Amit még írtam, hogy a fékkarom nekem is tört már le, én visszaoperáltam (ragasztás), és egészen jól tart, ráadásul nagyon nem is látszik. Bár venni sem egy nagy összeg.
Devil majszter! Oszi bácsi azt üzeni, a videket is nyomasd fel, az érdekelné igazán! A kanyargós! Csak amiatt, hogy mennyire megyek még sután a GS-el.
Egyébként mindenkinek üdvözlet, jó volt veletek találkozni! Nyuszikusznak meg kívánom, hogy olcsón találjon cserepéldányt a fékkarja helyett. És nagyon jól verette ám hazafelé a kisasszony!
Remélem legközelebb megyünk valami komolyat is! Köszi mindenkinek! És várom a képeket is!
Megyek digizem a 3 kazetát aminek létrejötétt köszönöm BEXNEK (és OLD WINGNEK), HAWKnak.....
A net megy - szóval jöhetnek a képek (többször nem kérem:-)
Most voltak itt nálam N. Tibiék, és üzenik, hogy a lacházi különítmény is épségben hazaért. Örülök hogy jól sikerült a túra, hallottam meg mostmár láttam is róla sokmindent. Nagyon sajnálom hogy nem voltam ott:( Legközelebb ha törik, ha szakad ott leszek!
Apropó, jövő héten Citadellánál motoros tali (a szokásos) 17:00-kor indulnak onnan, de sztem ezt mindenki tudja. Mi ott leszünk, remélem közülünk még sokan!
Blue! Köszi a szervezést megint! Nagyon jó volt megint gurulni, meg talizni... Remélem mindenki egyben hazaért, Zümin sem esett több anyagi kár a hazaúton!
Szép estét!
Aki elküldi az nem csak megmutatja nekem:-) hanem felkerül a DVD-re is......igy pedig annak is eljutt aki ott se volt:-)
A mailem folyamatosan be van kapcsolva - igy ahogy elküldöd a rendszer már tölti is le......
Ha kapnál egy olyat hogy TELE akkor küld el egy 10 perc múlva.....
Ne haragudj amiért még csak nem is reagáltam a tesztelésre való felhívásos hozzászólásodra. Ezt ne a modortalanságomak tudd be légyszi, csak elég régen nem voltam internet közelében ezért csak ma olvastam róla. Nagyon szívesen részt vettem volna benne pláne ha az ablakon kinézek (remek napsütés). Pláne úgy hogy az rész Fejér megyei voltomra tekintettel igencsak hazai pálya lett volna nekem. Na meg persze azt is sajnálom, hogy a gépsárkány nem feszíthet a tesztvideón. Csak ez a motorvásárlás kissé helyretette a családi költségvetést és most igyekszem kicsit helyrepofozni így amikor csak lehet dolgozom.
Tulajdonképpen csak azért nem verem a fejem a falba, mert láttam, hogy végül átkerült a mai napra ma pedig úgysem tudtam volna menni, mert a feleségem táncversenyre vitte a nagyobbik lányt nekem meg a kis rosszcsont koboldra kellett vigyáznom.
Jövö szombaton lehet, hogy Adonyt érintve megyünk Földvárra, remélem valahol szembejövet találkozunk a " kék krampusszal".
Alig várom mikor készül el és kerül fel az oldalra tesztvideó biztos csomó hasznos dolgot leshettünk el belőle.
Saját tapasztalataimból kiindulva, ha a moci egyébként jól fogyaszt illetve fordulaton normálisan működik, akkor a bizonytalan alapjárat illetve az alacsony fordulaton történő fulladás oka a legtöbb esetben az, hogy a motor valahol fals levegőt szív. Mivel a Gs -nek vákummembrános karbijai vannak így nagyon érzékenyek a legkissebb falsra is. Jellemző, hogy az egyik karbinál van egy kis tömítetlenség és az alapjárati rendszer ott nem is működik, vagy nagyon bizonytalan. Ilyenkor a másik henger viszi alapjáraton a motort. Persze előtte az alapjárati csavaron fel lett emelve a fordulat, így te ezt észre sem veszed. Amikor indulsz és gázt adsz, tulajdonképpen a mocidat egy henger akarja vinni, ami persze jelentős fulladással jár. Ezért kell egy kis fordulat, hogy a másik hender is képezzen akkora vákumot, aminél a fals már elenyésző lesz így az is elindul normálisan és leadja a megfelelő teljesítményt.
