Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne is merd :)

Majd ki kell várni mint Én. Oszt jóárban megveszed, megcsináljuk, oszt jónapot.
Ha rám hallgatsz, ne a kilométert figyeld. Amikor a láncszemek görgői elkezdenek fényesedni, már fújhatod is. Nekem van amikor 800 km is eltelik eddig, de esőben majdenm 100-anként lehet kenni.
Ameddig szürke, matt bevonat van a görgőkön, addig van zsír is rajtuk...
Ahhhhh... szép... (nemmmmerem... )
Örülj neki, ha van... Akkor még kompressziód is akad.
Vannak szavak?... nincsenek...
Jövő hónapól mér nem csak a kéket, hanem a feketét is. Már alig vártam ezt a gyári hírt...
Mindenki alszik?
Akkor itt egy okosság nektek - mint ahogy Teddy írkált régen:

"Régen kicsit öntelt voltam, de ma már tökéletes vagyok!"
Le lehet.
,, ...a két műanyag gáztolattyú oldalába belefúrtak egy - egy 4mm -es furatot. Ezzel azt érték el, hogy a magasabb fordulaton, illetve nagyobb terhelésnél, mikor a gáztolattyúk kb. fél magasságban vannak, úgymond kinyitnak a furatok és egybe nyitják a membrán vákuum-kamrák mindkét oldalát. Ezért nem tud megfelelő erősségű vákuum képződni a membránok felett, következésképp a gáztolattyúk nem emelkednek tovább. Mivel a gázkart mi azért tovább tekerjük a maximumig, fokozzuk ezáltal a gázáramlást, a keverékünk elkezd szegényedni. A szegényebb keverék miatt a motor pedig nem tudja leadni a maximum teljesítményt... "

folytás
Akkor így érthető. És a krosszlánccal mi a helyzet? Hagyjam rajta?
most akkor le lehet folyjtani vagy nem?
Sor2-es, v2-es és 1 hengeres motoroknál jóval nagyobb a motorfék mint a sornégyeseknél, ehhez hozzá lehet szokni, de kanyarnál vigyázni vele
Én az 1 utamon méteres csíkokat húztam az aszfalton amikor nagyobb fordulatnál visszaváltottam és blokkolt a hátsó kerék. Igaz ebben a kopott (és eleve szarul tapadó) hátsó gumi is közrejátszott.
Nekem uj. Mer uj a motor.
Haveromnak 900 Hondája van őszerinte is nagy. De ez nem baj?
Mihez képest nagy a motorfék?
Vagy ez új tünet?
Na haliztok!
Az baj ha krosszlánc van rajta?

Ja meg az lenne a kérdésem hogy rohadt nagy a motorfék a gépen. Nem tom hogy ez normális e?
Nem, nekem jó ott a szimeringem!
Mert te nem fújod a láncot, hanem csak megmutatod neki a palackot.
Nekem igen:-) mikor még nem voltam a láncápolás hive, és kb egy fél literes üvegbevaló dzsuvát szedtem ki a burkolat alól:-)
Hmmm, nekem onnan még soha semmi nem csöpögött ki!
Legalábbis a Castroltól nem! Egyiket sem fújtam soha semmi mással!Próbából lefújtam a Lidl-sel, de nem fogok váltani!
Szerintem a legárulkodobb az általad felsoroltak közül a gumik: tényleg eredeti és 5 évesek? a kodokból csak kiderül.
Lelopták az imbuszcsavarok dugóit
Hú ba.. ez nem semmi!
Ha igaz,akkor ingyen van!
500-ban ugyan nem vagyok kompetens (mondhatni impotens ), de én is náluk vettem a DL-t. Amit mondtak, szinte minden úgy volt/van. Sok a bankos motor náluk, ill.felhajtják az "elfekvő" gépeket. De meg kell nézetni valami hozzáértővel, mert ha jelentősen több van benne, mint óra szerint, azért annak látszania kell... (fékpofák, féktárcsák, lánckerekek, gumik, lábtartó,- váltó- fékpedál- kopások, stb.)
Ha rászánod magad, akkor viszont ne hamarkodd el az üzletkötést, én 4,5 óra múlva mondtam igent az akkori, ötödik ajánlatra. 265 ezerrel lettem beljebb. Kicsit már égő volt a vége felé, de hát szeretek győzni...
Nem viccnek szántam. De kell hozzá a "vicces" szöveg, hogy a film elérje a hatását.

Ilyenkor jövök rá, hogy mennyire kicsik a saját kis problémáim.
Te állat


Ez szar vicc volt.
Tőled poénokat szoktam meg, de ez inkább szívbemarkoló