......
Ne legyek telhetetlen?
Jajjaj! Dehogy emléxel rosszul! Félkész a dolog, de akkor most ráfekszem és alkotok! A mai nap úgyis lazának látszik.
Ha megvagyok csörrögök majd!
Faty mester!
Nem úgy volt, hogy előrukkolsz a szekció emblémájával? Vagy rosszul emlékszem?

Odaát lassan le kéne zárni a pólós rendelést, de talán összejönne 10 db szekciós is.
Látom, van szép új adatlapod.
És most átkeresztelkedsz DLTeddy-re?
Szaporodik...
Hajrá szekciÓÓÓÓÓÓ!
Ahogy Tibkin mondja: " A GS is V2, csak 0, vagy 360 fokos!"

Örülök nekije...
Akkor már nem vigyázok neked az SV-re! Úgyis megtartós marad! De végre megjött az eszed és tudod, hogy a V2 az V2!
Hali!
Igen, 650-es, 2008-as, a hétvégi 900 km után most van benne 6600 km.
Tapasztalat: állati kényelmes, tankolástól-tankolásig motor, kevesebbet fogyaszt, mint a GS (110-130... 4-4,4 l). Rettenetesen kezes, kiváló a szélvédelme. Az első fékje viszont nyúlós, de szokható. Ugyanez mondható a hátsóra. Szokni kell, mert hirtelen tud fogni. A GS váltója pontosabb volt, elég volt pöckölni, és a helyén volt a sebesség... ezt kicsit bele kell húzni a fokozatba, de ez is szokás kérdése lesz. A hangokat szokni kell még, mert teljesen másképp jönnek elő, mint a GS-ben (lánczaj, hajtóműzajok és blokkhangok). 2000-es fordulattól tol, mint a barom. Gyakorlatilag 45-től 200-ig egy sebesség van benne!
Szeretni fogom!
'reggelt!

Még jó hogy nem volt a hétvégén békáspizza, meg szalmonellás szamóca!
:-) ez lesz az első mocim, jó választás lesz remélem :-)
Halihó. Gratula az új géphez. 650-es? Milyen a gs után? Pár napig nem voltam gép közelben és mik történnek itt.
Jah, a lényeg. 2006-os évjárat volt, szeptemberi forgalomba helyezéssel... és első gazdás.
750 lett az ára. 22.000 km, markolatfűtés, bukócső, Puig plexi. 4000 km-es hátsó gumi, 3-5.000 km-en belül cserélendő első gumi. Gyakorlatilag nem volt árulva, de vevő lett rá és olyan motor is volt ebben a pillanatban, amire szívesen cseréltem. Véletlen volt, és gyorsan történt... még mindig alig hiszem el. Ma van a 4. napja, hogy nálam az új moci. (Szívem szerint azonban megtartottam volna a GS-t is... nagyon szerettem a kis dögöt.)
A második kép.
Nem lett túl jó. Zárt vízálló gomb, és van rajta egy tépőzár-szalag amivel lehet rögzíteni pl. a kormányra.
Szia!
Természetesen a motorblokktól a komplett gyári rendszer cseréje jóval dreágább,mint csak a dobcsere!
Ezért is szokták alkalmazni a bilincses megoldást!(és persze azért,h műszakin az illegal dob helyett vissza tudd tenni a gyárit arra a kis időre )
A csövekre azért van szükség,mert általában az új dob mérete és alakja nem egyezik meg a gyáriéval és az így keletkezett differenciát kompenzálni kell vmivel! Na ezért vannak a csövek,h a levágott rendszervéget pontosan összekössék a dobbal!
Íme pár kép erről!