Esetedben én először a következőket vizsgálnám át.
1. A benzincsap felé menő vákumcső tömítettsége. ( ha egy picit tömítetlen, akkor a csapot még ki tudja nyitni, viszont folyamatosan szívja mellette a levegőt.), Művelet a köv.: A csapot Pri állásba hajtod, a vákumcsövet lehúzod a karbiról és ujjal befogod a csatlakozót a karbin, majd megnézed, hogy hogyan megy a moci.
2. A másik karbi tetején a vákummérő csőcsatlakozó tetején rajta van -e a záró dugó. ( Ugyanott, ahol a benzincsap vákumcsöve az előző karbin csatlakozik) Ha rajta van, akkor zár -e rendesen? Leveszed, újjal befogod.
3. Nem lyukas -e a benzincsap vákummembránja. (Szintén egy pici lyuk esetén a csap még működik, tehát kap benzint a moci, csak a vákumcsövön folyamatosan falsot szív). Művelet.: Lehúzod a karbiról a vákumcsövet és megszívod, majd befogod a nyelveddel. Ha jó, akkor folyamatosan tartja a nyelvedet a csövön a vákum. Ha elengedi akkor falsot szív.
Persze ettől még eltérően lehet más számos más gond is. Például ha az egyik karbi alapjárati rendszere eldugult. Mindenesetre ha szét kell szedni a karbikat, akkor egy alapos tisztítás nem árt. (Csavarokkal vigyázni, mert rohadtul meg lesznek szorulva az alumíniumban.)
Találkoztam már olyannal is, hogy a tulaj lehúzta a csapról a vákumcsövet, a csapot meg folyamatosan Pri állásban tartotta. Szerinte ez így volt jó és egyébként is a moci így még jobban is ment. Szerinte. Persze azzal jött, hogy mi a f..szért kapkod a motor alapjáraton, meg torpan mint állat mikor gázt ad.
Érdekes volt, mert mikor mindent helyreraktam a moci mit ad isten normálisan kezdett működni. Persze ő erősködött, hogy így nem volt előtte jó. Na persze.
Lentebb írtad a két keverékszabályzót. Nos ezeket úgy nem lehet beállítani mint pl az MZ –ken. Ezek a csavarok az egyes hengerek alapjárati keverékét állítják be. Ezt a beszabályzást csak karbiszinkron műszerrel lehet elvégezni. Ezért javaslok egy ilyen beszabályzást is, persze ha az előző hibád már orvosolva lett. Bármelyik motorszervízben megcsinálják 1-2 ezer pénzért.
Április első napjának délutánján is marad az igen kedvező, tavaszi idő. Csak a délnyugati országrészben számíthatunk erőteljesebb felhősödésre, és itt kisebb zápor, gyenge szitálás is előfordulhat. Az ország többi részén általában gyengén felhős, vagy derült égboltra tekinthetünk fel. Gyenge keleti, északkeleti légmozgás várható. A legmagasabb nappali hőmérsékletek 16 és 18°C között alakulnak, de a délkeleti országrészben ennél pár fokkal melegebbet is mérhetünk."
Vazz, nálunk Pesten is most állt el az eső, de szerencsére a nap azért mutatja már magát rendesen. Viszont a szél bitangul nyomja. Zajmikrofont ne hozzatok!
Csak ennyi?:-(
Jöhet több kép is:-)))
Most jön Bexi felvétele:-))))
Azt Hawké:-)
Nem mondom vazze - de az a hátulról történő felvétel jobb lett mint amire számitottam:-)()))
Köszönöm mindenkinek ezt a szép napot! Baromi jól éreztem magam!
És benne leszek a TV-be...
Amit még írtam, hogy a fékkarom nekem is tört már le, én visszaoperáltam (ragasztás), és egészen jól tart, ráadásul nagyon nem is látszik. Bár venni sem egy nagy összeg.
