Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK:-)
De mint irták - szerintem sok embernél lesz az ülés alatt szerszámkészlet:-)



Adony fölött jelenleg fátyolfelhős az ég és süt a nap
Blue!

A rugóállítót hozd!
Én lassan elindulok, mert nekem nem mindegy, hanem 150.
Lehet, hogy megszívjuk? Itt reggel 5-kor esett, most is borongós.
Ott találkozunk!
Csákány!
Az enyémen is olyan!
A tegnapi balesethez a képek:


http://www.langlovagok.hu/html...
Én hirtelen ilyenbe gondolkodnék....


1., mennyi az alapjáratod?
Ha 1000 alatt van akkor a karbi alján lévő FEHÉR müanyag végü csavarral tudod állítani ugyebár....
Lőd fel 1000-1500 közé

2., Taratlékon szoktál járni?
Alapeset (ha idősebb a géped) hogy a koszt bekapta a karbi így ugye valahol eltömitet.....
Az újat azért nem írom, mert ugye alapesetben nincs ideje rozsdásodni:-)
Bár már hallotam ilyet is......
A csóka megvette a mocit......ment vele 2000km-ert....azt letette......
A gond? Hát tankolni nem nagyon szeretett ("me mié álljon benne a pénzem ha ugyse használom?")
No Ő megszívta a gyík farkát, mert a tank beozsdált és a következő tankolásnál (1-2 év múlva) a benzin leszedte a rozsdát, és ahogy átrakta tartalékra szépen be is kapta a karbi......
Tavaly egy Gigxeressel találkoztam Ercsi alatt.......
A moci áll, a csini barátnője keservesen anyázik:-))))
Kérdem mi a szitu? A válasz természetes volt:-)
Ercsi előtt átrcsavarta tartalékra ....átjön Ercsin - és a domb aljában már le is állt a Gigxi....

3., Karbiszinkron? mikor volt utoljára? Mert ha nem dolgozik együtt a két karbi akkor is csinálhat ilyet.
Teszt ügyben ezeken a kérdéseken gobdolodjatok el:-)))


Kb ez lesz a menetrend a videón...


14., Vasárnapi VIDEÓK

15., Videó Csoportvideók…….elől-hátul…..kanyar


16., Bemutató Ki kicsoda…….. (belevigyorogni a kamerába…..felirattal a név)
Alatta megy a zene

17., Motor Kinek milyen?
Hogy tetszik?
Menyire kezelhető?
Vélemények……

18., Kuplung, váltó Kinek milyen?
Hogy tetszik?
Menyire kezelhető?
Vélemények……

19., Motor adatok
Teleszkópok:
Elől:
Hátul:
Kinek mi a gondja vele?
Lámpa, tükrök, üléspozició…..stb

20., Videó Egymás mellett állnak a gépek……
- átuszás az ülések fölött
- átuszás előlről
- átuszás hátulról

21., Utaskényelem Ülés és lábtartó
Menetteljesítmény utassal

22., Pakolhatóság , megoldások

23., Összesítés Miért ilyen olcsó?
Miért alacsony a fenntartása?
Ára a versenytársakéhoz képest?

24., Extrázhatóság
Alapeset:
Doboztartó
Markol
atfűtés
Idom
Ködfényszoró
SPORTDOB (Videó és HANG)

25., Videó Egyszerre belindul az összes GS
Kigurulnak a parkolóból és elkanyarodnak……

26., Outro Hol, ki, nevek, zene, készült, dátum….stb………
Akkor ott már más a bibi!

Az alapjáratod mennyi?
Én is szoktam melegíteni, sosem indulok hideg motorral.
A tank tele volt. És mindig csinálja, egy óra motorozás után is tök melegen.
Na nekem így van ( a könyvben is ami van hozzá )
Vagy nem lehetséges hogy valaki szétcsereberélte a tömlőket?
Hiszen a régi évjáratú gépekhez lévő könyvem is ugyan ezt írja.....
A kis gondod......


1., inditod a gépet és már indulnál is?
Mert akkor biza csinálja ezt, hiszen hideg a gép.....

2., Szivató rajta van? Járatod a mocit 1-2 percig?

Így ahgy leirtad egy RAHDELI normál eset jöhet szóba......




Nekem az indulás (már ezt is vagy 70x-re irom le)

1., Moci ki
2., kulcs be
3., Szivató behúz TÖKIG
4., gyújtás (közben kuplung behúz)
5., a moci elindul......(ON állás, vagy tartalék RES)
6., várok......
7., a fordulatszám felmegy 3500-ig (szép lassan, attól függ hány fok volt eddig...télen ez 5-10 perc is lehet)
8., szivató visszatol 2000-res fordulatig.....
9., öltözés......indulás.....és a szivató visszanyomása teljesen......


