A rugóállítót hozd!
Én lassan elindulok, mert nekem nem mindegy, hanem 150.
Lehet, hogy megszívjuk? Itt reggel 5-kor esett, most is borongós.
Ott találkozunk!
Csákány!
1., mennyi az alapjáratod?
Ha 1000 alatt van akkor a karbi alján lévő FEHÉR müanyag végü csavarral tudod állítani ugyebár....
Lőd fel 1000-1500 közé
2., Taratlékon szoktál járni?
Alapeset (ha idősebb a géped) hogy a koszt bekapta a karbi így ugye valahol eltömitet.....
Az újat azért nem írom, mert ugye alapesetben nincs ideje rozsdásodni:-)
Bár már hallotam ilyet is......
A csóka megvette a mocit......ment vele 2000km-ert....azt letette......
A gond? Hát tankolni nem nagyon szeretett ("me mié álljon benne a pénzem ha ugyse használom?")
No Ő megszívta a gyík farkát, mert a tank beozsdált és a következő tankolásnál (1-2 év múlva) a benzin leszedte a rozsdát, és ahogy átrakta tartalékra szépen be is kapta a karbi......
Tavaly egy Gigxeressel találkoztam Ercsi alatt.......
A moci áll, a csini barátnője keservesen anyázik:-))))
Kérdem mi a szitu? A válasz természetes volt:-)
Ercsi előtt átrcsavarta tartalékra ....átjön Ercsin - és a domb aljában már le is állt a Gigxi....
3., Karbiszinkron? mikor volt utoljára? Mert ha nem dolgozik együtt a két karbi akkor is csinálhat ilyet.
1., inditod a gépet és már indulnál is?
Mert akkor biza csinálja ezt, hiszen hideg a gép.....
2., Szivató rajta van? Járatod a mocit 1-2 percig?
Így ahgy leirtad egy RAHDELI normál eset jöhet szóba......
Nekem az indulás (már ezt is vagy 70x-re irom le)
1., Moci ki
2., kulcs be
3., Szivató behúz TÖKIG
4., gyújtás (közben kuplung behúz)
5., a moci elindul......(ON állás, vagy tartalék RES)
6., várok......
7., a fordulatszám felmegy 3500-ig (szép lassan, attól függ hány fok volt eddig...télen ez 5-10 perc is lehet)
8., szivató visszatol 2000-res fordulatig.....
9., öltözés......indulás.....és a szivató visszanyomása teljesen......
Vagyis ez jelenleg (16fokban) egy 3-5 perces ügy.....
Ha kiveszem a garászból a gépet ráülök és indulok....még az utca végéig se érek el hogy ne köhécseljen........de volt rá példa hogy meg is állt.......
Amugy ez áll a könyvben is:
Üzemanyag csap:
A motornak automata membrános üzemanyagcsapja van. Ez 3 állásban csavarható:
ON.: az üzemanyagcsap normális állása az „ON” pozíció. Ebben az állásban nem folyik a porlasztóba üzemanyag, csak ha jár a motor, illetve indítás közben.
(Megj.: én is csodálkoztam hogy mirt nincs OFF jelzés, hisz hosszú leállításnál – valaki egy éjszakára is - elzárja)
RES.: Ha elfogyott a benyád – az ON mellett, csavard ebbe az állásba, és a tartalékot tudod használni. Ez a könyv szerint 3L.
(megj.: állítólag 20l-es a tank és nekem 15-nél kell ide csavarnom, tehát nem 3, hanem 5 liter a tartalék – bár senkinek nem ajánlom, hogy ezzel próbálkozzon, mert ha a tartalék is elfogy marad ugye a tolás)
PRI.: a porlasztóból kifogyhat az üzemanyag hosszú tárolás után, vagy ha a tartály kiürül. Ebben az esetben csavard a csapot „PRI” állásba. Ilyenkor benya folyik a porlasztóba függetlenül, hogy jár-e a motor vagy nem. Ha beindult állítsd vissza azonnal „ON-ba”, vagy „RES-be”
Ha itt hagyod a csapod, feltelik a porlasztó, és üzemanyag jut a motorba, ami szerkezeti károsodáshoz vezet.
Tankolást Én a Dunaújváros előtti KULBPETROL-ra időziteném - mert a környéken ott MEGA olcsó a benzin! (a bal oldalon lesz....a jobb oldali már évek óta nem müxik:-)
A 6-ost mindenképp kihagyom. Olyan nyomvályús, mintha vasúton mennél. Az 51-es megy lyukas, de azt lehet kerülgetni. Dunafőldváron megyek át a hídon, így csak egy kis 6-osozás lesz benne.
És nem utolsó szempont, hogy kevésbé barmok az autósok az 51-esen.
A HATOS valahogy megszédít mindenkit...
Merre jössz?
Csak mert szerintem a 6-ost hagyd ki.....
Én ha Bajára megyek akkor a Baja-Solt (51).....Híd....Dunaföldvár....és ott a 6-os.....
Ellenben Te most végig nyomgatod magad Ráckevéig....Ott át a hidon.....Lórév...és akkor kompozol....
De mivel nem tudni ki merről jön és főleg hova - igy Én kint leszek a MOL kúton.....kb. 11:50-re
Találkozási pontnak az adonyi MOL kutat néztem ki... meg is töltöm a bringa hasát gyorsan. 11.40-körül ott vagyok. A GS kap benyát, én meg kávét és egy bűzrudat...
Jómagam (az igérgető bajnok) is bejelntkeznék
Ha holnap reggel nem esek le a lóról (az igaziról) akkor elgurulok Velencére. Mindig is exhibícionista voltam, szeretnék szerepelni a filmen
Esso, nálam is van szerszámkészlet, szóval nem lesz gond a 7-esbe tekeréssel
De mint irták - szerintem sok embernél lesz az ülés alatt szerszámkészlet:-)
Adony fölött jelenleg fátyolfelhős az ég és süt a nap