Köszi a képeket Blue, jól sikerültek.
Kíváncsian várjuk a videot.
Egyébként mindenkinek üdvözlet, jó volt veletek találkozni! Nyuszikusznak meg kívánom, hogy olcsón találjon cserepéldányt a fékkarja helyett. És nagyon jól verette ám hazafelé a kisasszony!
Remélem legközelebb megyünk valami komolyat is! Köszi mindenkinek! És várom a képeket is!
Megyek digizem a 3 kazetát aminek létrejötétt köszönöm BEXNEK (és OLD WINGNEK), HAWKnak.....
A net megy - szóval jöhetnek a képek (többször nem kérem:-)
http://www.freeweb.hu/blue---s...
Menj be a www.hejjamotor.hu vagy a www.bazismotor.hu boltba és kérj egy
10019884-es cikket (kuplung kar)
Ennek a louis ára: 5 euró vagyis 1250ft...idehaza max 2000-ret adnék érte......
Most voltak itt nálam N. Tibiék, és üzenik, hogy a lacházi különítmény is épségben hazaért. Örülök hogy jól sikerült a túra, hallottam meg mostmár láttam is róla sokmindent. Nagyon sajnálom hogy nem voltam ott:( Legközelebb ha törik, ha szakad ott leszek!
Apropó, jövő héten Citadellánál motoros tali (a szokásos) 17:00-kor indulnak onnan, de sztem ezt mindenki tudja. Mi ott leszünk, remélem közülünk még sokan!
széles utat...
Blue! Köszi a szervezést megint! Nagyon jó volt megint gurulni, meg talizni... Remélem mindenki egyben hazaért, Zümin sem esett több anyagi kár a hazaúton!
Szép estét!
AZ ÉN képeim :
http://blue---speed2.freeweb.h...
Van pár jó kanyarfelvétel is:-))))
Aki elküldi az nem csak megmutatja nekem:-) hanem felkerül a DVD-re is......igy pedig annak is eljutt aki ott se volt:-)
A mailem folyamatosan be van kapcsolva - igy ahogy elküldöd a rendszer már tölti is le......
Ha kapnál egy olyat hogy TELE akkor küld el egy 10 perc múlva.....
Semmi gond, hisz képtelenség egy olyan túrát, megmozdulást összehozni ami mindenkinek jó.....
Igy is SOKAN voltunk:-)))))
A videó?
Azért olyan HŰDENAGY dolgot ne várj:-))) Mert a 99% nem akar bene lenni a TV-be:-)))
De készül!
AKINEK VAN KÉPE!
AZ eldobálhatná nekem mailben!
blue_devil@freemail.hu
blue_speed@freemail.hu
akmt@freemail.hu
bhms@freemail.hu
1024*768-as felbontás elég lenne:-)))
A gurulás kész, most jöhet az utómunka:-))))
De csak hogy mennyi volt az annyi?
Ne haragudj amiért még csak nem is reagáltam a tesztelésre való felhívásos hozzászólásodra. Ezt ne a modortalanságomak tudd be légyszi, csak elég régen nem voltam internet közelében ezért csak ma olvastam róla. Nagyon szívesen részt vettem volna benne pláne ha az ablakon kinézek (remek napsütés). Pláne úgy hogy az rész Fejér megyei voltomra tekintettel igencsak hazai pálya lett volna nekem. Na meg persze azt is sajnálom, hogy a gépsárkány nem feszíthet a tesztvideón. Csak ez a motorvásárlás kissé helyretette a családi költségvetést és most igyekszem kicsit helyrepofozni így amikor csak lehet dolgozom.
Tulajdonképpen csak azért nem verem a fejem a falba, mert láttam, hogy végül átkerült a mai napra ma pedig úgysem tudtam volna menni, mert a feleségem táncversenyre vitte a nagyobbik lányt nekem meg a kis rosszcsont koboldra kellett vigyáznom.
Jövö szombaton lehet, hogy Adonyt érintve megyünk Földvárra, remélem valahol szembejövet találkozunk a " kék krampusszal".
Alig várom mikor készül el és kerül fel az oldalra tesztvideó biztos csomó hasznos dolgot leshettünk el belőle.