Vagyis ez jelenleg (16fokban) egy 3-5 perces ügy.....
Ha kiveszem a garászból a gépet ráülök és indulok....még az utca végéig se érek el hogy ne köhécseljen........de volt rá példa hogy meg is állt.......








Amugy ez áll a könyvben is:
Üzemanyag csap:
A motornak automata membrános üzemanyagcsapja van. Ez 3 állásban csavarható:
ON.: az üzemanyagcsap normális állása az „ON” pozíció. Ebben az állásban nem folyik a porlasztóba üzemanyag, csak ha jár a motor, illetve indítás közben.
(Megj.: én is csodálkoztam hogy mirt nincs OFF jelzés, hisz hosszú leállításnál – valaki egy éjszakára is - elzárja)

RES.: Ha elfogyott a benyád – az ON mellett, csavard ebbe az állásba, és a tartalékot tudod használni. Ez a könyv szerint 3L.
(megj.: állítólag 20l-es a tank és nekem 15-nél kell ide csavarnom, tehát nem 3, hanem 5 liter a tartalék – bár senkinek nem ajánlom, hogy ezzel próbálkozzon, mert ha a tartalék is elfogy marad ugye a tolás)

PRI.: a porlasztóból kifogyhat az üzemanyag hosszú tárolás után, vagy ha a tartály kiürül. Ebben az esetben csavard a csapot „PRI” állásba. Ilyenkor benya folyik a porlasztóba függetlenül, hogy jár-e a motor vagy nem. Ha beindult állítsd vissza azonnal „ON-ba”, vagy „RES-be”

Ha itt hagyod a csapod, feltelik a porlasztó, és üzemanyag jut a motorba, ami szerkezeti károsodáshoz vezet.
Hát az lehet, de én csak a sajátom ismerem az meg 98"-as és azon vízszintes ( tartalék ) lefelé ( sima vákumos ) felfelé ( vákum nélküli )
Ez attól függ!

Nekem a tartalék felfelé van!
Oldalt a vákuummembrán iktatódik ki
Lefelé pedig a SIMA ON
EZT NÉZD MEG LEGELŐSZÖR!

TEDD VÍZSZINTESBE A BENZINCSAPOT ( tartalék ), és ha jó akkor csak tankolni kell a paciba
Van egy kis gondom.
Alapjáratról ha akarok indulni fullad a gép, nem él csak 3000 felett.

Kérdésem, ha valaki tudja, hogy a karbin a keverékszabályzó csavarnak mennyire kell nyitva lenni, írja már ide.

Köszi
Ismerem is azt a kutat. Köszönöm a jó tanácsot. Azért a KV és a bagó Adonyban megmarad!
Jön ONP Pon is:-) Igy megvan a 14 eddig.-)))
Na ha erre jösz !

Tankolást Én a Dunaújváros előtti KULBPETROL-ra időziteném - mert a környéken ott MEGA olcsó a benzin! (a bal oldalon lesz....a jobb oldali már évek óta nem müxik:-)

Jelenleg:

ITT:255
Dunaújváros MOL: 270
Adony: 270
Gárdony: 263
A kúton találkozunk.
A 6-ost mindenképp kihagyom. Olyan nyomvályús, mintha vasúton mennél. Az 51-es megy lyukas, de azt lehet kerülgetni. Dunafőldváron megyek át a hídon, így csak egy kis 6-osozás lesz benne.

És nem utolsó szempont, hogy kevésbé barmok az autósok az 51-esen.
A HATOS valahogy megszédít mindenkit...
Teddy!

Merre jössz?
Csak mert szerintem a 6-ost hagyd ki.....

Én ha Bajára megyek akkor a Baja-Solt (51).....Híd....Dunaföldvár....és ott a 6-os.....
Ellenben Te most végig nyomgatod magad Ráckevéig....Ott át a hidon.....Lórév...és akkor kompozol....


De mivel nem tudni ki merről jön és főleg hova - igy Én kint leszek a MOL kúton.....kb. 11:50-re
Találkozási pontnak az adonyi MOL kutat néztem ki... meg is töltöm a bringa hasát gyorsan. 11.40-körül ott vagyok. A GS kap benyát, én meg kávét és egy bűzrudat...
Nekem a 13 szerencsés szám... ettől függetlenül jöhetnek még!
Na mi a rák van:-))
REKORDOT dönt az egy m2-re eső GS-ek száma?:-)))

Ez eddig 13?
AJAJ...kéne még egy nehogy 13 rosszat jelentsen:-)))
Jómagam (az igérgető bajnok) is bejelntkeznék
Ha holnap reggel nem esek le a lóról (az igaziról) akkor elgurulok Velencére. Mindig is exhibícionista voltam, szeretnék szerepelni a filmen

Esso, nálam is van szerszámkészlet, szóval nem lesz gond a 7-esbe tekeréssel