Tudom,de nyilván nem akarok egész úton telefonálni!
A gombnyomással sincs gond. Persze az utasnak! De mivan a vezetővel? Olyat hallottam,lehet kapni ehhez csatlakoztatható nyomógombot a kormányra.
Azt már megvettük!
Igen,tudom,h van annyiért bluetooth-os,én is tisztába vok az árakkal!
Csak adjon vki normális magyarázatot arra,h miért nem lehet folyamatos kapcsolat 2 walkie-talkie között!
Ami folyamatos kapcsolatot biztosít az mobiltelefonnak hívják.
Walkie-talkie (azaz PMR 446) az nem folyamatos, és csak egyirányú.
Aki beszél az nyomja a gombot, a másik fülel, majd csere.
Sziasztok!
Olyan walkie talkie-ra lenne szükségem,amely képes folyamatos kapcsolatra a két fél között és lehet hozzá headsetet csatlakoztatni!
Várom segítségetelek!
Üdv
Hali!
Hmm, sztem a gyárit nem érdemes piszkálni. Kb. 40-ért bőven csinálnak neked minőségi dobot hozzáértők. Vagy vehecc Bódist vagy Finstert stb. Hangosabb is lesz és esztétikailag sem lesz vele gond. Vizsgára meg vissza a gyárit - ha muszáj .
Bár jobban járna ha alkatrésznek árulná, mert azért 700-at kiadni egy jelenleg lomért az kicsit kemény.
Most a mocink (nekem is K7-es) olyan 1,2-1,3 környékén van (remélem:-)
Bár az is igaz, hogy ennek a utcaképes verziója nem jön ki a maradék 500-ból.
szerintetek érdemes és lehetséges házilag hozzányúlni a motorom gyári kipufogójához, tekintve, hogy agyon van fojtva? (magyarul: a belsejét kicsit átpofozni, de még rendőr/jogszabály-kompatibilisnek meghagyni?)
hallottam egy magyar fószerről, aki gyári kipuffot alakít át szépen, és jó áron. róla tudtok vmit?
böngésztem kicsit a használtmotor.hu oldalt, és találtam egy Bandit 650S K7-est. A motor szinte felismerhetetlenül összetört, szerintem egy ép felülete nincs, de azért 700.000 Ft kér érte a tulaja. Szólni kéne neki, hogy bilibe lóg a keze, és ha adok érte 10.000 Ft-ot ócskavas áron, akkor még jól is járt vele. na, bocs, ez itt kicsit OFF.
Hello.
Én Proof esőruhát használok, és tökéletes. Itt vettem 1 fórumozótól 8000-ért. Az utóbbi napokban többször volt alkalmam kipróbálni, nem volt vele gond.
Oké a körmöskulcsra rájöttem, viszont olyan problémám van hogy hozzáférni nem lehet. Mindenképpen bontani kell a hátsó lengőkart?Vagy azért hozzá lehet férni ha kiveszem a kereket valahogyan...
Nekem volt sima MUNKAVÉDELMI boltos is (Firstladymnak az is van most is)
Ha jóóóó nagy akkor nincs gond, de ha feszül akkor átázik....
Munakvédelmi bótba ez kb 2000ft környékén van
Nekem PROOF van a LOUISBÓL......5xl-es de befér alá mindenem:-)))
40€ volt - abban még kivülről nem áztam el soha - de belülről már egy párszor:-( hiszen ez gumiruha
Halli érdeklődnék, hogy hogyan lehetne a gs 500-as hátsó teleszkóp előfeszítését állítani anélkül, hogy megbontanám a lengőkart etc. Ha van valakinek ötlete esetleg tapasztalata, hogy an lehetne megcsinálni kérem írjon, mert ugye 100 kg- mal nem a legjobb a közepes előfeszítés
Tudom,de nyilván nem akarok egész úton telefonálni!
A gombnyomással sincs gond. Persze az utasnak! De mivan a vezetővel? Olyat hallottam,lehet kapni ehhez csatlakoztatható nyomógombot a kormányra.