Üdv! Mano
Saját tapasztalataimból kiindulva, ha a moci egyébként jól fogyaszt illetve fordulaton normálisan működik, akkor a bizonytalan alapjárat illetve az alacsony fordulaton történő fulladás oka a legtöbb esetben az, hogy a motor valahol fals levegőt szív. Mivel a Gs -nek vákummembrános karbijai vannak így nagyon érzékenyek a legkissebb falsra is. Jellemző, hogy az egyik karbinál van egy kis tömítetlenség és az alapjárati rendszer ott nem is működik, vagy nagyon bizonytalan. Ilyenkor a másik henger viszi alapjáraton a motort. Persze előtte az alapjárati csavaron fel lett emelve a fordulat, így te ezt észre sem veszed. Amikor indulsz és gázt adsz, tulajdonképpen a mocidat egy henger akarja vinni, ami persze jelentős fulladással jár. Ezért kell egy kis fordulat, hogy a másik hender is képezzen akkora vákumot, aminél a fals már elenyésző lesz így az is elindul normálisan és leadja a megfelelő teljesítményt.
Esetedben én először a következőket vizsgálnám át.
1. A benzincsap felé menő vákumcső tömítettsége. ( ha egy picit tömítetlen, akkor a csapot még ki tudja nyitni, viszont folyamatosan szívja mellette a levegőt.), Művelet a köv.: A csapot Pri állásba hajtod, a vákumcsövet lehúzod a karbiról és ujjal befogod a csatlakozót a karbin, majd megnézed, hogy hogyan megy a moci.
2. A másik karbi tetején a vákummérő csőcsatlakozó tetején rajta van -e a záró dugó. ( Ugyanott, ahol a benzincsap vákumcsöve az előző karbin csatlakozik) Ha rajta van, akkor zár -e rendesen? Leveszed, újjal befogod.
3. Nem lyukas -e a benzincsap vákummembránja. (Szintén egy pici lyuk esetén a csap még működik, tehát kap benzint a moci, csak a vákumcsövön folyamatosan falsot szív). Művelet.: Lehúzod a karbiról a vákumcsövet és megszívod, majd befogod a nyelveddel. Ha jó, akkor folyamatosan tartja a nyelvedet a csövön a vákum. Ha elengedi akkor falsot szív.
Persze ettől még eltérően lehet más számos más gond is. Például ha az egyik karbi alapjárati rendszere eldugult. Mindenesetre ha szét kell szedni a karbikat, akkor egy alapos tisztítás nem árt. (Csavarokkal vigyázni, mert rohadtul meg lesznek szorulva az alumíniumban.)
Találkoztam már olyannal is, hogy a tulaj lehúzta a csapról a vákumcsövet, a csapot meg folyamatosan Pri állásban tartotta. Szerinte ez így volt jó és egyébként is a moci így még jobban is ment. Szerinte. Persze azzal jött, hogy mi a f..szért kapkod a motor alapjáraton, meg torpan mint állat mikor gázt ad.
Érdekes volt, mert mikor mindent helyreraktam a moci mit ad isten normálisan kezdett működni. Persze ő erősködött, hogy így nem volt előtte jó. Na persze.
Lentebb írtad a két keverékszabályzót. Nos ezeket úgy nem lehet beállítani mint pl az MZ –ken. Ezek a csavarok az egyes hengerek alapjárati keverékét állítják be. Ezt a beszabályzást csak karbiszinkron műszerrel lehet elvégezni. Ezért javaslok egy ilyen beszabályzást is, persze ha az előző hibád már orvosolva lett. Bármelyik motorszervízben megcsinálják 1-2 ezer pénzért.
Április első napjának délutánján is marad az igen kedvező, tavaszi idő. Csak a délnyugati országrészben számíthatunk erőteljesebb felhősödésre, és itt kisebb zápor, gyenge szitálás is előfordulhat. Az ország többi részén általában gyengén felhős, vagy derült égboltra tekinthetünk fel. Gyenge keleti, északkeleti légmozgás várható. A legmagasabb nappali hőmérsékletek 16 és 18°C között alakulnak, de a délkeleti országrészben ennél pár fokkal melegebbet is mérhetünk."