Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Tudom,de nyilván nem akarok egész úton telefonálni!
A gombnyomással sincs gond. Persze az utasnak! De mivan a vezetővel? Olyat hallottam,lehet kapni ehhez csatlakoztatható nyomógombot a kormányra.
Azt már megvettük!
Igen,tudom,h van annyiért bluetooth-os,én is tisztába vok az árakkal!
Csak adjon vki normális magyarázatot arra,h miért nem lehet folyamatos kapcsolat 2 walkie-talkie között!
Ami folyamatos kapcsolatot biztosít az mobiltelefonnak hívják.
Walkie-talkie (azaz PMR 446) az nem folyamatos, és csak egyirányú.
Aki beszél az nyomja a gombot, a másik fülel, majd csere.
GS bukócső tervrajza van valakinek?
Lidl-ben van 3ezerért, bluetoothos is van az olyan 30rugó ebayről.
Sziasztok!
Olyan walkie talkie-ra lenne szükségem,amely képes folyamatos kapcsolatra a két fél között és lehet hozzá headsetet csatlakoztatni!
Várom segítségetelek!
Üdv
Öcsimura nagyon jó dob
Hali!
Hmm, sztem a gyárit nem érdemes piszkálni. Kb. 40-ért bőven csinálnak neked minőségi dobot hozzáértők. Vagy vehecc Bódist vagy Finstert stb. Hangosabb is lesz és esztétikailag sem lesz vele gond. Vizsgára meg vissza a gyárit - ha muszáj .
Ne hidd ám!

Bár jobban járna ha alkatrésznek árulná, mert azért 700-at kiadni egy jelenleg lomért az kicsit kemény.
Most a mocink (nekem is K7-es) olyan 1,2-1,3 környékén van (remélem:-)

Bár az is igaz, hogy ennek a utcaképes verziója nem jön ki a maradék 500-ból.
Szerintem nem érdemes kókányolni a gyárit. Úgy néz ki hogy csinálnak az enyémhez triovál dobot hamarosan. Ha kész akkor majd rakok fel képet.
Hali. Mennyit kellett költeni a gépre mire egybe lett? Jó mocizást vele.
kipufogó tuning...

szerintetek érdemes és lehetséges házilag hozzányúlni a motorom gyári kipufogójához, tekintve, hogy agyon van fojtva? (magyarul: a belsejét kicsit átpofozni, de még rendőr/jogszabály-kompatibilisnek meghagyni?)

hallottam egy magyar fószerről, aki gyári kipuffot alakít át szépen, és jó áron. róla tudtok vmit?
íme:

http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/haszn
altmotorok/128933/SUZUKI_BANDIT_650S_K7-es_modell_.html


(nagyon csúnya )
Tudnál mutatni egy linket? Én egy 600-ast találtam lezúzva.
böngésztem kicsit a használtmotor.hu oldalt, és találtam egy Bandit 650S K7-est. A motor szinte felismerhetetlenül összetört, szerintem egy ép felülete nincs, de azért 700.000 Ft kér érte a tulaja. Szólni kéne neki, hogy bilibe lóg a keze, és ha adok érte 10.000 Ft-ot ócskavas áron, akkor még jól is járt vele. na, bocs, ez itt kicsit OFF.
Hello.
Én Proof esőruhát használok, és tökéletes. Itt vettem 1 fórumozótól 8000-ért. Az utóbbi napokban többször volt alkalmam kipróbálni, nem volt vele gond.
nekem egy jó erős csavarhúzóval is ment...
Szép?

és egy darab lemezből csináltam az egész bug-ot........ez nem is igazi "idom"


Szóval csak elképzelés kell, a többi már a fantázia kivitelezése
Üdv.
Ha beviszed egy szervizbe akkor szerintem ingyen átállítják.
Legalábbis nekem megcsinálták ingyé.
Nem kell semmit szerelni - én sem tettem, és akit ismerek szintén nem tette!

A motor bal oldaláról lehet hozzáférni.
Kell a körmös kulcs, meg egy csődarab toldás ( a gyári szerszámkészletben ez is benne van)

Ha rájösz a "technikájára" akkor röhögni fogsz, hogy milyen pofon egyszerű.
Oké a körmöskulcsra rájöttem, viszont olyan problémám van hogy hozzáférni nem lehet. Mindenképpen bontani kell a hátsó lengőkart?Vagy azért hozzá lehet férni ha kiveszem a kereket valahogyan...
No igen, ez is szép :). Még körbenézek valami felrakható iránt és mégegyszer köszi a segítséget.
Nekem volt sima MUNKAVÉDELMI boltos is (Firstladymnak az is van most is)
Ha jóóóó nagy akkor nincs gond, de ha feszül akkor átázik....
Munakvédelmi bótba ez kb 2000ft környékén van


Nekem PROOF van a LOUISBÓL......5xl-es de befér alá mindenem:-)))
40€ volt - abban még kivülről nem áztam el soha - de belülről már egy párszor:-( hiszen ez gumiruha
Egy kulcs kell hozzá amit oldalról beakasztasz és tekersz rajta egészen addig, mig a motorra merőlegesen fog állni a 7-es szám!

Ha nincs ilyen kulcsod, akkor beszélj egy GS-sessel.....vagy egy Banditossal - mivel nekem ugyan az a kulcsom volt a GS-nl is és most is kaptam hozzá
Halli érdeklődnék, hogy hogyan lehetne a gs 500-as hátsó teleszkóp előfeszítését állítani anélkül, hogy megbontanám a lengőkart etc. Ha van valakinek ötlete esetleg tapasztalata, hogy an lehetne megcsinálni kérem írjon, mert ugye 100 kg- mal nem a legjobb a közepes előfeszítés

előre is kösz